Angua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 yeah! hva innebærer det egentlig? At du får spise resten av sjokoladen på kontoret :> Bare tre timer igjen av jobbdagen ja vil ha sjokolade! men har ilagt meg selv sjokoladeforbud på hverdagene... trøster meg med at det bare er en time og et kvarter igjen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg får vel kløppe gresset jeg da... See ya! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ja vil ha sjokolade! men har ilagt meg selv sjokoladeforbud på hverdagene... trøster meg med at det bare er en time og et kvarter igjen Hahah, samme her, har "godteriforbud" i hverdagene. Men jeg tror noe virkelig er ute etter å ødelegge det for meg. Dumme gratis sjokolade på kontoret =/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Guuuuhuhhuhuudd så kjedelig. Satt i en time å bare stirra rett i veggen nå, mens øya rant av allergi og fingra brenner av skrivekrampe. Fikk heller ikke lov å høre musikk eller sitte på PC-en. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen alle sammen( lettere og skrive det enn og skrive alle navnene ) :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Oda Sankt Jeppesen 05.mai.2009 kl.09:45 = HB? Skulle til å spørre hvorfor du var inne på bloggen til Tommy og Kristian da jeg kom på hvor du bor... Jeg kan forøvrig informere alle om at jeg sitter på torget og blir solbrent og spiser is. For en herlig dag. Endret 5. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oda Sankt Jeppesen 05.mai.2009 kl.09:45 = HB? Skulle til å spørre hvorfor du var inne på bloggen til Tommy og Kristian da jeg kom på hvor du bor... Jeg kan forøvrig informere alle om at jeg sitter på torget og blir solbrent og spiser is. For en herlig dag. Ahhh...ok Så bare navnet ditt jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Softis? Det vil jeg gjerne ha Nå hører man på Enigma fra grooveshark, og man spiller minesveiper. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Dusjet, arbeidet og spist iskrem nå. Skal til en øy på hellas på 2 ukers ferie kl. 03:00 i natt. Hater og fly, så jeg gruer meg. Endret 5. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Du gruer deg? Kvelden før min første flytur, tenkte onkelen min at vi skulle se på flykræsjklipp som han hadde tatt opp fra discovery. Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så slemt! Det går som regel greit å fly, men jeg er litt småsvett ved take-off og landing. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er take-off som er farligst. Så om flyet kommer seg av banen og det flyr greit de første 10 sekundene, er du som regel trygg ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Digger å fly egentlig, men mye artigere i små fly enn i store fly. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har sitti i kongens sete i kongeflyet (DA-20 i rødt,hvitt og blått). Er ikke mange som har gjort det. Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hater å ha vindusplass så man ser vingene ved turbulens. Det er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ut og fly? Du kommer deg ned på jorda igjen uansett. Edit: Omformulerte litt. Endret 5. mai 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er serriøst iskaldt i klasserommet idag.... Fryser med genser på lissom! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å fly helikopter er uansett mye artigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg