Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dæjt? Akk nei, er veldig dødt på den fronten. Var der med Jamie, verdens kjekkeste brite. ...som er homo. Hei Bryster! Hei! Har du en fin kveld? Kinoen var flott, den, clvn! Filmen var så som så, men selskapet var utrolig koselig. Hvilken film? X-Men Origins: Wolverine Grei underholdning, lekkert mannfolk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har det kjempefint Sitter å hører på musikk, drikker grønn te og bare koser meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal se den sjølv Torsdag eller Fredag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 clvn, kom med det, I won't report you. Jeg vet at innerst inne liker du utsagnene mine Hei hei, midnattsvandrer ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Dæjt? Akk nei, er veldig dødt på den fronten. Var der med Jamie, verdens kjekkeste brite. ...som er homo. Haha, sucks to be you =P ... jeg er tom for brus .___. @smurf: Ville vel sagt noe sånt som at jeg ikke vil oppleve å se deg løpe naken rundt i regnet ute =P Endret 5. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg må nok gå i seng nu Så god natt folks Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ånei! Har ikke mer te Vel ... Får kjøpe mer i morra da God natt Turbo! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 er det nå jeg skal sjenke meg et glass med god whisky? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hylo: Hva har du? Whisky tenkte jeg på. Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 clvn, altså, jeg håper egentlig ingen vil se det Derfor jeg passer på å gjøre det på øde steder ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Menneh ... Er det sånn at det ikke er lov å ha eget mausoleum i bakhagen hvor man kan mumifiseres og gravlegges, eller få asken spredd over en by fra et fly?Det skal være mulig å få tillatelse til å nedsette en urne i eget mausoleum. Man må normalt sett sende en søknad til fylkesmannen om man ønsker dette eller spredning av asken, og det er litt papirarbeid involvert i prosessen. -- Selv skulle jeg gjerne ønsket litt mer frihet rundt forvaltningsprosessen av eget lik i etterkant av ens død. Det hadde f.eks vert spennende å gjort noe uortodoks og sprekt i min egen begravelse, eksempelvis kunne den døde kroppen min blitt dekorert med sommerblomster og så bli rullet utfor en relativt bratt bakke. Eksempelvis kunne man fått gravd et hull i enden, så kunne målet vert å treffe. Man kunne gjerne holdt på til man ble lei. Etterpå kunne det blitt grilling og gratis alkohol til alle inviterte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stakkars folk som kommer vandrende på øde steder =P Hmm, må vel få til et nakenbad i natt i sommer. Det kan være litt phun =D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 clvn: Neida, jeg har jo dere kjekke, veldig heterofile nerder. Og hel-ve-te. Akkurat lagd meg en stor kopp Earl Grey, så oppdager jeg at vi er tom for melk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har to Bunnahabhain, en special-release som er lagret på bourbon-fat og en 25 år gammel Single Malt. 12 årig Caol Ila 12 årig Ardbeg Laphroig Quarter Cask Og vi må ikke glemme Lagavulin 12årig. Alle Islay-basert. Hva mener du? Endret 5. mai 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har faktisk ikke hørt om noen av de. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 clvn: Neida, jeg har jo dere kjekke, veldig heterofile nerder. Og hel-ve-te. Akkurat lagd meg en stor kopp Earl Grey, så oppdager jeg at vi er tom for melk. Ja, de siste bildene i RPP viser jo hvor kjekk jeg er.. ;D Hmm, føler med deg. Det skal være melk i te, ellers er den ikke drikkbar. --- Hmm, jeg må fortsatt være litt fjortiss. Er fortsatt kjempefan av ATB. Liker det nye albumet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Apropos musikk. Sitter å hører på Sonata Arctica Lenge siden jeg har hørt på de. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har faktisk ikke hørt om noen av de. Følgende ting vil man ikke diskutere med Hylo: 1. Bil eller båt. 2. Cognac 3. Whisky 4. Hvordan man sjekker opp damer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Har faktisk ikke hørt om noen av de. De er gode alle sammen. Jeg tok den mildeste; Bunnahabhain 25 årig. Har en sår hals, så denne hjelper vel litt. Og ja, det Aidskake sier, stemmer. Endret 5. mai 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gah. Da er en akkurat ferdig med et bilde av den abstrakte typen som jeg skulle tydeligtegne et contrastlag med bittesmå linjer som skulle tusjes. But but. I gått it dånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg