Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen, forumfolk! Jeg ligger og sløver i senga etter å ha begynt dagen med første halvdel av Pirates. Den var bare pinlig å se på. =/ Ble ikke akkurat så kåt av de blonde damene med silikonpupper som det finnes millioner av heller.

Forresten veldig fint vær her. ^^ Litt kaldt, men det forandrer seg nok utover dagen.

Lenke til kommentar
God morgen, forumfolk! Jeg ligger og sløver i senga etter å ha begynt dagen med første halvdel av Pirates. Den var bare pinlig å se på. =/ Ble ikke akkurat så kåt av de blonde damene med silikonpupper som det finnes millioner av heller.
Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.

Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. :yes:

Lenke til kommentar
Nice, HB =D

Jaja, var jo relativt uskyldig, den. Har sett mye værre. Fin tittel, though =D

Ja, jeg syns det var uskyldig til å være ei snuskete melding. :!:

Jeg har enda ikke sett Pirates, jeg. Har hørt at den var skuffende.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, min erfaring med jenter å pr0n er at pay-tv og Ridskolan-filmene funker.

Samt div. blåfilm på VHS i kjelleren hos farfar ^^

Men på tide å slenge seg i dusjen for å prøve og våkne litt før jeg skal sitte på skolen og skrive facebook app eller hva søren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Huff, vi har en mannskit lærer !

Han skal ha oss til og skrive en masse når han selv ikke klarer og skrive det !!

Lenke til kommentar
Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.

Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. :yes:

Hvis det er en trøst fappa jeg nesten ikke; les hva jeg skrev om de blonde damene med noen kilo silikon i seg. :p

@HB: Den var skuffende, ja.

@Fluesopp: Hvis begge kommer kan det ikke være ille. Høhø.

Nå ropte broren min som bor midlertidig hjemme opp og spurte om jeg ville ha speilegg til frokost. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...