Niqābninja Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 HAI! Vi er halvveis gamle folk i kafeen nå, jo Det er fordi alle andre har fått beskjed om å legge seg :---D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 fargoth, jeg vet. Det er nesten litt skremmende. Gå fra å være sær fyr som ikke vil ligge på kirkegården og heller gravlegges i bakhagen, noen meter fra motorveien og like ved en barnehage til å bli en attraksjon Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er så genialt at jeg får muskelsammentrekninger. Synd verden (og Stavanger) er så forbannet konservativ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sant. Men det må det da gå an å gjøre noe med. Fikse en livsvarig kontrakt nå eller noe. Tar med en advokatkompis av meg som er en skikkelig spøkefugl og som lyver mer enn hva som er sunt For å ta noe helt annet: Flott gave å gi til folk? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er fordi alle andre har fått beskjed om å legge seg :---D *fnis* Nå har jeg akkurat sjekka etter grå hår og jeg synes potensen min blir dårligere og dårligere. *sippe* I morgen skal jeg kjøpe meg skinnbukse og motorsykkel. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da stikker jeg og legger meg. Natta alle sammen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Natta Midnight Sov godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God natt, midnattvandrer Kineser #1: What's the English word for [hva enn det kinesiske ordet for bomull er]? Kineser #2: Google it ... Kineser #1: Google? Thanks Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Allerede tømt første kaffekannen her tidlig start i dag Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er så genialt at jeg får muskelsammentrekninger. Synd verden (og Stavanger) er så forbannet konservativ. Aka, orgasme? Forresten, vil du ha reisefølge til katakombene? God morgen, folket! Jeg spiser frokost, har enda noen minutter før jeg må løpe til bussen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God morgen pipål! Fortreffelig regnfull dag i Bergen! Hva står på? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God morgen pipål! Fortreffelig regnfull dag i Bergen!Hva står på? Skjer ikke mye her, stikker snart på skolen Kl 1300 får jeg vite hva jeg kommer opp i på eksamen små grue seg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oi oi! Hva står det mellom? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg mista den jævla bussen min til den jævla jobben min. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Oi oi! Hva står det mellom? Norsk bokmål samt nynorsk, matte og engelsk som jeg håper på Endret 6. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg mista den jævla bussen min til den jævla jobben min. Var det ikke en time siden du skulle ta den da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men snakkes, skal på skolen nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sykler alltid til skolen med en kompis ti på, men han har enda ikke dukka opp. Skal jeg bare dra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg