Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Takk til alle som har skrytt av hvor flink jeg har vært i det siste. :D Det føles faktisk helt nydelig, ikke minst siden at jeg har hatt fremgang som faen, men det er kanskje fordi at jeg har kasta sigarettene i do, snusen også og spiser mye sunnere. Pluss at disponeringen av løpinga har gått så mye bedre at jeg har utvidet hele tiden. Nå tror jeg at jeg har funnet lengden jeg må holde meg på en liten stund. Glad i dere kaffeen, jeg kommer til å være mer aktiv her nå, som jeg har dratt meg selv opp av søla og er fornøyd med livet igjen. Har kun vært i det sure, kranglete hjørnet i den siste tida, så jeg har holdt meg til de seriøse diskusjonene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk til alle som har skrytt av hvor flink jeg har vært i det siste. :D Det føles faktisk helt nydelig, ikke minst siden at jeg har hatt fremgang som faen, men det er kanskje fordi at jeg har kasta sigarettene i do, snusen også og spiser mye sunnere. Pluss at disponeringen av løpinga har gått så mye bedre at jeg har utvidet hele tiden. Nå tror jeg at jeg har funnet lengden jeg må holde meg på en liten stund. Glad i dere kaffeen, jeg kommer til å være mer aktiv her nå, som jeg har dratt meg selv opp av søla og er fornøyd med livet igjen. Har kun vært i det sure, kranglete hjørnet i den siste tida, så jeg har holdt meg til de seriøse diskusjonene.

vi har da savnet deg litt her inne :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Nikka:

Jeg har også begynt å ta meg lengre turer/fjellturer den siste uka. Har så lang vært 3 turer på en mindre topp og èn tur på en vesentlig større, den siste uka og jeg må si det gjør ikke bare sitt på formen og humøret, men også på selvtiliten min.

Jeg føler meg flinkere, sprekere og mer fit, selv om sistnevnte kanskje er en realitet i løpet av et par måneder. I morgen skal jeg på største fjellet av de tre populære toppene.. Men avhenger litt av været. Vil ikke risikere å blåse ned :p

edit: Gratulerer med dagen Demon =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...