SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "si at Sir Tojo er nå ferdig med curb your enthusiasm og vil ha en ny serie å se, noe lignende, ikke arrested development" Noen som har forslag å komme med? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For en stund siden kom jeg over en nettside med oversikt over nummerere til folk som driver med teleundersøkelser og andre telefonterrorister. Noen som har adressen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde et lite håp om å ikke bli halvveis avhengig igjen. But nues, det fungerte dårlig. Noen som vil komme og skamklippe meg? Jeg er jo habil med sakser, jeg. Yay, klipp i vei! @Hylo: Vi får se på fylla i Oslo, da. Jeg får vel komme meg innover snart. Ida har jo den deilige genseren min :< For en stund siden kom jeg over en nettside med oversikt over nummerere til folk som driver med teleundersøkelser og andre telefonterrorister. Noen som har adressen? http://telefonterror.no/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Datasmurf: husker jeg så en eller annen harry potter-film med engrishundertekster engang. Det var gøy i 5 min så ble det bare plagsomt. Lillebror fikk piratdvd i julegave for noen år tilbake. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå er klassisk-timen på den kalde terasse her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror jeg snart ler kjeven ut av ledd. Å betale 60 spenn for å bli medlem av SomethingAwful må være den beste investeringa jeg har gjort på mange, mange år. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 priceless xD Hahaha! *Latterkrampe* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I'm outta here. Vi snakkes, you guise. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Håper HD versjonen av en simpsons episode jeg driver å skaffer meg, passer med undertekst som er beregnet på en annen "versjon" av den samme episoden. Foretrekker å se filmer/serier med undertekst. Endret 5. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg føler meg skikkelig slem. Jeg kilte Tale til døde så hun ble sur på meg. Så gjemte jeg meg litt og da jeg kom tilbake klemte jeg hun litt og strøyk henne på ryggen. Så har hun skikkelig vondt i magen og nå setter hun seg bak meg og masserer meg. Me so stupid Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Åja. Faen, lurer på om jeg ikke skal ta en fisketur til helgen altså. NP: Frank Zappa - Cosmic debris. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm. Er det mindre pollen på dager med gråvær og regn fra morgenen av? Lenke til kommentar
Angua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg føler meg skikkelig slem. Jeg kilte Tale til døde så hun ble sur på meg. Så gjemte jeg meg litt og da jeg kom tilbake klemte jeg hun litt og strøyk henne på ryggen. Så har hun skikkelig vondt i magen og nå setter hun seg bak meg og masserer meg. Me so stupid hils tale og si at hun ser smashing ut bak deg på bildet!! digger t-skjorten the hunt var overraskende bra, egentlig. men det er bare feil med andre skuespillere.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hmm. Er det mindre pollen på dager med gråvær og regn fra morgenen av? Innbiller meg det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Faen, lurer på om jeg ikke skal ta en fisketur til helgen altså. Fisketur er digg ... Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er nok det Jann Ove. Støvet som er i lufta blir trukket ned på bakken av regnet Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hmm. Er det mindre pollen på dager med gråvær og regn fra morgenen av? Det ville ihvertfall vært logisk med tanke på at regnet stopper pollenet (pollen/pollenen? ) fra å bli blåst rundt, og heller får det ned på bakken. Edit @ Programvare: Great minds think alike og det der. Endret 5. mai 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg