n4w Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God Morgen... Kjente at jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå på skolen idag. Hadde tentamen igår, og er så sliten at jeg bare vil hjem å sove igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen folkenz! Imårra skal jeg blekke meg igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God Morgen... Kjente at jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå på skolen idag. Hadde tentamen igår, og er så sliten at jeg bare vil hjem å sove igjen. Lå i senga selv idag tidlig og tenkte "Skal jeg gidde å dra på skolen?"... Og jeg gadd God morgen folkenz! Imårra skal jeg blekke meg igjen tattoo? Pic of motiv plz! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God Morgen... Kjente at jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå på skolen idag. Hadde tentamen igår, og er så sliten at jeg bare vil hjem å sove igjen. Let me guess, engelsk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Lucky you ^^, Jeg greide å sovne fort igår, selv om jeg pimpet i meg en Urge Intense før jeg la meg Hehe=P Kom meg ikke i seng før halv tre, og opp halv sju. Det var hardt, det. Yay, i dag kommer rørlegger for å fikse opplegg til den nye varmtvannstanken \o/ Håper på å kunne ta meg en dusj i kveld =P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Foredrag reklame/medier 15. april, tekstdelen (powerpoint) 5- Faglig solid powerpoint, men orddelingsfeil etc. + for vage kildeangivelser. Jeg holdt ikke foredraget, og skrev det på de timene vi skulle ha det... Så er meget fornøyd med 5- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Skal bare ha på farger og skygge på den jeg har same og highlights da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg fulgte noen venniner hjem til seg fra butikken igår. Og rett før jeg tenkte å gå hjem til meg igjen begynte å det høljregne! Såeh, kom meg ikke hjem før i dagtidlig. Veldig irriterende at det skulle være så fint og opplett bare 10 minutter før det regner hunder og katter. Note to self: Jeg må seriøst få komt igang å spise mer sunne ting... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg fulgte noen venniner hjem til seg fra butikken igår. Og rett før jeg tenkte å gå hjem til meg igjen begynte å det høljregne! Såeh, kom meg ikke hjem før i dagtidlig. Veldig irriterende at det skulle være så fint og opplett bare 10 minutter før det regner hunder og katter. Note to self: Jeg må seriøst få komt igang å spise mer sunne ting... Bodde du på gata i natt da ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ehm. Nei. Hva skal en stakkars Sunnmøring i Bergen finne på idag da mon tro? Må få sendt DVD'en han fyren i gi-bort-tråden idag. Teit at Posten stenger så tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noe sier meg han overnattet hos en venninne? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det ble vel kanskje en våt natt både ute og inne Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det ble vel kanskje en våt natt både ute og inne Man sier ikke nei takk til det om det skulle forekomme ^^ Endret 5. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det ble vel kanskje en våt natt både ute og inne Man sier ikke nei takk til det om det skulle forekomme ^^ Såklart ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det ble vel kanskje en våt natt både ute og inne Man sier ikke nei takk til det om det skulle forekomme ^^ Såklart ikke Kommer da helt ann på... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, nå sa han ikke om hvor digg vennina var :O Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, nå sa han ikke om hvor digg vennina var :O Det kan jo være Trailer Turid, med tenner værre enn en hest på over 20 år og valkene til en blåval med håret og hygienen til ett vortesvin :O Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Eller en halv bløt gother :O - Hva er det folket gjør oppe så tidlig som nå da? Alle sitter på skolen å kjeder seg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Skole er for barn og folk uten direkte framtidsønsker! jeg sitter å råtner på jobb Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen av oss sitter ihvertfall på jobb og kjeder seg. ... ahaha, først nå ser jeg at det står onsdag, og ikke tirsdag på den gule fine lappen. Ikke rart klasselistene ikke stemte da vi skulle sjekke de bærbare maskinene på det klasserommet =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg