KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, får jo svar på spørsmålene mine omtrent én av fem ganger da, så det er vel overlevbart ^^ Hvor mange mail fikk du clvn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ble det junk på deg, HB? Jeg har forbanna lyst på noe usundt og slafsete, men jobben ligger litt utafor byen. Og den beste kebabtallerkenen koster 132,- med brus. Dumme sted! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Faktisk bare en eneste enslig mail. Nok for meg, though =P Hylo: stop whining! Du aner ikke hvordan jeg har det :< Endret 6. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jippi! Brannhydranten fikk kontakt med noen tilfeldig forbipasserende, ikke av den grå kjedelige typen, men en gjeng ungdommer med sansen for å være seg selv.... Og plutselig så jeg for meg en vakker film om brannhydranten Lenke til kommentar
Angua Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bangbus utenfor sonans? TA MED KAMERA! Helst i 1080! Trodde faktisk selveste Kanin33 var rødhåret. Hmm. Hva er hun egentlig? kanin er veldig ginger hun, hvem har sagt noe annet? du kan ikke ta feil av håret hennes Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faktisk bare en eneste enslig mail. Nok for meg, though =P Du fikk fra meg? Bangbus utenfor sonans? TA MED KAMERA! Helst i 1080! Trodde faktisk selveste Kanin33 var rødhåret. Hmm. Hva er hun egentlig? kanin er veldig ginger hun, hvem har sagt noe annet? du kan ikke ta feil av håret hennes Kjenner dere hverandre? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ble det junk på deg, HB? Jeg har forbanna lyst på noe usundt og slafsete, men jobben ligger litt utafor byen. Og den beste kebabtallerkenen koster 132,- med brus. Dumme sted! Jeg drar straks, får se om jeg plutselig detter innom ( ) Sydney når jeg er i byen. Hadde jeg vært lur, hadde jeg kjøpt sånn ferdig-salat på Kiwi. Men jeg veit hva som er mest sannsynlig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Chris som sa at hu farger det : o Oda, han vet det fordi jeg sa det, jeg vet vet fordi ... Vel, jeg vet det *lurk* De har visst funnet dinosaur-blod, nå er det bare å vente på DinoBlood Energy Drink og å bytte ut scooteren med en velociraptor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fikk fra en mr. WhiteKnight Kan noen poste et bilde av Kanin33/linke til et i RPP? Kan ikke huske å ha sett et ordenrlig bilde av jenta. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare en? Hmmmmm du skal jo minst ha fått to Brannhydranter får av og til litt oppmerksomhet. Hvis folk vil bade en varm dag for eksempel, da er det greit å til og med få med seg brannhydranten av og til. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faktisk bare en eneste enslig mail. Nok for meg, though =P Du fikk fra meg? Bangbus utenfor sonans? TA MED KAMERA! Helst i 1080! Trodde faktisk selveste Kanin33 var rødhåret. Hmm. Hva er hun egentlig? kanin er veldig ginger hun, hvem har sagt noe annet? du kan ikke ta feil av håret hennes Kjenner dere hverandre? du møtte meg med henne, oppå taket av skolen husker du? men du så vel bare anna.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hylo: stop whining! Du aner ikke hvordan jeg har det :<Jo, faktisk. Akkurat dèt gjør jeg. Skal vi gjøre noe awesomeness etter jeg er ferdig med trening? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Bare en? Hmmmmm du skal jo minst ha fått to Brannhydranter får av og til litt oppmerksomhet. Hvis folk vil bade en varm dag for eksempel, da er det greit å til og med få med seg brannhydranten av og til. Nope, bare en. Og et par-tre fra facebook =P Hylo: stop whining! Du aner ikke hvordan jeg har det :<Jo, faktisk. Akkurat dèt gjør jeg. Skal vi gjøre noe awesomeness etter jeg er ferdig med trening? Mulig jeg skal til knapstad i dag, faktisk. Må prate med mamma først, og se hvordan det passer. Lovet TØS å finne på noe også, men det kan jo kombineres :> Endret 6. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oda, han vet det fordi jeg sa det, jeg vet vet fordi ... Vel, jeg vet det *lurk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Altså, her poster jeg om dinoer, og dere overser det. Hallo?! Dinosaurer, er jeg den eneste som syns det hadde vært totally awesome med en dino som pet? Eller enda bedre. Først finn en retard og klon ham og lag en retard-hær. Så mekk en dino-hær og sendt mot de Eller bare en dino for den saks skyld, gi retardsa pinner til å poke dinoen med og vi er i gang! *finne film-crew* Oda, han vet det fordi jeg sa det, jeg vet vet fordi ... Vel, jeg vet det *lurk* Vi har prata om det *veive henda rundt og leke jedi* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oda, han vet det fordi jeg sa det, jeg vet vet fordi ... Vel, jeg vet det *lurk* Dette er smurf i normal-modus. Bare vent å se hvordan det er når han intar stalker-moduset sitt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har et batch-script som kopierer / flytter filer, uten å ødelegge mappestrukturen. Tenkte flytte alle filer med ending .mp3 fra én disk til en annen, uten å få med .m4a-filene i de samme katalogene. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Faktisk bare en eneste enslig mail. Nok for meg, though =P Du fikk fra meg? Bangbus utenfor sonans? TA MED KAMERA! Helst i 1080! Trodde faktisk selveste Kanin33 var rødhåret. Hmm. Hva er hun egentlig? kanin er veldig ginger hun, hvem har sagt noe annet? du kan ikke ta feil av håret hennes Kjenner dere hverandre? du møtte meg med henne, oppå taket av skolen husker du? men du så vel bare anna.. Aah, så det er deg ja! Takk for sist. Men ja, jeg så ikke på så mye annet Fikk fra en mr. WhiteKnight Kan noen poste et bilde av Kanin33/linke til et i RPP? Kan ikke huske å ha sett et ordenrlig bilde av jenta. http://s28.photobucket.com/albums/c249/kanin33/?start=all Endret 6. mai 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg