Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Ok, alle ta det helt med ro nå. Det er TRE rød\grønninger her akkurat nå. Jeg har aldri sett Juliess her på kafen før. Skummelt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Han var awesome. Fortalte oss historier fra da han var på backpack ferie i Sri Lanka og greier. Ville tilstander. Husker ikke hva han het, men det er fare for at vi sitter i samme park ved en senere anledning. Og ja, jeg har genseren din. Kult, den trenger jeg etter hvert i klesmangelperioden min, antagelig! *drikke sjokomelk, og vurdere å ta turen til senga* Bare 4t og 20m til jeg må opp igjen... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Som narkolangere på gatehjørnet når blålysene kommer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Ok, alle ta det helt med ro nå. Det er TRE rød\grønninger her akkurat nå.Jeg har aldri sett Juliess her på kafen før. Skummelt! *legge hånden sin på låret til Danielzu* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Ok, alle ta det helt med ro nå. Det er TRE rød\grønninger her akkurat nå.Jeg har aldri sett Juliess her på kafen før. Skummelt! *legge hånden sin på låret til Danielzu* Så du skal ta hele slekta ja. *advare min bror* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Så du skal ta hele slekta ja. *advare min bror* Once you go Myhr you never go back! Eller noe sånt. Endret 4. mai 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ok, alle ta det helt med ro nå. Det er TRE rød\grønninger her akkurat nå.Jeg har aldri sett Juliess her på kafen før. Skummelt! *legge hånden sin på låret til Danielzu* *et slikk og du er hekta* Ok, alle ta det helt med ro nå. Det er TRE rød\grønninger her akkurat nå.Jeg har aldri sett Juliess her på kafen før. Skummelt! De passer på og det kommer de til og gjøre frem til det er helt fint igjen her. Så ikke noe og få noiaen for;) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Da var en offline versjon av Wikipedia på minnepenna min . Ganske bra å ha med på tentamen . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Så du skal ta hele slekta ja. *advare min bror* Once you go Myhr you never go back! Eller noe sånt. Har du også prøvd deg på Christina? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Da var en offline versjon av Wikipedia på minnepenna min . Ganske bra å ha med på tentamen .Med bilder? Lastet ned fra dumps selv eller en av de gamle ISO-ene som ligger ute? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Noen må stoppe meg Jeg har ikke godt av internett. :| Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Da var en offline versjon av Wikipedia på minnepenna min . Ganske bra å ha med på tentamen .Med bilder? Lastet ned fra dumps selv eller en av de gamle ISO-ene som ligger ute? Er nok uten bilder. Tror det var sånn at med bilder så tar den engelske versjonen over 400 GB med plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 denne dedikeres til datasjur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen DNFK.. Jeg er zombie i dag også.. Gratulerer med dagen Sirslask! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen! What's shakin ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen, folkens. Måtte løpe til bussen i dag, marginen var 5 sekunder. Tror jeg satt og hiksta etter pusten i fem minutter =P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen, folkens. Måtte løpe til bussen i dag, marginen var 5 sekunder. Tror jeg satt og hiksta etter pusten i fem minutter =P Lucky you ^^, Jeg greide å sovne fort igår, selv om jeg pimpet i meg en Urge Intense før jeg la meg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Gaaah, trøtt! Tok world explorer på halvannen dag. SLIITEN! De som spiller Wow vet hvor mye det er snakk om og jeg var virkelig slapp med å explore da jeg levlet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg