Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Åkei. Kjapt spm. Er det noen mulighet for å få lagret alle torrentfilene (lovlige såklart), fra uTorrent? Et herk å måtte begynne å lete fram alt som skal seedes igjen etter en eventuell reinstallering. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Subaru Impreza WRX STI 2009 = AWESOME. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor. Hvis ikke så blir det mye rydding. Jeg håper dere hører på Lars og Fluesopp her. Vi har ikke opprettet kafeen for at noen av dere skal "eie" den og ekskludere eller bekjempe andre. Om de nyankomne har uedle hensikter så rapporter dem. Det er bedre å slette en post og utestenge en bruker som troller, enn å måtte stenge og slette 5 og utestenge 5 fordi 4 av dere svarer med samme mynt... Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Subaru Impreza WRX STI 2009 = AWESOME. Tviler ikke et sekund. Men synes de var penere før. Sånn rent visuelt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da er Bond samlingen min komplett igjen Geir: Det var kanskje litt dårlig formulert av meg der, men jeg har hørt på to vise menn, så jeg skal iallefall endre meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor. Hvis ikke så blir det mye rydding. Jeg håper dere hører på Lars og Fluesopp her. Vi har ikke opprettet kafeen for at noen av dere skal "eie" den og ekskludere eller bekjempe andre. Om de nyankomne har uedle hensikter så rapporter dem. Det er bedre å slette en post og utestenge en bruker som troller, enn å måtte stenge og slette 5 og utestenge 5 fordi 4 av dere svarer med samme mynt... Geir Internt kameraderi er ikke det samme som å gjengjelde spam fra troll med mer spam. Det har alltid vert en klikk i SO#/DNFK og slik kommer det nok alltid til å ende opp uansett hvor mye man forfekter kardemommeloven og informerer om rapporter-knappen. Man skal ikke skylde på alle de faste brukerne av DNFK bare fordi noen valgte å besvare troll fremfor å ignorere dem slik som tidligere praksis og underforstått oppførsel har diktert. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 What's up folks? Innstallerer nett dibedutter, også kjent som switch og router Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er faktisk mange som svarer trollene, meg inkludert. Er det man prøver og få frem her siden det har vært ganske ekstremt i det siste. Og prøve og få det slik som du nevner på slutten av innlegget ditt=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Innstallerer nett dibedutter, også kjent som switch og router Med så mange nerder her så må du gi specs. Noe spennende ruter/switch? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 What's up folks? Ganske så bra, verker i hele kroppen....men det hopper og går=) Med deg da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hey folkens Nåh hva skal skje i dag da ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Innstallerer nett dibedutter, også kjent som switch og router Med så mange nerder her så må du gi specs. Noe spennende ruter/switch? Switch: D-link DES-1008D Router: D-link DI-524 Vet ikke om det er noe spessielt bra, men funker for meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er faktisk mange som svarer trollene, meg inkludert.Er det man prøver og få frem her siden det har vært ganske ekstremt i det siste. Og prøve og få det slik som du nevner på slutten av innlegget ditt=) Svarer man troll med usakligheter troller man jo selv. Nå kjenner jeg ikke til hva som ble gjort her de siste dagene, men det skal jo ikke mer enn to-tre innlegg til før man ser at det er et troll på frifot og dermed ikke svarer det mer, hverken saklig eller usaklig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Æsj, så kjedelig da. Det er så lite knoting på de. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Æsj, så kjedelig da. Det er så lite knoting på de. Plug and play, down to the basic Hvilken router har du? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Helt sikkert en WRT54Gx med DD-WRT? Endret 4. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 What's up folks? Ganske så bra, verker i hele kroppen....men det hopper og går=) Med deg da? Joa... Bare bra med meg. Sitter å slapper av med musikk og surfing Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har D-link dir-655. Skulle gjerne hatt noe mer avansert. Som f.eks. en 26xx-serie cisco-ruter med 2950-serie switch og 12xx-serie accesspunkt. Det blir veldig overkill, men de er gøy å confe. Hadde forsåvidt vært gøy å satt det opp slik at jeg fikk et gjeste-VLAN med en dårlig båndbredde til internett. Og så satt opp portspeiling så jeg kunne sett hva folk som koblet seg på nettet mitt uten å spørre gjorde når de sniksurfa. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ...det funker ikke å koble sammen switch og router Må jeg ta frem manualen like vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg