Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Idag har jeg funnet ut en av mange ting, en av dem er: Spotify er genialt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 OH NOES! HB COME BACK It will be okey, you have to let her go! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Idag har jeg funnet ut en av mange ting, en av dem er: Spotify er genialt! Der har jeg vært i flere måneder. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den her var litt digg! Det var noe av det kjedeligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For en vokal.. Synd det endte så tidlig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 OH NOES! HB COME BACK Comes back, came back eller comeback? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Den her var litt digg! Det var noe av det kjedeligste jeg har hørt. Fint at alle har forskjellige meninger Endret 5. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For en vokal.. Synd det endte så tidlig. Se filmen hos Youtube Vokalisten døvva for ikke så lenge siden, men det har du vel fått med deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 OH NOES! HB COME BACK Comes back, came back eller comeback? Bruk din innerste fantasi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 She's black!Now, that's racist miss! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så, fikk du kommet deg inn eller fant du et mobil aggregat liggende og slenge? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ...aliens la nøkkelen tilbake der den skulle være da jeg sjekka der for andre gang. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ...aliens la nøkkelen tilbake der den skulle være da jeg sjekka der for andre gang. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Idag har jeg funnet ut en av mange ting, en av dem er: Spotify er genialt! I dag har jeg funnet ut få ting. Én av dem er: Det er mye god musikk Natrich ikke har hørt ennå som han dessverre ikke får høre hvis han bare bruker Spotify. For en vokal.. Synd det endte så tidlig. Se filmen hos Youtube Vokalisten døvva for ikke så lenge siden, men det har du vel fått med deg. Jeg har en mistanke om at det var derfor han skrev "Synd det endte så tidlig." Forresten var det ganske kult. Skal sjekke albumet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For en vokal.. Synd det endte så tidlig. Se filmen hos Youtube Vokalisten døvva for ikke så lenge siden, men det har du vel fått med deg. Det står jo nærmest i klartekst ovenfor, men ja jeg har fått det med meg. Sjekket dem ikke ut før nå though, og jeg ble smålig imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg