Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da har jeg mekka meg frokost, 2 egg og en halvlite melk. NomVi bryr oss ikke om deg. Forsvinn Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. Hvis det er en trøst fappa jeg nesten ikke; les hva jeg skrev om de blonde damene med noen kilo silikon i seg. -nesten-?sånn halvmotivert fap da? kjenner den;P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Morgenflapping er helt feil. Derfor har man det motsatte kjønn Endret 6. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Høres ut som en fin morgen, Tan og tubbiekid. Jeg for min del sitter på skolen og vil helst dø. TRØTT. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 DER har vi noen som har forstått det Men når man er i den rette alderen så går man jo rundt som en hormon-bomb...flappflapp Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 -nesten-?sånn halvmotivert fap da? kjenner den;P Ja og nei. Litt halvmotivert fap før jeg fant ut at det ikke var mye vits uansett. ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er ingenting i forhold til meg, HB. Jeg sitter med GHRAAG (løk-mesteren) bak meg, som roper ut alt han synes er morsomt fra forumet. Nå har han sagt "The løk mester" minst 10 ganger. DREP MEEEEG!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så vi skal sitte her og lese om 2 stk som har vurdert og skrelle løken, men de er ikke sikker på om det er noe poeng? Gå og bli ferdig, så kom tilbake...flappflapp Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Du prater så mye bullshit. Det var ikke 10, men 5 spørrende ganger. Så æddabædda! Fluesopp : 2 stk? Endret 6. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er ingenting i forhold til meg, HB. Jeg sitter med GHRAAG (løk-mesteren) bak meg, som roper ut alt han synes er morsomt fra forumet. Nå har han sagt "The løk mester" minst 10 ganger. DREP MEEEEG!! :!: Beklager.....flappflapp Det jeg sier fungerer som dop..X.x Endret 6. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da har jeg mekka meg frokost, 2 egg og en halvlite melk. Nom Åhh *sikle* Jeg vil også ha en god frokost Men ble bare brød i dag Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fluesopp: Jeg synes jeg hører den flappende lyden helt hit Ghraag: "Is there anyone HEEEAAAA?" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det nå jeg skal si at jeg føler meg veldig jentete her? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei, nei, det er ingen her. Du kan bare gå videre. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Kanin, nei. Endret 6. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det nå jeg skal si at jeg føler meg veldig jentete her? Nei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg for min del prøver å roe ned fappinga så jeg ser hvor lenge jeg klarer å gå uten de daglige vanene. Og hvorfor sitter jeg her og prater om det og om baksmella etter løvetannvin med slasken? Jeg skulle jo dusje. Ja ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor klarer jeg og poste helt ned på forje siden hele tia ?? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er unormal og fapper ikke. Whaahhaha! Jeg blir så løs i fylla så jeg trenger ikke ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dere sitter på skolen nå, tørr ikke og tenke på hvordan samfunnet er når dere blir voksne. "riste på hodet" Tiden da jeg gikk på skole så satte vi i gutteklasser og jenteklasser... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) faen jeg hater de jævla newfagsene som tror de kan valse rett inn i MIN forumkafe og poste alt det faenskapet de loker med. Ghraagh: mener du at du er på fylla hver eneste natt da eller? Endret 6. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg