Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er denne Urge intense alle snakker om? Fungerer ikke med vodka. Dreper smaksløkene dine etter å ha drukket opp en dram bestående av 40% Urge / 60 % vodka. Skaper også blackouts Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Og DER var NFK tilbake slik vi kjenner den Den urge gria så ut som no skikkelig fjortiss-skvip, men det kan jo være godt! @ Smurf, sikker på at det ikke var spriten som var synderen bak blackout'en? Endret 4. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Se så flink jeg har vært! Er jeg ikke flink? Kommer gledelig hjem til deg og setter opp din router eller kanskje ikke Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 hva er poenget med en urge som ikke smaker urge? just wondering Hva er poenget med Vanillia Coke når det ikke smaker cola? ...uhm, ehm, eh. Uh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 hva er poenget med en urge som ikke smaker urge? just wonderingSi det, du. Mulig de prøver å komme inn på energidrikkemarkedet da og vil utnytte merkenavnet til det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 hva er poenget med en urge som ikke smaker urge? just wondering Få folk som liker urge til å kjøpe det så de får noen kroner til i kassen vel. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 hva er poenget med en urge som ikke smaker urge? just wonderingSi det, du. Mulig de prøver å komme inn på energidrikkemarkedet da og vil utnytte merkenavnet til det. å ja gjett. opp til oss å ikke la oss lure til å kjøpe det Se så flink jeg har vært! Er jeg ikke flink? Kommer gledelig hjem til deg og setter opp din router eller kanskje ikke du er kjempeflink!! heldigvis har jeg min private dataingeniør... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Urge/Surge har jo tilnærmet kultstatus blandt enkelte borte i statene. Lurer på hva de hadde sagt om denne utgaven. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Steffen, altså, spriten alene (billigste Koskenkorvaen du får på polet gir deg vanligvis ikke annen effekt enn hodepine når du drikker den) ville ikke gitt meg blackouten, men når jeg kombinerte den med blandevannet (en boks Urge Intense), så gikk det til helvete. Vel, nå drakk jeg jo mer enn det, var jo ei flaske vin til å varme opp med, noen Cuba Libre og så enda ei flaske vin senere på kvelden med i bildet, men det drikker jeg jo til vanlig og husker alt. Og jeg drikker mer av det også, så derfor går jeg ut at det var Urge Intense-drammen som forårsaka blackouten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Du smaker piss!!Har du smakt Ida? o_O Du skulle visst alt jeg har gjort med henne Nå må noen oppdatere meg litt, tror jeg Jeg orka ikke drikke opp hele Urge-pisset engang, jeg. Heldigvis betalte jeg ikke fem flate øre for den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 hva er poenget med en urge som ikke smaker urge? just wondering Få folk som liker urge til å kjøpe det så de får noen kroner til i kassen vel. Lure, hva mener du *Ha ekstremt lysst på masse Urge Instense* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor er det man får kjøpt denne awesome urge intense? Alle dagligvare butikker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå må noen oppdatere meg litt, tror jeg Selv om du ikke husker det så betyr det ikke at det ikke har skjedd vet du. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Natrich: Hadde trengt litt hjelp om noen dager på router-fronten ja Så hvis jeg kan sende deg en pm når jeg trenger litt råd så hadde det vært utrolig flott:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nei se der, den heite kusina til pappa er singel igjen. Interessant ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Kusiner er kusiner, Datasmurfs. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Åhh. Urge Intense smaker jo vann. Jeg blir lei meg. Den så så god ut. Faen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Natrich: Hadde trengt litt hjelp om noen dager på router-fronten ja Så hvis jeg kan sende deg en pm når jeg trenger litt råd så hadde det vært utrolig flott:) Bare til å sende i vei det så kan jeg se hva jeg kan gjøre Glad to help Lenke til kommentar
Angua Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Kusiner er kusiner, Datasmurfs. spess hvis hun er din fars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg