KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke ofte jeg har landet i Bergen uten voldsomme kast og mye turbulens. Hater å lande i Bergen egentlig. Alle andre plasser er greit, vel bortsett fra av og til i Ålesund da. Kan komme noen vindkast der også. Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom! Hvis du bare liksom-fryser er det jo din egen feil... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å fly helikopter er uansett mye artigere. Jetpack er mye morsommere enn det igjen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom! Pingle. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jetpack er mye morsommere enn det igjen. Tullebukken! Denimfuge! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å fly helikopter er uansett mye artigere. Tviler ikke, men har aldri fått sjansen. Det er ikke ofte jeg har landet i Bergen uten voldsomme kast og mye turbulens. Hater å lande i Bergen egentlig. Alle andre plasser er greit, vel bortsett fra av og til i Ålesund da. Kan komme noen vindkast der også. Hvis det blåser fra sør-vest (tror jeg det er) er blir det ganske mye turbulens ved Værnes (Trondheim), må da ta innflyving over litt bakker og sånn i steden for fjorden. Angående vindusplass: Deilig med vindusplass om det er litt fukt i lufta i alle fall. Fascinerende å se på kondensstripene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom! Pingle. Det er lissom varmere ute oO Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom! Pingle. Det er lissom varmere ute oO Gå ut da. :!: Eller så får du varme deg selv... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tullebukken! Denimfuge! Nai nai, jeg har det. Hhhhhhhhylol Nåh stikkehr jehg tihl Skih! Talast. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ferdig med det jeg skal idag for lengst, allikevel må jeg sitte her til klokka tre, hvor er rettferdigheten! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er take-off som er farligst. Så om flyet kommer seg av banen og det flyr greit de første 10 sekundene, er du som regel trygg ^^ Det er vel landingen som er farligst? (Eller det kommer litt an på hvordan man regner.) Hvis det blåser fra sør-vest (tror jeg det er) er blir det ganske mye turbulens ved Værnes (Trondheim), må da ta innflyving over litt bakker og sånn i steden for fjorden. Jepp, har hørt at det er Gevingåsen sin feil. Angående vindusplass:Deilig med vindusplass om det er litt fukt i lufta i alle fall. Fascinerende å se på kondensstripene. Vindu mot vest! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hvor er rettferdigheten! Hvem har sagt at livet skal være rettferdig? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvem har sagt du må være der hvis du bare skal sitte å stirre i veggen? Og ga den personen noen begrunnelse? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare 2 timer igjen. En kompis stakk hjem fordi det ble så kjedelig. Jeg må klare denne dagem, åååh Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hvor er rettferdigheten! Hvem har sagt at livet skal være rettferdig? MOR DI! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det hadde ikke vært første gang hun gjorde det så ikke føl deg for spesiell. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du gruer deg? Kvelden før min første flytur, tenkte onkelen min at vi skulle se på flykræsjklipp som han hadde tatt opp fra discovery. Jeg har hatet og fly siden jeg så Castaway når jeg var 5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det hadde ikke vært første gang hun gjorde det så ikke føl deg for spesiell. Hun har sagt det til deg også ja Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sameboe, er du samefaen på nettby? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg