Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Åkei. Kjapt spm. Er det noen mulighet for å få lagret alle torrentfilene (lovlige såklart), fra uTorrent? Et herk å måtte begynne å lete fram alt som skal seedes igjen etter en eventuell reinstallering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vi stod samlet og kjempet i mot!
Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene.

Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? :p

Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor.

Hvis ikke så blir det mye rydding.

Jeg håper dere hører på Lars og Fluesopp her. Vi har ikke opprettet kafeen for at noen av dere skal "eie" den og ekskludere eller bekjempe andre. Om de nyankomne har uedle hensikter så rapporter dem. Det er bedre å slette en post og utestenge en bruker som troller, enn å måtte stenge og slette 5 og utestenge 5 fordi 4 av dere svarer med samme mynt...

Geir :)

Lenke til kommentar

Men vi stod samlet og kjempet i mot!
Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene.

Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? :p

Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor.

Hvis ikke så blir det mye rydding.

Jeg håper dere hører på Lars og Fluesopp her. Vi har ikke opprettet kafeen for at noen av dere skal "eie" den og ekskludere eller bekjempe andre. Om de nyankomne har uedle hensikter så rapporter dem. Det er bedre å slette en post og utestenge en bruker som troller, enn å måtte stenge og slette 5 og utestenge 5 fordi 4 av dere svarer med samme mynt...

Geir :)

Internt kameraderi er ikke det samme som å gjengjelde spam fra troll med mer spam. Det har alltid vert en klikk i SO#/DNFK og slik kommer det nok alltid til å ende opp uansett hvor mye man forfekter kardemommeloven og informerer om rapporter-knappen. Man skal ikke skylde på alle de faste brukerne av DNFK bare fordi noen valgte å besvare troll fremfor å ignorere dem slik som tidligere praksis og underforstått oppførsel har diktert.

Lenke til kommentar
Innstallerer nett dibedutter, også kjent som switch og router ;)
Med så mange nerder her så må du gi specs. Noe spennende ruter/switch?

Switch: D-link DES-1008D

Router: D-link DI-524

Vet ikke om det er noe spessielt bra, men funker for meg :)

Lenke til kommentar
Er faktisk mange som svarer trollene, meg inkludert.

Er det man prøver og få frem her siden det har vært ganske ekstremt i det siste.

Og prøve og få det slik som du nevner på slutten av innlegget ditt=)

Svarer man troll med usakligheter troller man jo selv. Nå kjenner jeg ikke til hva som ble gjort her de siste dagene, men det skal jo ikke mer enn to-tre innlegg til før man ser at det er et troll på frifot og dermed ikke svarer det mer, hverken saklig eller usaklig.
Lenke til kommentar

Har D-link dir-655. Skulle gjerne hatt noe mer avansert. Som f.eks. en 26xx-serie cisco-ruter med 2950-serie switch og 12xx-serie accesspunkt. Det blir veldig overkill, men de er gøy å confe. Hadde forsåvidt vært gøy å satt det opp slik at jeg fikk et gjeste-VLAN med en dårlig båndbredde til internett. Og så satt opp portspeiling så jeg kunne sett hva folk som koblet seg på nettet mitt uten å spørre gjorde når de sniksurfa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...