Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 De SO1 folka ble her ikke lenge gitt b-real er vel den eneste i DNFK som er igjen fra den tiden? Muligens Llandari / Bytex også, husker ikke når SO1 ble stengt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 De SO1 folka ble her ikke lenge gitt b-real er vel den eneste i DNFK som er igjen fra den tiden? Muligens Llandari / Bytex også, husker ikke når SO1 ble stengt. Du tenker på feil SO1. Tror Natrich tenkte på denne: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=58 Det er forsåvidt en Siste Ordet på smil-forumet også, men de har kommet helt opp i SO27. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg tenker på at vi ble invandert av folk fra SO1 igår Men vi stod samlet og kjempet i mot! Endret 4. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva mener du egentlig med invandert? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Må man betale tv lisens selv om man kjøper et tv som ikke er riks tv godkjent? Tenkte på dette. Endret 4. mai 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du tenker på feil SO1. No shit! Det var i grunn en bevisst feiltolking av Natrich sin post, men jeg skjønner at det er vanskelig å effektivt hinte til det i ett enkelt innlegg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen som tar spesial-troppen fra DNFK da, så enkelt;) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. AMEN "og tar et sikkelig halvejula rop" Men vi stod samlet og kjempet i mot!Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene. Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor. Hvis ikke så blir det mye rydding. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Må man betale tv lisens selv om man kjøper et tv som ikke er riks tv godkjent?Hvis ikke du kan motta analoge signaler der du bor (via f.eks. antenne eller kabelnett) og du ikke har digital mottaker eller parabol etc. så kan du be om å slippe lisens.Nå så jeg ikke på tv-en du linket til, men det er i utgangspunktet slik praksis er. men jeg skjønner at det er vanskelig å effektivt hinte til det i ett enkelt innlegg.Skrevet humor er ikke bestandig så enkelt å tolke. Endret 4. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Æsj, salmiakk lukter dritt!! Måtte vaske gangen og kjøkkenet med det djevel middelet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen av valutakalkisene mine virker, er den islandske krona sterk eller svak i forhold til den norske? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takler ikke lukta der eller kjemiske lukter i det hele tatt blir jeg dritdårlig av:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Husker jeg holdt på å svime av da jeg stakk nesen i et glass med salmiakk og lukta i naturfagen for noen år siden. Ikke noe som kommer til å gjentas. Ingen av valutakalkisene mine virker, er den islandske krona sterk eller svak i forhold til den norske? Prøvd denne? http://www.x-rates.com/calculator.html Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Husker vi lurte ei jente i klassen min til å sniffe en liner med hornsalt i heimkunskapen i 6. klasse. Hu hylte greit etterpå gitt. Nesten så jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Husker jeg holdt på å svime av da jeg stakk nesen i et glass med salmiakk og lukta i naturfagen for noen år siden. Ikke noe som kommer til å gjentas. Been there, done that ... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen av valutakalkisene mine virker, er den islandske krona sterk eller svak i forhold til den norske? 100 Iceland kronur = 4.09729364 Norwegian kroner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Husker vi lurte ei jente i klassen min til å sniffe en liner med hornsalt i heimkunskapen i 6. klasse. Hu hylte greit etterpå gitt. Nesten så jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker tilbake. Ouch. Eneste jeg kommer på som jeg kan bruke hornsalt i, er bakels (vafler) og sveler. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ingen av valutakalkisene mine virker, er den islandske krona sterk eller svak i forhold til den norske? 100 ISK = 5.14 NOK http://www.reuters.com/finance/currencies?...mp;destCurr=NOK redigert: feil rekkefølge på NOK og ISK Endret 4. mai 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg