Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) @ Mikkel : Lawls, sett at han har flere hotte venninner da. Ikke kveruler så mye. Det er min jobb ^^ Sett at han går ute i regnet for deretter å høre med noen han kjenner som bor i nærheten. Man ringer ikke de mindre pene først *Kremt* Så, man ringer, man får svar. Du har et sted å sove. Du drar deg til leiligheten, du takker og man kommer i snakk. Du forteller at det var flott av henne å la deg komme på besøk trass at det kanskje er sent og du får hyggelig respons på takken. Og ettersom du er klissvåt fordi det har regnet ute, så ligger du der med vått hår og våte klær (Hvilket du obviously må få av deg før du blir sjuk). Hun spør om du er kald, du svarer ja, hun sier "dakar=/" og før du vet ordet av det har du kvinnfolkkjærlighet på hele deg. Hva som skjer videre trenger jeg ikke definere. Btw, det er faktisk min egen erfaring Endret 5. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Lawls, sett at han har flere hotte venninner da.Ikke kveruler så mye. Det er min jobb ^^ Sett at han går ute i regnet for deretter å høre med noen han kjenner som bor i nærheten. Man ringer ikke de mindre pene først *Kremt* Så, man ringer, man får svar. Du har et sted å sove. Du drar deg til leiligheten, du takker og man kommer i snakk. Du forteller at det var flott av henne å la deg komme på besøk trass at det kanskje er sent og du får hyggelig respons på takken. Og ettersom du er klissvåt fordi det har regnet ute, så ligger du der med vått hår og våte klær (Hvilket du obviously må få av deg før du blir sjuk). Hun spør om du er kald, du svarer ja, hun sier "dakar=/" og før du vet ordet av det har du kvinnfolkkjærlighet på hele deg. Hva som skjer videre trenger jeg ikke definere Ghraag jeg har en strålende ide! Vi kan bli gründere! Vi lager Erotiske romaner og tjener oss rik på å selge det til ensomme kvinnfolk i aldern 30-50 år ! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg la til en edit Den fikk du ikke med deg tror jeg xD Om vi skal bli gründere på mine erfaringer tror jeg vi forblir fattige Om ikke alle løs-kar erfaringene mine er godt nok for folket xD Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Atlest he turned me on ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med dagen Sirslask. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Iiik, noen som har en god side for å komme inn på facebook? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer med dagen sirslask!! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) @Kvinnedømme: Er det snakk om skolenett så vi ldet ikke fungere. Om du ikke setter opp vpn. Endret 5. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 @Kvinnedømme: Er det snakk om skolenett så vi ldet ikke fungere. Om du ikke setter opp vpn. Hadde en god side som var via home.no.net, men det ble lagt ned 1. mai. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Var ikke heelt slik det skjedde.. But close enough Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Iiik, noen som har en god side for å komme inn på facebook? Eller finn deg en proxy som ikke er blokkert =) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Var ikke heelt slik det skjedde.. But close enough Hvis det jeg skrev var close nok, så må jeg ta deg i hånda og le på neste forumtreff! XD Iiik, noen som har en god side for å komme inn på facebook? Eller finn deg en proxy som ikke er blokkert =) Alle proxysider er vel stengt i fylket. Jeg har ikke funnet noen sider etter mange timers iherdig leting Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jaja... Det regner ute Var da så fint vær i går. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ghraag: Jeg har en, merkelig nok. Var en random som sendte den til meg på mail, av alle ting =P Om du er snill gutt skal du få URL-en ;D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Iiik, noen som har en god side for å komme inn på facebook? Eller finn deg en proxy som ikke er blokkert =) Er det ike det hun prøver på? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Giiiiiiiiiief ! Jeg er alltid snill Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor skal man ha Facebook når man har DNFK? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Like mye sladder her? Men ikke poker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Iiik, noen som har en god side for å komme inn på facebook? Eller finn deg en proxy som ikke er blokkert =) Er det ike det hun prøver på? Haha, jo X) Leste "Noen som veit hvordan man kommer inn på facebook?". Sender deg en PM, kvinnedømme Giiiiiiiiiief ! Jeg er alltid snill Og en til deg og, søtnos =3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Wooooohoooooooooooooooo! Takke og bukker ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg