Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Jeg hadde et par sko i nesten to år. Nei, der lyver jeg litt. Jeg hadde pensko også, men kun brukt på julaften/17 mai Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du bor? Lindeberg? Nei, bare i helgene. Ellers finnes jeg rundt omkring i Lørenskog Ekte Rælingsgutt her da Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det finnes viktigere ting her i livet enn en høy postcount Postcount har ingenting å si, da tror jeg fler av oss hadde hatt en god del fler poster Huff, irriterer med over visse venner som ikke tenker på annet en postcount når de poster på forumet. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Ja, dessverre ble vi ignorert Skal vi prøve igjen? Jeg har Ecco Receptor Viking. Hva har du? Disse, med rød og ikke gul detalj. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og Aalton prøvde å starte en diskusjon om å leve med ett par sko, men det var ingen fler som ble med. Jaja. Jeg hadde et par sko i nesten to år. Nei, der lyver jeg litt. Jeg hadde pensko også, men kun brukt på julaften/17 mai Jeg kjøper max ett nytt par med joggesko til hver sommer. Mer enn det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lese til gynprøve er jo...gøy. Not. Og forumet fanget meg igjen. ^^ Lese til en gymprøve? Er det bare meg som finner det litt merkelig? Forklar! Diverse regler og uttrykk som man skal kunne. Huff. Og det er så utrolig kjedelig. Hvem bryr seg vel om at makspuls under langkjøring bør være 140-160? Jeg er nerd, for f***, jeg trenger ikke vite sånt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Innestengt misshandling... Skjønner fortsatt ikke jeg Samme det. Du får gjøre som du vil. ---- Folk har gjort idag da? Har vel regna overalt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg prøvde å prate om 315 ampere sikring som gikk ad undas tidligere, men ble ignorert. 315 Ampere, hva skulle dere drive da? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ekte Rælingsgutt her da To av de største idiotene jeg kjenner i mitt liv går på Rælingen vgs haha! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Knewt: Bruker de om om sommeren også? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo umulig å diskutere noe som helst i denne tråden her, så mye aktivitet som er nå. Sidene flyr jo forbi. Roer seg vel ned etterhvert, er vel bare trykket som må komme seg ut etter at korken ble fjernet. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Man trenger nesten bare et par sko. Jeg bruker det samme om vinteren og sommeren. Putter bare på meg ullsokker når det er vinter/snø så går det fint Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjøper max ett nytt par med joggesko til hver sommer. Mer enn det trenger jeg ikke. Så ofte er sløsing med penger! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *vente på at ørten jenter skal la det hagle kommentarer om at å handle sko er selve livet* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg prøvde å prate om 315 ampere sikring som gikk ad undas tidligere, men ble ignorert. 315 Ampere, hva skulle dere drive da? Det er hovedsikringen i butikken. Noen trikkere tok knekken på den. Se, jeg later som om jeg er in i miljet, og kaller det trikkere. Anyway, det ble mørkt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.spikedhumor.com/articles/137063..._on_Reggie.html HER ER DEN! Gud som jeg ler, hahaha beste scenen fra Bad Boys II Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 R.I.P Fiskediskusjon!! Har nokken sherrox stølvler.. funker fett til alt!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Regn? Her har det vært oppholds, så jeg har sløvet meg gjennom første skoledag, så dro vi på senteret for å henge (utrolig kjedelig, skjønner ikke hvordan kidsa giddet det i timesvis), endte på rema, handla mat, hjem igjen, fikse middag, endte opp her og kom meg aldri ut for å sparke ball som var dagens opprinnelige plan >< edit: Jeg har cherrox, men de passer faen meg ikke lenger, og man får ikke slike funky utgaver som de fra barndommen i str. 44 Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Folk har gjort idag da? Har vel regna overalt. Har vært på skolen, og det har vært ganske så kaldt. Ikke noe nedbør. Grattis med den nye og kjempesøte hunden, forresten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei... Regner ikke sandaler som sko... Betyr det at jeg ikke er med i ett-par-skoklubben? Når jeg bruker sandaler om sommeren. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ikke noe i mot å få nye sko ofte. Er ikke mine penger uansett =3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg