hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg kan ikke annet enn spørre meg selv: Hva i all verden har de foregående russekullene gjort, som har nødvendiggjort innlemmelsen av ordet "frivillig" på denne måten?Jeg regner nesten med at det er en god del voldtektsmenn/kvinner på skolen til Cinque. Fnis. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Døh, det er kristiansund det er snakk om. Selvfølgelig har det skjedd voldtekter og andre ufrivillige utuktheter opp gjennom russeårene.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg kan ikke annet enn spørre meg selv: Hva i all verden har de foregående russekullene gjort, som har nødvendiggjort innlemmelsen av ordet "frivillig" på denne måten?Jeg regner nesten med at det er en god del voldtektsmenn/kvinner på skolen til Cinque. Fnis. Ikke godt å vite hva som er grunnen Men det har ikke skjedd så mye som jeg vet om da. Tror det er noen år siden alle de "frivillige" ble innlemmet i knutene Endret 5. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Back from Coop, har friminutt. Urge Intense var skuff. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eller en del løse russejenter som angrer dagen derpå, og derfor skriker voldtekt? Hylo: God morgen ^_^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Selvfølgelig, WhiteKnight. Ser du posten jeg quoter også? Der spør nemlig Gapwick om hvorfor, i Guds vidstrakte Land, innlemmelsen av ordet frivillig har stadfestet seg som en konstant i disse "knulleknutene". clvn: Morgen. Jeg er trøtt, men jeg har stått tidlig opp idag også. Endret 5. mai 2009 av Hylo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde det ikke vært for min lange ferie ville jeg kalt deg stygge ting nå, Hylo =/ Today, I was walking down the street and I saw my brother on the other side of the road. He lives overseas and always told me he would visit when I least expected it. When I saw him, I got so excited I jumped on his back, screaming his name. It wasn't my brother. FML AHAHAH Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eller en del løse russejenter som angrer dagen derpå, og derfor skriker voldtekt? Akkurat! Sånn sett kan disse knutereglene redde mang en sjel fra et grusomt justismord. "Nei, nei, nei! Hør nå her konstabel! Dette er en furukongle. "voldtekt utendørs" belønnes med en grankongle." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oda Sankt Jeppesen 05.mai.2009 kl.09:45 = HB? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg syntes jeg fortjener å bare være slaskete lenge da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Dah er jeg tilbake etter å ha gått i kuling og regn over broa og nesten blåst til havs, for så å få vite at selv om det paragrafet jeg vistnokk hadde brutt, ikke hadde blitt med, så hadde alikevel bota ikke blitt mindre enn 500. Men kjekt å vite at det var kun ett paragraf jeg brøt med tanke på feilparkeringen. Så bars det tilbake i samme dritværet.. Og når jeg kom hit, skinte plutselig sola igjen. Skiftende vær på nordmøre? Ikke i det hele tatt edit: Helvete. Enda en platy har tatt kvelden.. Well well. Har uansett tenkt å kvitte meg med platyene og basere meg kun på maller eller ciklider snart så gidder ikke å kjøpe inn noen nye. Endret 5. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Angua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) kanin: la oss vite hva du spiste til lunsj, vi dør av spenning her. Dah er jeg tilbake etter å ha gått i kuling og regn over broa og nesten blåst til havs, for så å få vite at selv om det paragrafet jeg vistnokk hadde brutt, ikke hadde blitt med, så hadde alikevel bota ikke blitt mindre enn 500. Men kjekt å vite at det var kun ett paragraf jeg brøt med tanke på feilparkeringen. Så bars det tilbake i samme dritværet.. Og når jeg kom hit, skinte plutselig sola igjen. Skiftende vær på nordmøre? Ikke i det hele tatt edit: Helvete. Enda en platy har tatt kvelden.. Well well. Har uansett tenkt å kvitte meg med platyene og basere meg kun på maller eller ciklider snart så gidder ikke å kjøpe inn noen nye. mitt tips er guppyer, dauer ikke så ofte, og får mange barn. de r billige også Endret 5. mai 2009 av KaisaSH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja vet. Men har aller mest lyst på et stein- og rotbasert miljø tilpasset maller og ancistrus. Litt slit med alle plantene og å fylle på co2-pumpa med jevne mellomrom. Så jeg heller mest mot mallene. =) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eller en del løse russejenter som angrer dagen derpå, og derfor skriker voldtekt? Hylo: God morgen ^_^ Den jeg hjalp sa ingenting. Bortsett fra å gi meg nummeret sitt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 @KaisaSH: Nå er du godtatt fra min side. På tide å fylle opp vannflaska igjen nå.. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja vet. Men har aller mest lyst på et stein- og rotbasert miljø tilpasset maller og ancistrus. Litt slit med alle plantene og å fylle på co2-pumpa med jevne mellomrom. Så jeg heller mest mot mallene. =) kule de da, + for at de spiser alger. go for it! @KaisaSH: Nå er du godtatt fra min side. På tide å fylle opp vannflaska igjen nå.. yeah! hva innebærer det egentlig? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Faen, våkna sent idag. Nå skal jeg på søppeldynga, få kasta masse dritt, råne litt rundt iom at det er så fint vær og forhåpentligvis få kjørt bort et flyttelass. I morgen blir jeg 24 år. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 yeah! hva innebærer det egentlig? At du får spise resten av sjokoladen på kontoret :> Bare tre timer igjen av jobbdagen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 yeah! hva innebærer det egentlig? At du får spise resten av sjokoladen på kontoret :> Bare tre timer igjen av jobbdagen Ditto! eller 2 og en halv time nå da ;D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Naturfagprøve om et kvarter. Jeg burde forberede meg -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg