Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ha ha, håper det holder seg og at det gjerne er litt varmt også, så kan jeg gå i hvite klær Det er pes å ta på seg bukse og jakke når man har gått de siste dagene i kortbukse og t-skjorte ^^ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God morgen, forumfolk! Jeg ligger og sløver i senga etter å ha begynt dagen med første halvdel av Pirates. Den var bare pinlig å se på. =/ Ble ikke akkurat så kåt av de blonde damene med silikonpupper som det finnes millioner av heller. Forresten veldig fint vær her. ^^ Litt kaldt, men det forandrer seg nok utover dagen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God morgen, forumfolk! Jeg ligger og sløver i senga etter å ha begynt dagen med første halvdel av Pirates. Den var bare pinlig å se på. =/ Ble ikke akkurat så kåt av de blonde damene med silikonpupper som det finnes millioner av heller.Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den filmen er forferdelig overrated Åh, jeg skulle ha lagt meg før fem -_- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nice, HB =D Jaja, var jo relativt uskyldig, den. Har sett mye værre. Fin tittel, though =D Ja, jeg syns det var uskyldig til å være ei snuskete melding. :!: Jeg har enda ikke sett Pirates, jeg. Har hørt at den var skuffende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg kan sende deg verre om du vil Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Den funker greit nok for par da God morn forresten til alle sammen Endret 6. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) både 1 og 2 er skuffende Og det kommer fra oss begge Ps: God morgen folkens:) Endret 6. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Pirates er bare 300 crappy spesialeffekter. Og litt puling da. Edit: Go' morn everybody! Endret 6. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg kan sende deg verre om du vil Yes, plz. Og fint å se at meningene er delte, da får jeg nesten se selv og gi den en dom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg vet ikke, min erfaring med jenter å pr0n er at pay-tv og Ridskolan-filmene funker. Samt div. blåfilm på VHS i kjelleren hos farfar ^^ Men på tide å slenge seg i dusjen for å prøve og våkne litt før jeg skal sitte på skolen og skrive facebook app eller hva søren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Huff, vi har en mannskit lærer ! Han skal ha oss til og skrive en masse når han selv ikke klarer og skrive det !! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. Ers... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da har jeg mekka meg frokost, 2 egg og en halvlite melk. Nom Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er ikke bra og våkne opp og det første man ser er prat om hoppefilmer Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. Hvis det er en trøst fappa jeg nesten ikke; les hva jeg skrev om de blonde damene med noen kilo silikon i seg. @HB: Den var skuffende, ja. @Fluesopp: Hvis begge kommer kan det ikke være så ille. Høhø. Nå ropte broren min som bor midlertidig hjemme opp og spurte om jeg ville ha speilegg til frokost. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg vet ikke, min erfaring med jenter å pr0n er at pay-tv og Ridskolan-filmene funker.Samt div. blåfilm på VHS i kjelleren hos farfar ^^ Men på tide å slenge seg i dusjen for å prøve og våkne litt før jeg skal sitte på skolen og skrive facebook app eller hva søren. haha :!: Du får jo sagt det da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har ikke for vane å se på pr0n, så da gidder jeg ikke se Pirated heller ^^ Jeg er min egen porrfilm jeg, om jeg skal dra med alle de random helgene mine Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva slags slask er du egentlig? Ligger og fapper i senga om morgenen? Jeg har ikke spist frokost enda engang.Og dude. Blonde damer med silikonpupper er awesome. Morgenfapping er jo ikke feil, det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) the løk-mester Ghraag:P TanTheMan:Høhø..flappflappflapp..høhø :!: Morgenflapping..ikke fapping Endret 6. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg