Jarmo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Admin-alarm! *løpe og gjemme seg* Jeg ser deg, under sengen... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Gisp! Til deres informasjon er jeg óg sulten. Ser meg nødt til å gå på jakt snart. Endret 6. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 lol, jakter'u på foret ditt? :!: srsly? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jakt? Med spyd og slikt? Orker ikke baguett. Den første gjorde meg kvalm. Svett ost FTL Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ...såklart? Slår det første og beste jeg finner og slår det i hodet med en stein. Flår det så, og river det i fine biter. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) I'll join, Alt er bedre enn svett baguett! Endret 6. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg jakter med tannpirkere og valnøtter jeg =D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, svett baguett er liksom alternativet her da. Jeg kan evt. vente en time og stikke til byen og ete noe ordentlig mat (kebab, anyone? ). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, svett baguett er liksom alternativet her da. Jeg kan evt. vente en time og stikke til byen og ete noe ordentlig mat (kebab, anyone? ). Go for the bab! O lawd, jeg fikk lyst på.. Synd jeg ikke bor i Halden, for der har de verdens beste kebab =P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg driver faktisk og leiter etter den beste kebaben. Har prøvd... to steder. Så ofte spiser jeg kebab, dessverre. Ser meg nesten nødt til å prøve Sydney's Grill i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor går du på skole? Drammen? Yay, fikk en mp3-spiller på jobb i dag. Awesome! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg savner den lokale burgersjappa i Moss Det er burger det! Edit: Tigerplassen for de som lurte. Endret 6. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Går på skole i Drammen, ja. Ffffuck. Jeg har lyst på junk food. Men det er jo ukedag. WHAT TO DO. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 FET DEG OPP! it feels good, man. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjøp junk food, og si til deg selv "dette er siste gangen"? =P Ene eksen min bor i Drammen, men spiste ikke så mye junk da jeg var der. Jeg savner Campino i Halden. Eller Måka Resturant <3<3<3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg savner den lokale burgersjappa i Moss Det er burger det! Edit: Tigerplassen for de som lurte. Tigerplassen har den beste burgern i Moss, og ligger kun 5 minutter unna der jeg bor (rett ved hoppbakken). Er du fra Moss, MW? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "Du er ikke feit, bare litt erotisk lubben" - Sirslask () Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg