Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sant. Altså, du tar ikke en grisefeit dame, når du selv er übertynn. Eller omvendt. Og ihvertfall ikke da tante Rød kommer på besøk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Datasmurfen Faen, nå trodde jeg at jeg posta ubevisst, så var det en annen bruker med nesten likt navn edit: Får meg til å tenke ... Har jeg en fan? Eller stalker? Eller har schizofrenien gått for langt? Endret 6. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 HalogenpereUtenLys:http://www.nomaden.no/main/index.php?page=...op&Itemid=1 Takk, fant noen her å: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.Pillow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nice, har vurdert å kjøpe meg ei jeg også, begynner å bli lei av å bruke armene / genser / jakke / whatever Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hurr... er kanskje på fylla annenhver helg jeg. var på et episk sosseparty med fettern min i bergen for et par uker sia. ble utsatt for luremus så jææævlig-.- Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, matte ER faktisk gøy. Kjipt at vi ikke har det i år Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hvor, eller, får man kjøpt oppblåsbare puter? Hoho Ekke no gøy:_: Sant. Altså, du tar ikke en grisefeit dame, når du selv er übertynn. Eller omvendt. Og ihvertfall ikke da tante Rød kommer på besøk! Haha, tar'a i toern da vett;D Endret 6. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ignorer selve navnet.^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, matte ER faktisk gøy. Kjipt at vi ikke har det i år Jeg savner matte ... Vel, ikke tid- og sannsynlighetsregning, men det meste andre. Spesielt geometri og trigonometri Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Torg3rs anbefaling Faen som jeg lo! TROME TROMLE TROMLE! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skjer'a forumfolk? Ble stille her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er det bare oss igjen... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Admin-alarm! *løpe og gjemme seg* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Me too. Har ikke lunsh før om en time og greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg