NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Takk til alle som har skrytt av hvor flink jeg har vært i det siste. Det føles faktisk helt nydelig, ikke minst siden at jeg har hatt fremgang som faen, men det er kanskje fordi at jeg har kasta sigarettene i do, snusen også og spiser mye sunnere. Pluss at disponeringen av løpinga har gått så mye bedre at jeg har utvidet hele tiden. Nå tror jeg at jeg har funnet lengden jeg må holde meg på en liten stund. Glad i dere kaffeen, jeg kommer til å være mer aktiv her nå, som jeg har dratt meg selv opp av søla og er fornøyd med livet igjen. Har kun vært i det sure, kranglete hjørnet i den siste tida, så jeg har holdt meg til de seriøse diskusjonene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stilig at man ser at det faktisk fungerer. Jeg skal selv gjøre akkurat det du driver med, må bare få ut fingern osv. (Noe som tar tid.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Høres veldig bra ut. Har egentlig bare som mål å holde formen jeg, så tester formen innimellom. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en jævla likanes kar. Nei, fysj! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oooh, nå er jeg 24 år! *åpne en øl* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Takk til alle som har skrytt av hvor flink jeg har vært i det siste. Det føles faktisk helt nydelig, ikke minst siden at jeg har hatt fremgang som faen, men det er kanskje fordi at jeg har kasta sigarettene i do, snusen også og spiser mye sunnere. Pluss at disponeringen av løpinga har gått så mye bedre at jeg har utvidet hele tiden. Nå tror jeg at jeg har funnet lengden jeg må holde meg på en liten stund. Glad i dere kaffeen, jeg kommer til å være mer aktiv her nå, som jeg har dratt meg selv opp av søla og er fornøyd med livet igjen. Har kun vært i det sure, kranglete hjørnet i den siste tida, så jeg har holdt meg til de seriøse diskusjonene. vi har da savnet deg litt her inne Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med dagen Demonfudge! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oooh, nå er jeg 24 år! *åpne en øl* <4 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er en jævla likanes kar. Nei, fysj! Ok da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) @Nikka: Jeg har også begynt å ta meg lengre turer/fjellturer den siste uka. Har så lang vært 3 turer på en mindre topp og èn tur på en vesentlig større, den siste uka og jeg må si det gjør ikke bare sitt på formen og humøret, men også på selvtiliten min. Jeg føler meg flinkere, sprekere og mer fit, selv om sistnevnte kanskje er en realitet i løpet av et par måneder. I morgen skal jeg på største fjellet av de tre populære toppene.. Men avhenger litt av været. Vil ikke risikere å blåse ned edit: Gratulerer med dagen Demon =) Endret 5. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oooh, nå er jeg 24 år! *åpne en øl* Cøngrætz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Halla Aids! Jåw Ok da. Hihi. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer fra meg OG min kusine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva skjer nu da ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 @Demon: Ja, fy fader. Nå er det på tide å velge deg ut en gravsten og kiste, altså. Det er faktisk noen som gjør det i ung alder. Høres veldig deprimerende ut spør du meg, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg