CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vet ikke om de er like. Så bare på bildet du posta og syntes det så umulig ut å putte inn en DVD der (CD'ene får jo akkurat plass). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dæven, du blar du og? Jeg har teppe, sofa, stereobenk og alt det som skal på teppet, sofaen og stereobenken, men jeg TRENGER VIRKELIG CDHYLLLER OG BOKHYLLE. Seriøst, jeg irriterer meg over det. Kanskje jeg skal lage meg noe awesome? Du kan lage vegger med mindre resonans? --- Skulle ønske jeg fant en måte å sove på bussen der jeg ikke sover med kjeften helt 100% åpen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dessuten, jeg må få et sted å oppbevare LP-platene mine. Coolness. Jeg bruker de her til mine LP-plater. t00t! Og disse til cdene mine. Funker bra. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vet ikke om de er like. Så bare på bildet du posta og syntes det så umulig ut å putte inn en DVD der (CD'ene får jo akkurat plass). Hyllene er justerbare. Det er predefinerte hull laget fra før Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vet ikke om de er like. Så bare på bildet du posta og syntes det så umulig ut å putte inn en DVD der (CD'ene får jo akkurat plass). Hyllene er justerbare. Det er predefinerte hull laget fra før Åja, okay. Da har vi kanskje samme allikevel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er alene hjemme, og jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skulle ønske jeg fant en måte å sove på bussen der jeg ikke sover med kjeften helt 100% åpen. Teip rundt kjeven og hodet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er alene hjemme, og jeg kjeder meg! Fap Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skulle ønske jeg fant en måte å sove på bussen der jeg ikke sover med kjeften helt 100% åpen. Teip rundt kjeven og hodet. Jeg tror jeg trenger noe sånt. Kanskje en gagball ville vært løsningen? Så, ringe huseier om varmtvannstanken som enda ikke er skifta ut, eller lage seg mat og sove litt på sofaen til How I Met Your Mother? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den siste ep'en av HIMYM var bedre enn de siste, clvn. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis jeg hører på like mange sanger per dag i fremtiden som jeg har gjort det siste året har jeg hørt rundt én million når jeg er 85. Kult. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er alene hjemme, og jeg kjeder meg! Fap Possible Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mulig du ville fått litt rare blikk med gagball, men det får våge seg. Ville vært ideelt hvis du hadde klart å slappe av med en sånn i kjeften. JEG SKAL RYDDE ROM YESSSS. Også på kino etterpå. Jobber best under press og med gulrot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ang. Benno-hyllene, anbefales på det sterkeste. Jeg har 4 av de fylt med DVDer og 2 fylt med CDer, skulle gjerne hatt en god del flere, men har ikke plass, så alt det andre må stå stabla rundt i de andre hyllene ... Gud, jeg trenger større rom. Eller et lager Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Vet ikke om de er like. Så bare på bildet du posta og syntes det så umulig ut å putte inn en DVD der (CD'ene får jo akkurat plass). Hyllene er justerbare. Det er predefinerte hull laget fra før Åja, okay. Da har vi kanskje samme allikevel. I say Y "§ 185 BJELLE Stå i en rundkjøring med et skilt der det står ”bert så tar jeg en knert” " nais Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tomt innlegg Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da er det alltid like kult å kjøre noen runder rundt rundkjøringa og tute som en gal. De blir svært frustrerte etterhvert Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Får vite hva jeg kommer opp i skriftlig i morgen. Håper at det blir engelsk. Blir det matte henger jeg meg, no joke. Hva kom dere opp i, dere som er over det stadiet? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Da er det alltid like kult å kjøre noen runder rundt rundkjøringa og tute som en gal.De blir svært frustrerte etterhvert Har de ikke med seg nok knert? Nei fy for noen latsekker Håper på å komme opp i norsk eller engelsk. Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg