Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Takk, Ballus. Og det skjønner jeg, Hylo. Jeg ligger og blar i katalogen as we speak, spørs om jeg ikke må en tur, jeg og. Trenger egentlig ikke noe, bortsett fra kanskje et teppe. Og jeg har gavekort. /sikl Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dæven, du blar du og? Jeg har teppe, sofa, stereobenk og alt det som skal på teppet, sofaen og stereobenken, men jeg TRENGER VIRKELIG CDHYLLLER OG BOKHYLLE. Seriøst, jeg irriterer meg over det. Kanskje jeg skal lage meg noe awesome? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 btw: 7 timer: http://skipall.com/63.png oh lol Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Denne her var litt awesome, men om den kun får plass til 290 CD'er, må jeg ha to. Det er litt fial. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Dæven, du blar du og? Jeg har teppe, sofa, stereobenk og alt det som skal på teppet, sofaen og stereobenken, men jeg TRENGER VIRKELIG CDHYLLLER OG BOKHYLLE. Seriøst, jeg irriterer meg over det. Kanskje jeg skal lage meg noe awesome? Eller du kan kjøpe bok- og cd-hyller i Billy-serien? Glir rett inn overalt og er kjempelett å montere. Evt. begynn å lage plantegning for denne: Endret 5. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Holder meg til noe sånt som dette, tror jeg: big awesomeness Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Godt valg. Jeg har to av disse: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 They're quite awesome, tror jeg. Dessuten, jeg må få et sted å oppbevare LP-platene mine. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Foreløpig har jeg mine stående i ei sånn hylle, men de stikker litt ut. God unnskyldning for å kjøpe mer på IKEA. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Indeed. Men jeg liker bedre at de ligger i bokser, da de ligger litt mer skjerma. Jeg trenger forøvrig bilderammer. Blæ, jeg trenger å lese litt i boka mi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Man maa afpasse, Bevegelsærne efter Omstændighederne, og modere dem, saasnart Hjerteklapp, hurtig Aandedræt, Svimmelhed, stærk Ophidseslse, Transpiration eller hurtig Farvevæxel indtræder. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Evt. begynn å lage plantegning for denne: Det må være den minst praktiske bokhyllen jeg har sett i hele mitt liv. Ikke bare må man bøye seg hver gang man skal ha en bok, men det blir jo helt absurd tungvindt å skulle jekke ut bøker fra innsiden av "hullene". Den er sikkert kjekk å bygge en bilbane på, though. Endret 5. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Godt valg. Jeg har to av disse: iHaz dis one: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207 Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207 Jeg og. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hehehe, ja, jeg funderer fælt på det. Rommet er ikke så gale i seg selv som det er, men fargen og det at det ikke er parkett der irriterer livet av meg. Grr! Selv har jeg lyst til å dra til Ikea for et par CD-hyller, ikke mer. Du skjønner; CD-hyllene mine er ikke matchende! :S Lars: Halveis nerdeheaven, med stereoanlegg og masse fine, søte bøker. Disse cd-hyllene anbefales http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/87305207 De er najs huh, cyph? Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nja. Jeg kunne godt hatt en annen hylle. Synes den er litt stygg til og med, faktisk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå har jeg hørt det også. Eneste jeg ikke liker med de er at man må ha noe under de for at de skal stå inntil veggen, det er irriterende, men greit nok. Vurderer 2 til Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har forresten ikke helt den der allikvel tror jeg. Den er lik, men er for DVDer og ikke CDer. Altså er rommet mellom hver hylle større og høyere. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Virkelig? Har lett etter DVD-modellen hver gang, men konkluderte med at de var like. Da tok jeg feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg