Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) spørsmål: er dette usportslig? nå skal det sies at jeg stod litt til venstre for dette bildet Endret 4. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Da bør du ikke ordne deg muligheten til å spille fra mobilen Nei, det tør jeg ikke en gang. Plutselig får jeg sikkert ikke lov av Norsk Tipping til å legge inn flere spill. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 spørsmål: er dette usportslig? Ja, det hører ikke hjemme på en fotballarena. Særlig ikke fordi det veldig lett kan tolkes som om at motstander-laget består av svin. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor har jeg hørt den før? DE HAKKE OPPFUNNET HJULET NEI Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Lurte bare på om den er kjent fra noe. Endret 4. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på minst 10 år. Legge meg før 23:00. nattiz Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Takk takk. Dette med at alle nå MÅ ha spillekort hos Norsk Tipping er visst ment bl.a. for å hindre at folk spiller for mye påståes det. Jeg kan ikke snakke for andre, men personlig har jeg aldri spillt så mye som jeg har gjort etter at jeg fikk spillekort og kortleser hjemme. Det er så enkelt å legge inn nye spill. Hvorfor gidder folk egentlig dette? Etter at jeg lærte om sannsynlighetsregning på skolen har jeg egentlig gitt opp pengespill og den slags, da jeg innser hvor håpløst liten sannsynlighet man har for å vinne. Bortkastede penger. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Natta Prophet! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Lurte bare på om den er kjent fra noe. Nei, tror ikke den er kjent fra noe. Og nei, jeg er ikke på drugs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor gidder folk egentlig dette? Etter at jeg lærte om sannsynlighetsregning på skolen har jeg egentlig gitt opp pengespill og den slags, da jeg innser hvor håpløst liten sannsynlighet man har for å vinne. Bortkastede penger.Det er gøy å spille. Og av og til så vinner man. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe... Blir like skuffa hver gang tallene på skjermen er feil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Sannsynligheten for å vinne er større enn å tape. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Sannsynligheten for å vinne er større enn å tape. I hvilket spill? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Sannsynligheten for å vinne er større enn å tape. I hvilket spill? Standard lotto. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Det er vel feil eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du tar feil. edit: Med mindre du ser det fra Norsk Tipping sin side av saken da. Buisness-modellen deres bygger på at sannsynligheten for hvermansen å vinne er lavere enn sannsynligheten for å tape. Endret 4. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Sannsynligheten for å vinne er større enn å tape. Hvis du mener "tape" som i å få alt feil (eller noen annen lureridefinisjon), så mulig, jeg vet ikke, gidder ikke sette meg ned og regne på det nå. Men sjansen for å vinne mer penger enn du har brukt på spillet i årenes løp er ihvertfall mikroskopisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 ..men en kan jo vinne Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Dersom "å vinne" = "å ha noen artige minutter med å se på lotto" så vinner man jo hver gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg