Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Paala, tøsing er ulovlig oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Paala, tøsing er ulovlig oO Det er jo ikke tøsing! Det er et reelt forsalg, take it or leave it! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan take it *rawr* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 PepsiCo, se linken min nederst på forrige side Niiice =D Må prøve å komme meg på noe sånt en gang^^ Er det ikke mye annet bra også a? Dance valley, anthem, WWC(?), osv... I fjor var jeg i utlandet flere ganger: 14 februar: Ferry Corsten i Stockholm 14 juli: Dance Valley og Sensation Black, samme dag 7 september: Q-BASE 17 november: Qlimax 31 desember-1 januar: QrimeTime I år planlegger jeg: Defqon One i juni Q-BASE i september Qlimax i november QrimeTime på NYE Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nam, sterk espresso med steamet melk og en dæsj sjokolade. Og vi hadde BigOne i fryseren, slipper mikropizza. Glede! (Hmm, men har egentlig ikke lov til å drikke kaffe... jaja, får se hvordan det går.) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan take it *rawr* Allright, men vi MÅ ha med en jente, bare så folk ikke tror vi er homo. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I fjor var jeg i utlandet flere ganger:<tralala> Høres digg ut. Blei ikke litt sliten av Dance Valley og Sensation Black samme dag vel^^ Allright, men vi MÅ ha med en jente, bare så folk ikke tror vi er homo. Hvemsomhelst jente? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvemsomhelst jente? Blowup doll or real, It's your choice! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ingen (jente) her som kunne tenke seg å bli med meg og Paala på å lage litt action? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ingen (jente) her som kunne tenke seg å bli med meg og Paala på å lage litt action? Dere trenger bare å se på, vi må bare ha en til å avkrefte at det kun var oss to. @Eple, du kan få av meg, jeg har masse Sånn ca.. 17 kartonger eller no Endret 24. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I fjor var jeg i utlandet flere ganger:<tralala> Høres digg ut. Blei ikke litt sliten av Dance Valley og Sensation Black samme dag vel^^ En hel god del for å si det sånn. Er andre ting jeg har slitt mer på faktisk. Q-Base var fett som faen, men slitsomt! Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei, men..hva har vi heer^^. Mi hi. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg må lære meg sånn technodance før jeg stikker nedover dit. Er egentlig en helt til å danse, men den typen der danser jo som en skiftenøkkel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 @Eple, du kan få av meg, jeg har masse Sånn ca.. 17 kartonger eller no Vi kan gjøre en byttehandel LemonDemon: HAWT! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg må lære meg sånn technodance før jeg stikker nedover dit. Er egentlig en helt til å danse, men den typen der danser jo som en skiftenøkkel No need. Dans som du føler for. Folk driter rett og slett i det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi kan gjøre en byttehandel "Jeg suger deg for en kartong røyk" (sikkert bare jeg og bundy som lo) Jeg må lære meg sånn technodance før jeg stikker nedover dit. Er egentlig en helt til å danse, men den typen der danser jo som en skiftenøkkel No need. Dans som du føler for. Folk driter rett og slett i det Ahh okei. Men gjør dere annet enn å danse der egentlig? Er vel litt for høy musikk til prating/flørting/osv? Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eplefe : Ja, det er faktisk hawt Oo. Deviantart<3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Neida. Q-Base var det høy lyd på, men ellers kan man snakke med ok-høy stemme. Flørt i vei og Man drikker jo og da Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ojoj, er dette den nye SO? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg