Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida. Q-Base var det høy lyd på, men ellers kan man snakke med ok-høy stemme.

Flørt i vei og :p

Man drikker jo og da :p

Najs, kanskje det blir sensation white 2009 på meg. Synd jeg er den eneste i omgangskretsen som kan ta meg råd til sånt :dontgetit:

ojoj, er dette den nye SO? :o
Nei, dette er den nye Forumkaféen
Lenke til kommentar
Neida. Q-Base var det høy lyd på, men ellers kan man snakke med ok-høy stemme.

Flørt i vei og :p

Man drikker jo og da :p

Najs, kanskje det blir sensation white 2009 på meg. Synd jeg er den eneste i omgangskretsen som kan ta meg råd til sånt :dontgetit:

Bestiller du tidligere, blir det billigere. Dessuten er Sensation et jævla dyrt arrangement.

Lenke til kommentar
Stilig, Eplefe!

Cyber er tøft. Men jeg tror jeg er for feig til å kjøre den stilen Oo.

Cyber er tøft, men jeg har en greie for romantisk goth og. Og klassisk. Og 80's. Egentlig all goth. :love:

Og punk. Og. Egentlig det meste alternativt. Bortsett fra emokids.

Lenke til kommentar
Ja, enig. Men noen (meg) tør ikke kjøre en stil som trekker blikkene til folk.
Jeg misunner deg nesten. Jeg orker ikke kjøre nøytral stil (ikke at jeg får det til etter at jeg begynte å hulle meg..)
DJ DestroyX of Angelspit. :love:
Usj. Vet ikke om det er musikken, utseendet eller de(n) idiotiske musikkvideoene som gjør at de ikke lykkes.
Jeg tror det er en fin blanding. Ikke akkurat populærmusikk. *smile til Krankhaus-cden sin* Jeg måtte spesialbestille faenskapet via Engelen. :wee: Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Eplefe : Jeg har begynt å kjøre mer punka stil. Men det å virkelig skille seg ut, det er et problem.
Ta det gradvis. Jeg gikk fra slask med ødelagte bukser og rar musikk til å prøve å passe inn til å være totalfreak til å moderere meg til å ikke moderere meg. xD

Vil du skille deg ut, gjør det! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...