Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åeh! All den snakk om mat, og så er det over et kvarter å gå til nærmeste butikk! :(

Kan vel alltids låne en bil da... Men så har jeg jo smurt matpakke, og må få prøvd å spart litt penger.. Duster!!

HOLD KJEFT! Jeg har ikke mat, og jeg har ikke penger :( Og er skrubb sulten!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

God morgen kaf-e-en!

Omtrent ti minutter siden jeg sto opp og det er faktisk lenge siden jeg kan huske å ha sovet såpass godt. =)

Cinque loker bare pysa, men fikk du tatt de knutene i morges?

Lenke til kommentar
God morgen kaf-e-en!

Omtrent ti minutter siden jeg sto opp og det er faktisk lenge siden jeg kan huske å ha sovet såpass godt. =)

Synes du kan hjelpe henne med kongla Egil, det er jo evig status :thumbs:

Lenke til kommentar
God morgen kaf-e-en!

@ Egil: Ble ikke tatt no knuter i morges... Pøsregna, i tillegg til at pappa vekte meg sent. Så jeg ble kjørt i dag. Men du kan komme og hente meg klokka 2 om du vil :) er ferdig da ;)

@ Same: Kunne tatt kongla ja, men er skeptisk til den biten som sier at det må to vitner til for at det skal bli godkjent :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Foreløpig har jeg det bare bra. Surfer informasjonsbølgen litt og drikker kaffe. Tenkte å lage meg no frokost, men har ikke lyst på. Også skal jeg ned i byen om litt og klage på en parkeringsbot jeg har fått, ettersom jeg kan aldri i verden huske å ha parkert på fortauet. Greit nok at jeg sto for nærme overgangsfeltet, men ikke på fortauet som sagt. =)

@Cinque: Åkei men da gjør jeg vel så =)

Hvordan kan du vite at vi ikke har tatt den allerede? :whistle:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...