Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God Morgen...

Kjente at jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå på skolen idag.

Hadde tentamen igår, og er så sliten at jeg bare vil hjem å sove igjen. :p

Lå i senga selv idag tidlig og tenkte "Skal jeg gidde å dra på skolen?"... Og jeg gadd :p

God morgen folkenz! Imårra skal jeg blekke meg igjen :w00t:

tattoo?

Pic of motiv plz!

Lenke til kommentar
Lucky you ^^, Jeg greide å sovne fort igår, selv om jeg pimpet i meg en Urge Intense før jeg la meg :p

Hehe=P Kom meg ikke i seng før halv tre, og opp halv sju. Det var hardt, det.

Yay, i dag kommer rørlegger for å fikse opplegg til den nye varmtvannstanken \o/ Håper på å kunne ta meg en dusj i kveld =P

Lenke til kommentar

Jeg fulgte noen venniner hjem til seg fra butikken igår. Og rett før jeg tenkte å gå hjem til meg igjen begynte å det høljregne! Såeh, kom meg ikke hjem før i dagtidlig. Veldig irriterende at det skulle være så fint og opplett bare 10 minutter før det regner hunder og katter.

Note to self: Jeg må seriøst få komt igang å spise mer sunne ting...

Lenke til kommentar
Jeg fulgte noen venniner hjem til seg fra butikken igår. Og rett før jeg tenkte å gå hjem til meg igjen begynte å det høljregne! Såeh, kom meg ikke hjem før i dagtidlig. Veldig irriterende at det skulle være så fint og opplett bare 10 minutter før det regner hunder og katter.

Note to self: Jeg må seriøst få komt igang å spise mer sunne ting...

Bodde du på gata i natt da :dontgetit: ?

Lenke til kommentar

Noen av oss sitter ihvertfall på jobb og kjeder seg.

... ahaha, først nå ser jeg at det står onsdag, og ikke tirsdag på den gule fine lappen. Ikke rart klasselistene ikke stemte da vi skulle sjekke de bærbare maskinene på det klasserommet =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...