Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, forsåvidt greit. Er litt sliten av å ha jobba litt mye nå, men det går greit nok. Har i hvertfall fri til helga, så det blir bra. :)

Har ikke blitt så mye onanering på meg i det siste. Jeg har en rolig periode nå, men det gjør ikke meg noe.

Edit: Heh. 20 stk. som leser om meg og mitt forhold onani. Det finnes vel noe mer interessant på nettet?

Jaja. Går gjerne litt i perioder de greiene der. Hva er det du jobber med igjen? Siden du er så sliten tenker jeg på.
Lenke til kommentar
Jaja. Går gjerne litt i perioder de greiene der. Hva er det du jobber med igjen? Siden du er så sliten tenker jeg på.

Sitter på en taxi-sentral, så akkurat nå skjer det ikke så mye. Blaster Boomfunk MCs album In Stereo og surfer forumet. Men jobber på lit rare tider/litt ofte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ok, la meg vise et eks.

La oss si at du flytter rundt på 750 tusen kr om dagen.

Du har en oppgang på 5% på 500000,- kr da blir det 25000,- kr.

Og la oss si at 250000,- kr går ned 3% det er jo 7500,- kr.

Og så har du enda 250 tusen kr til i baklomma visst noe går galt ;)

Da har du tjent over 15000,- kr den dagen.

Så det kan lønne seg visst du har mye penger og flytte rundt på :)

Lenke til kommentar
Sitter på en taxi-sentral, så akkurat nå skjer det ikke så mye. Blaster Boomfunk MCs album In Stereo og surfer forumet. Men jobber på lit rare tider/litt ofte.
Stemmer det. Når du sa det så huska jeg det. Selv om det er stillesittende arbeid så blir man sliten av å jobbe sånn til all verdens tider da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...