Sirslask Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk alle sammen, i morgen kan jeg kjøpe øl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og du kan gå på polet og bruke masse herlige penger på masse herlig vin Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva driver folk med? Spiller Star Wars Galaxies, eter Skittles og hører på Frisky. Må nesten legge meg snart tror jeg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og du kan gå på polet og bruke masse herlige penger på masse herlig vin Oh yess =D Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Irriterer meg at en av jentene på Paradise Hotel ligner på eks-dama. Det irriterer meg at du er nødt til å fortelle meg det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg legger meg natta Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Irriterer meg at en av jentene på Paradise Hotel ligner på eks-dama. Det irriterer meg at du er nødt til å fortelle meg det. +1 (og +1 fra MSg) Dawgs til døden. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det irriterer meg at dere blir irritert Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva driver folk med? Blir boostet for øyeblikket. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hele Parafail Hotel er irriterende. RealityTV generelt er crap Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det irriterer meg at dere blir irritert Det irriterer meg at du irriterer deg over at jeg blir irritert. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da tar jeg kvelden. God natt folkens! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Grattis, Slask! Ah, veldig bra dag! Pizza med lillesøs og venninne, masse tull med de, så har man vært en tur hos en kompis og sett på Top Gear og prata shit<3 Så, noen av dere som har hatt en like awesome dag som meg? Jeg fikk en ny venn! Han er sort som natta, jobber som busssjåfør og hører på reggae mens han kjører. Endret 4. mai 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vil ha sånne buss sjåfører her i bergen! De hører bare på P4 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg fikk en ny venn! Han er sort som natta, jobber som busssjåfør og hører på reggae mens han kjører. Hmm, kult! Kan du skrive navnet hans, da? Btw, sitter du på den røde fine slitte genseren min? =P np: Aesthetic Perfection - The Ones Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Han var awesome. Fortalte oss historier fra da han var på backpack ferie i Sri Lanka og greier. Ville tilstander. Husker ikke hva han het, men det er fare for at vi sitter i samme park ved en senere anledning. Og ja, jeg har genseren din. Endret 4. mai 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sånne mennesker er morsomme og møte:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg