Nopros Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hey Angående onani og børs, siden vi er på et offentlig forum og greier, hvordan står det til med privatlivet ditt? Bare bra takk Den får brukt seg den Lenke til kommentar
citadel Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Joa, forsåvidt greit. Er litt sliten av å ha jobba litt mye nå, men det går greit nok. Har i hvertfall fri til helga, så det blir bra. Har ikke blitt så mye onanering på meg i det siste. Jeg har en rolig periode nå, men det gjør ikke meg noe. Edit: Heh. 20 stk. som leser om meg og mitt forhold onani. Det finnes vel noe mer interessant på nettet? Jaja. Går gjerne litt i perioder de greiene der. Hva er det du jobber med igjen? Siden du er så sliten tenker jeg på. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Edit: Heh. 20 stk. som leser om meg og mitt forhold onani. Det finnes vel noe mer interessant på nettet?Jeg prøver å la være, men det var så sjarmerende å lese det du skrev. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Jepp alt mulig blir det snakket om her Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Nei, vi konverserer Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) og her snakker man bare? Jepp! For folk som ikke har noe å gjøre. Velkommen! Endret 4. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) refresh er en fin bil Endret 4. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Det gjør man. Om alt som er interresant og uinterresant. Kom gjerne med noen gode samtaleemner. Og velkommen til vårt eminente forum. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Jaja. Går gjerne litt i perioder de greiene der. Hva er det du jobber med igjen? Siden du er så sliten tenker jeg på. Sitter på en taxi-sentral, så akkurat nå skjer det ikke så mye. Blaster Boomfunk MCs album In Stereo og surfer forumet. Men jobber på lit rare tider/litt ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som leser da. Lenke til kommentar
citadel Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Jepp alt mulig blir det snakket om her Velkommen til forumet! takk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Edit: Heh. 20 stk. som leser om meg og mitt forhold onani. Det finnes vel noe mer interessant på nettet? Dette er i alle fall nært: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 og her snakker man bare? Jepp! For folk som ikke har noe å gjøre. Hater at folk sier sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Ok, la meg vise et eks. La oss si at du flytter rundt på 750 tusen kr om dagen. Du har en oppgang på 5% på 500000,- kr da blir det 25000,- kr. Og la oss si at 250000,- kr går ned 3% det er jo 7500,- kr. Og så har du enda 250 tusen kr til i baklomma visst noe går galt Da har du tjent over 15000,- kr den dagen. Så det kan lønne seg visst du har mye penger og flytte rundt på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Sitter på en taxi-sentral, så akkurat nå skjer det ikke så mye. Blaster Boomfunk MCs album In Stereo og surfer forumet. Men jobber på lit rare tider/litt ofte.Stemmer det. Når du sa det så huska jeg det. Selv om det er stillesittende arbeid så blir man sliten av å jobbe sånn til all verdens tider da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som leser da. Noen? En haug leser xD Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor er det man får kjøpt denne awesome urge intense?Alle dagligvare butikker? /want sett på Kiwi og Deli aw ma gaad, paradaise håotell lizm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Og velkommen til vårt eminente forum. Kan ikke huske at jeg fikk en slik brakende velkomst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg