WarpX Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Livet er jo deprimerende i seg selv, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Man veit ihvertfall at man dauer med stiiiil! Grattis med dagen, DemonFudge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal innrømme at jeg har vært og kikka på begge deler Men nå er jeg jo generelt negativ også, så er sikkert ikke så rart. Menneh ... Er det sånn at det ikke er lov å ha eget mausoleum i bakhagen hvor man kan mumifiseres og gravlegges, eller få asken spredd over en by fra et fly? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Livet er jo deprimerende i seg selv, så hvorfor ikke? Heiheihei, det er sommer og sol. Kan ikke tenke sånn på denne årstiden, vel! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Livet er jo deprimerende i seg selv, så hvorfor ikke? Heiheihei, det er sommer og sol. Kan ikke tenke sånn på denne årstiden, vel! ja, vent til høsten med å ta livet ditt =P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så mye med dagen, DF! Håper den blir flott. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Høsten er fin. Er mer med på vinteren. Fysj! e_e Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Livet er jo deprimerende i seg selv, så hvorfor ikke? Heiheihei, det er sommer og sol. Kan ikke tenke sånn på denne årstiden, vel! Pff, klart man kan. Blir deppa av all sola og varmen Jeg vil ha storm og torden og lyn Da er det godt å leve og springe naken rundt utendørs Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Siden jeg er "fersk" nå så skal jeg ikke kommentere det siste du skrev, smurf =P --- Kjære Gud: Jeg har en klage på Jesus!Noen ganger åpenbarer han seg midt i stua. Da velter han vaser og roter opp i ALT! Så sier han "Det er ikke det materielle som teller". Kan du be ham stoppe med dette? Det er høyst irriterende. Hahhaeha, jeg ler Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vintern er deprimerende! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kinoen var flott, den, clvn! Filmen var så som så, men selskapet var utrolig koselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kinoen var flott, den, clvn! Filmen var så som så, men selskapet var utrolig koselig. Hvilken film? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da skal jeg se...noe! 11? Tror du bør vente litt med å være her. Det kan være mye tull som dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg