Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hørru, her er det Zappa som spilles. Gleder meg til konserten senere i sommer jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her er det Rammstein som har kontrollen over anlegget Rammstein Gleder meg til høsten. Det tror jeg blir bra I cant wait, even I have to Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde et lite håp om å ikke bli halvveis avhengig igjen. But nues, det fungerte dårlig. Noen som vil komme og skamklippe meg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde et lite håp om å ikke bli halvveis avhengig igjen. But nues, det fungerte dårlig. Noen som vil komme og skamklippe meg? Aye! Hvor ille vil du ha det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her er det Nil jøng og Jizz in mah pants som spiller i anlegget. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Warren Zevon med The Hula Hula Boys runger ut her. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 skal nå se "The Hunt for Gollum". exited!noen som vet om den er bra? Jeg har ikke sett den selv ennå, men den skulle visst være bra på overflaten og dårlig på ... underflaten? Altså, den ser visst ganske profesjonell ut, men handlingen, skuespillerprestasjonene og andre ting var ikke noe særlig. Her spilles Gnaw Their Tongues akkurat nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aye! Hvor ille vil du ha det? Så lenge jeg ikke ser ut som en nazi så er det vel greit. Hadde egentlig håpet på et par jenter med saks i fylla, men men. Får ikke alltid hva man vil ha =] *høre på Future Prophecies* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så lenge jeg ikke ser ut som en nazi så er det vel greit. Hadde egentlig håpet på et par jenter med saks i fylla, men men. Får ikke alltid hva man vil ha =] *høre på Future Prophecies* Hæ?! Vi kan vel få til det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Aye! Hvor ille vil du ha det? Så lenge jeg ikke ser ut som en nazi så er det vel greit. Hadde egentlig håpet på et par jenter med saks i fylla, men men. Får ikke alltid hva man vil ha =] *høre på Future Prophecies* Jeg har mine kontakter Endret 5. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 skal nå se "The Hunt for Gollum". exited!noen som vet om den er bra? Nei, den var tvert i mot ganske ille. Slik skal det gjøres. (Fuck Tolkien.) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jaja, Van halen ruller over høyttalerne her Kid Rock Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her går det i Perry Como, Zager & Evans, Don McLean, Earth Kitt, Connie Frances og en del andre Jeg har bestemt meg for å spise middag i dag. Curry-suppe med kylling og koriander, turistproviant eller Grandiosa? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg hadde et lite håp om å ikke bli halvveis avhengig igjen. But nues, det fungerte dårlig. Noen som vil komme og skamklippe meg? Jeg er jo habil med sakser, jeg. Smurf1: Det første, definitivt. Det ser jo du óg. Endret 5. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jaja, Van halen ruller over høyttalerne her Kid Rock Sabaton her Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 skal nå se "The Hunt for Gollum". exited!noen som vet om den er bra? Jeg har ikke sett den selv ennå, men den skulle visst være bra på overflaten og dårlig på ... underflaten? Altså, den ser visst ganske profesjonell ut, men handlingen, skuespillerprestasjonene og andre ting var ikke noe særlig. Her spilles Gnaw Their Tongues akkurat nå. GTT er knall! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 GTT er knall! Har ikke hørt så mye ennå, men det virker lovende så langt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 nå har nerden rigga seg til med 2:1 anlegg, laptop og dill utendørs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Engrish Two Towers Subtitles Jeg har så lyst på en HK-versjon av Two Towers etter å ha sett subsa. Jeg ler så jeg ikke får puste edit: priceless xD Endret 5. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg