citadel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) har jeg lov å spør hva som skjedde på bowlinga som gjorde det elendig? Bare at jeg spilte som en dass. Ikke at det ødela så mye, for resten av laget spilte nesten like elendig. Losing is the most wonderful feeling in the world if you can smile afterward. Endret 4. mai 2009 av citadel Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hayseed Dixie - Walk This Way AWESOME bluegrass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Urge Intense smaker piss. +1 http://th04.deviantart.com/fs19/300W/i/200...dottydotcom.jpg Den var egentlig morsom :=) Agreed.Now pick up you phone. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Søskenbarn datasmurf? Jo njaa, lovlig område så lenge du ikke forteller familie Pappas søskenbarn Det gjør det hele mer lovlig i mitt sinn Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hayseed Dixie - Walk This Way AWESOME bluegrass. iunno. Ok, men ikke AWESOME. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk til alle som prøver å muntre meg opp. Ble litt bedre (+ at jeg fikk i meg mat, det hjalp sikkert også) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 iunno. Ok, men ikke AWESOME.Nuhvel, var den nå ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Yay! Jeg vant akkurat 50 kroner på Keno. Andre gang jeg spiller Keno. Begge gangene har jeg spillt for 50kr og vunnet 50kr. Så jeg har i realiteten ikke vunnet noe da. Jeg har bare ikke tapt noe. Endret 4. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nuhvel, var den nå ikke. da's more like id. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer Lars! Vant faktisk 30 spenn på Joker for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer Lars! Vant faktisk 30 spenn på Joker for ikke så lenge siden. Takk takk. Dette med at alle nå MÅ ha spillekort hos Norsk Tipping er visst ment bl.a. for å hindre at folk spiller for mye påståes det. Jeg kan ikke snakke for andre, men personlig har jeg aldri spillt så mye som jeg har gjort etter at jeg fikk spillekort og kortleser hjemme. Det er så enkelt å legge inn nye spill. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Woho! Fikk tak i MSN 7.0 Memories Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nuhvel, var den nå ikke. da's more like id. ya das is good ya, Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk takk. Dette med at alle nå MÅ ha spillekort hos Norsk Tipping er visst ment bl.a. for å hindre at folk spiller for mye påståes det. Jeg kan ikke snakke for andre, men personlig har jeg aldri spillt så mye som jeg har gjort etter at jeg fikk spillekort og kortleser hjemme. Det er så enkelt å legge inn nye spill. Da bør du ikke ordne deg muligheten til å spille fra mobilen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ya das is good ya, Hvor har jeg hørt den før? Endret 4. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg