Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Takk, Ballus.

Og det skjønner jeg, Hylo. Jeg ligger og blar i katalogen as we speak, spørs om jeg ikke må en tur, jeg og. Trenger egentlig ikke noe, bortsett fra kanskje et teppe. Og jeg har gavekort. /sikl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven, du blar du og? :wee:

Jeg har teppe, sofa, stereobenk og alt det som skal på teppet, sofaen og stereobenken, men jeg TRENGER VIRKELIG CDHYLLLER OG BOKHYLLE. Seriøst, jeg irriterer meg over det.

Kanskje jeg skal lage meg noe awesome? :wee:

Lenke til kommentar
Dæven, du blar du og? :wee:

Jeg har teppe, sofa, stereobenk og alt det som skal på teppet, sofaen og stereobenken, men jeg TRENGER VIRKELIG CDHYLLLER OG BOKHYLLE. Seriøst, jeg irriterer meg over det.

Kanskje jeg skal lage meg noe awesome? :wee:

Eller du kan kjøpe bok- og cd-hyller i Billy-serien? Glir rett inn overalt og er kjempelett å montere.

Evt. begynn å lage plantegning for denne:

koelewijnwerk02.jpg

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Evt. begynn å lage plantegning for denne:

koelewijnwerk02.jpg

Det må være den minst praktiske bokhyllen jeg har sett i hele mitt liv. Ikke bare må man bøye seg hver gang man skal ha en bok, men det blir jo helt absurd tungvindt å skulle jekke ut bøker fra innsiden av "hullene". Den er sikkert kjekk å bygge en bilbane på, though. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Hehehe, ja, jeg funderer fælt på det.

Rommet er ikke så gale i seg selv som det er, men fargen og det at det ikke er parkett der irriterer livet av meg. Grr!

Selv har jeg lyst til å dra til Ikea for et par CD-hyller, ikke mer.

Du skjønner; CD-hyllene mine er ikke matchende! :S

Lars: Halveis nerdeheaven, med stereoanlegg og masse fine, søte bøker. :wee:

Disse cd-hyllene anbefales :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207

De er najs huh, cyph?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...