Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, du er da kjekk når du ikke leker blåsefisk. Eller hva de nå heter. Og ja, skuffende, altså. Har heldigvis sånt melkepulver til krisebruk, men det blir ikke det samme. Jeg hører på Radioresepsjonen og vekker mamma når jeg brøler av latter. Fin kveld. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Følgende ting vil man diskutere med Hylo: - Hifi - Penisstørrelse - Horeri og fyll - Penisstørrelse Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Egilanso: Få se! Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Følgende ting vil man diskutere med Hylo: - Hifi - Penisstørrelse - Horeri og fyll - Penisstørrelse + Hvordan stjele noen mamma Hvordan få Jonas mest drita Grafer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ikke så veldig bra, men så er ikke akkurat abstrakt min greie heller. Tenkte flere versjoner av bildet, f.eks liggende uten snora, men så klarte jeg å lagre resize-versjonen over arbeidsfila Så det gidder jeg ikke akkurat nå Alle de små "bølgene" var det som måtte framheves med en 3px brush. Endret 5. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, du er da kjekk når du ikke leker blåsefisk. Eller hva de nå heter. Sant, du har ikke sett profilbildet mitt på facebook. Greit, da kan jeg forstå at jeg kan virke nogen lunde normal for deg fortsatt. Skal rette opp det inntrykket, no worries =D @Aids: Grafer? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hylo høres ut som en flott fyr. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Apropos musikk. Sitter å hører på Sonata Arctica Lenge siden jeg har hørt på de. ...she should not lock the open door, run away, run away, run away.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 clvn, jeg liker også det nye albumet ^^ Og jeg savner platespilleren min og The Knife-vinylen : < Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Men, men! Jeg har stjålet din mamma! HUN ELSKER MEG! Bouncin' tits: Aidskakae mener jeg er for rølpete. :sadface: Endret 5. mai 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 fargoth, interessant. Vel, jeg "kjenner" nåværende fylkesmann i både Sør-Trøndelag og Rogaland, må da kunne få fiksa noen tjenester Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) clvn, jeg liker også det nye albumet ^^Og jeg savner platespilleren min og The Knife-vinylen : < Silent Shout? Men, men! Jeg har stjålet din mamma! HUN ELSKER MEG! Og ingen av oss kan forstå det =P edit: Bazukh! Vi så deg! Du var her! Ikke stikk av :< Endret 5. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Apropos musikk. Sitter å hører på Sonata Arctica Lenge siden jeg har hørt på de. Replica er fantastisk synes jeg. Takk for kommentaren ang. bildet btw Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Apropos musikk. Sitter å hører på Sonata Arctica Lenge siden jeg har hørt på de. Replica er fantastisk synes jeg. Takk for kommentaren ang. bildet btw Hører faktisk på Replica nå Bare hyggelig Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har stjålet din mamma! HUN ELSKER MEG! Bouncin' tits: Aidskakae mener jeg er for rølpete. :sadface: : ((( Vi har aldri gjort noe annet enn å drikke sammen. Det er noe som skurrer Og ingen av oss kan forstå det =P Touché! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så klart det er "Silent Shout" Deres beste, imho. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Håper dere hører på den remastrede utgaven av Ecliptica, originalen er skremmende shabby. Endret 5. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har stjålet din mamma! HUN ELSKER MEG! Bouncin' tits: Aidskakae mener jeg er for rølpete. :sadface: : ((( Vi har aldri gjort noe annet enn å drikke sammen. Det er noe som skurrer Skal vi gidde å gjøre noe med det? Eller skal vi la det ligge til vi har blitt voksene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg