Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men vi stod samlet og kjempet i mot!
Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene.

AMEN "og tar et sikkelig halvejula rop"

Men vi stod samlet og kjempet i mot!
Helt feil taktikk. Nye brukere skal ikke bekjempes. De skal ønskes velkommen inn i vår sirkel og heller rapporteres når de bryter reglene.

Enig der men kan dra på litt dramatikk vel? :p

Det er det vi skal slutte opp med, og bare si i fra til moddene istedenfor.

Hvis ikke så blir det mye rydding.

Lenke til kommentar
Må man betale tv lisens selv om man kjøper et tv som ikke er riks tv godkjent?
Hvis ikke du kan motta analoge signaler der du bor (via f.eks. antenne eller kabelnett) og du ikke har digital mottaker eller parabol etc. så kan du be om å slippe lisens.

Nå så jeg ikke på tv-en du linket til, men det er i utgangspunktet slik praksis er.

men jeg skjønner at det er vanskelig å effektivt hinte til det i ett enkelt innlegg.
Skrevet humor er ikke bestandig så enkelt å tolke. :p Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker jeg holdt på å svime av da jeg stakk nesen i et glass med salmiakk og lukta i naturfagen for noen år siden. Ikke noe som kommer til å gjentas.

Ingen av valutakalkisene mine virker, er den islandske krona sterk eller svak i forhold til den norske?

Prøvd denne?

http://www.x-rates.com/calculator.html

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Husker vi lurte ei jente i klassen min til å sniffe en liner med hornsalt i heimkunskapen i 6. klasse. Hu hylte greit etterpå gitt. Nesten så jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker tilbake.

Ouch.

Eneste jeg kommer på som jeg kan bruke hornsalt i, er bakels (vafler) og sveler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...