Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk takk. Dette med at alle nå MÅ ha spillekort hos Norsk Tipping er visst ment bl.a. for å hindre at folk spiller for mye påståes det. Jeg kan ikke snakke for andre, men personlig har jeg aldri spillt så mye som jeg har gjort etter at jeg fikk spillekort og kortleser hjemme. Det er så enkelt å legge inn nye spill.

Hvorfor gidder folk egentlig dette? Etter at jeg lærte om sannsynlighetsregning på skolen har jeg egentlig gitt opp pengespill og den slags, da jeg innser hvor håpløst liten sannsynlighet man har for å vinne. Bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder folk egentlig dette? Etter at jeg lærte om sannsynlighetsregning på skolen har jeg egentlig gitt opp pengespill og den slags, da jeg innser hvor håpløst liten sannsynlighet man har for å vinne. Bortkastede penger.
Det er gøy å spille. Og av og til så vinner man.
Lenke til kommentar

Du tar feil.

edit: Med mindre du ser det fra Norsk Tipping sin side av saken da. :p Buisness-modellen deres bygger på at sannsynligheten for hvermansen å vinne er lavere enn sannsynligheten for å tape.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Sannsynligheten for å vinne er større enn å tape. :)

Hvis du mener "tape" som i å få alt feil (eller noen annen lureridefinisjon), så mulig, jeg vet ikke, gidder ikke sette meg ned og regne på det nå. Men sjansen for å vinne mer penger enn du har brukt på spillet i årenes løp er ihvertfall mikroskopisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...