Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Stenges for opprydding, tar et par minutter Edit: Rask jeg ... Pføh, 50% over tiden i følge edit-tiden din. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg får like mye panikk hver gang tråden stenges. :-| Samma her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eple, ditto. Bare hvafaenskjeddenåeep! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var det ikke noen i klesforumet (eller noe sånt, et eller annet sted iallfall) for en tid siden som etterlyste tracksuits à la dem som brukes i Sopranos? Det er jo et konge mafiaplagg. Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 god morning, er det noen i oslo området som har lyst til å lage mat til meg? Hvorfor har du stjelt avataren til PUA? Hvorfor spørr du om det? PUA er en kamerat av meg, og det er en vanlig avatar pu-verdenen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eplefe og PepsiCo: Altså, Jarmo har jo det rette middelet mot deres potensielle depresjon liggende rett ved sin side... bokstavelig talt, sort of. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jarmo: Du er ikke rask, du er raskest! Det er en av de mange gode egenskapene til Jarmo I senga å da eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor spørr du om det? PUA er en kamerat av meg, og det er en vanlig avatar pu-verdenen. Ahh, ok. Er bare litt forvirrans^^ Teit avatar som faenHoho, afc i sikte I senga å da eller? Jepp. Jarmo kommer alltid først Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kan jeg spørre om hva som var grunnen til opprydningen? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kjQttkake eller noe slikt som spammet i tråden (og forsåvidt så mange andre steder han greide i løpet av en times tid). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) kan jeg spørre om hva som var grunnen til opprydningen?Var en som ba meg pule mora mi noe som ga meg vonde flashbacks og depresjoner Endret 24. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skulle ønske jeg var svensk... Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor spørr du om det? PUA er en kamerat av meg, og det er en vanlig avatar pu-verdenen. Ahh, ok. Er bare litt forvirrans^^ Teit avatar som faenHoho, afc i sikte I senga å da eller? Jepp. Jarmo kommer alltid først hehe. Jeg får lyst på kake når jeg ser avataret ditt.. Har du noe kake eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Teit avatar som faenHoho, afc i sikte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hehe. Jeg får lyst på kake når jeg ser avataret ditt.. Har du noe kake eller? Har alle typer kake jeg. Hvilken foretrekker du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I senga å da eller? Det skulle du likt å vite, det --- Meh, sultensulten. Skal man kjøpe kebab etterpå, kantinemat nå, eller "spare seg"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kjQttkake eller noe slikt som spammet i tråden (og forsåvidt så mange andre steder han greide i løpet av en times tid). ikke værre enn det ja... men da er det jo greit hadde uansett luch jeg Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hehe. Jeg får lyst på kake når jeg ser avataret ditt.. Har du noe kake eller? Har alle typer kake jeg. Hvilken foretrekker du? Gulrotkake hadde vært digg. Hva faen er en AfC? Average Frustrated Chump aka THe nice guy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg