Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt morsomt at hverken fapchan.org eller b0g.org er blokkert i mitt fylke ^_^ *spise kaldt pizzastykke* omnomnom=3 Ikke ? Har ikke testet enda xD *Løpe og kjøpe urge og pizzaboller* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det tror ikke jeg. Da er du enten aldri på MSN, eller så er jeg slettet fra lista di Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Når jeg er på, står jeg som oftest som frakobla. Jeg er sult1. Ser meg nødt til å gå ned og kaste noe penger på Lillemor (og lillefar) i bytte mot ...tja. Baguette? Rett i koppen-mat? Eple? IS? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har enda ikke funnet Drillo isen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Åeh! All den snakk om mat, og så er det over et kvarter å gå til nærmeste butikk! Kan vel alltids låne en bil da... Men så har jeg jo smurt matpakke, og må få prøvd å spart litt penger.. Duster!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Åeh! All den snakk om mat, og så er det over et kvarter å gå til nærmeste butikk! Kan vel alltids låne en bil da... Men så har jeg jo smurt matpakke, og må få prøvd å spart litt penger.. Duster!! HOLD KJEFT! Jeg har ikke mat, og jeg har ikke penger Og er skrubb sulten!! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Whatteh!? Jeg er jo på DITT LAG HER!! *grine* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, noen i klassen hadde foredrag og brukte diskusjon.no som kilde. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har heller ikke funnet Drillo-isen. : < Og Kanin, whaat. Hva var foredraget om? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har heller ikke funnet Drillo-isen. : < Og Kanin, whaat. Hva var foredraget om? Om Kanin selvfølgelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen kaf-e-en! Omtrent ti minutter siden jeg sto opp og det er faktisk lenge siden jeg kan huske å ha sovet såpass godt. =) Cinque loker bare pysa, men fikk du tatt de knutene i morges? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Go' morn! Hvordan har alle det i dag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen kaf-e-en! Omtrent ti minutter siden jeg sto opp og det er faktisk lenge siden jeg kan huske å ha sovet såpass godt. =) Cinque loker bare pysa, men fikk du tatt de knutene i morges? Synes du kan hjelpe henne med kongla Egil, det er jo evig status Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) God morgen kaf-e-en! Omtrent ti minutter siden jeg sto opp og det er faktisk lenge siden jeg kan huske å ha sovet såpass godt. =) Cinque loker bare pysa, men fikk du tatt de knutene i morges? Synes du kan hjelpe henne med kongla Egil, det er jo evig status @ Egil: Ble ikke tatt no knuter i morges... Pøsregna, i tillegg til at pappa vekte meg sent. Så jeg ble kjørt i dag. Men du kan komme og hente meg klokka 2 om du vil er ferdig da @ Same: Kunne tatt kongla ja, men er skeptisk til den biten som sier at det må to vitner til for at det skal bli godkjent Endret 5. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har det faktisk flott, bortsett fra at jeg er sulten. Fint vær og lite stress på skolen. Du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Foreløpig har jeg det bare bra. Surfer informasjonsbølgen litt og drikker kaffe. Tenkte å lage meg no frokost, men har ikke lyst på. Også skal jeg ned i byen om litt og klage på en parkeringsbot jeg har fått, ettersom jeg kan aldri i verden huske å ha parkert på fortauet. Greit nok at jeg sto for nærme overgangsfeltet, men ikke på fortauet som sagt. =) @Cinque: Åkei men da gjør jeg vel så =) Synes du kan hjelpe henne med kongla Egil, det er jo evig status Hvordan kan du vite at vi ikke har tatt den allerede? Endret 5. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har det faktisk flott, bortsett fra at jeg er sulten. Fint vær og lite stress på skolen. Du da? Akkurat stått opp. Skal prøve å få gjort noe ute i dag, det er altfor fint vær til å sitte inne. Men først... Mat! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 jeg har allerede hjulpet en russ med å ta kongla I fylla that is. Jeg blir løs i fylla ja x( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Go' morn! Hvordan har alle det i dag? Meh. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Go' morn! Hvordan har alle det i dag? Meh. +1 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg