MasterOfColours Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hva gjør alle, da? musikk og DNFK DNFK Edit: Noen som har lagt merke til noen bra Svart/Hvit bilder jeg kan lage coloursplash av? Finner KUN bilder av jenter som har tatt bilde av seg selv og der tittelen på bildet er: Black and White babe -.- Endret 4. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva gjør alle, da? Rydder og hører på Duffy og prøver å fordrive mentale bilder fra hjernen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva gjør alle, da? Rydder og hører på Duffy og prøver å fordrive mentale bilder fra hjernen. Deg i kjole? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Zero 7 Såg nettopp 3 ep med Better off Ted.. Litt kjedelig serie; artig av og til da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Såg nettopp 3 ep med Better off Ted.. Litt kjedelig serie; artig av og til da.Selv synes jeg den var morsom. Traff akkurat der den skulle. Men det er mulig jeg har dårlig smak da. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Såg nettopp 3 ep med Better off Ted.. Litt kjedelig serie; artig av og til da.Selv synes jeg den var morsom. Traff akkurat der den skulle. Men det er mulig jeg har dårlig smak da. Syns nå den var helt grei, jeg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 May the 4th be with you - Gratulerer med Star Wars Day.Den var ny for meg. Men god Star Wars Day til deg også. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Passer jo bra, ser star wars nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva gjør alle, da? Rydder og hører på Duffy og prøver å fordrive mentale bilder fra hjernen. Deg i kjole? Nei, en drøss med voldtatte og / eller drepte jenter. Alle venninner av meg. Blodige og stille i en pøl med et spørsmål på leppene: "Hvorfor?". Siden jeg har en ganske velutviklet fantasi og ingen minner fra lørdag kveld, klarte jeg å legge en og en sammen og få to og finne ut at jeg sikkert har hatt noe med det å gjøre, noe som gjør det hele enda bedre. Har beskrevet bildet detaljert og brent arket og skrevet det igjen og spist det og gjentatt prosessen flere ganger uten at det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva gjør alle, da? Akkurat set "The Black Cauldaron" med Cinque i fanget helt til filmen var ferdig og jeg ble jaga ut av sofaen for at hu skulle sove. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Akkurat set "The Black Cauldaron" med Cinque i fanget helt til filmen var ferdig og jeg ble jaga ut av sofaen for at hu skulle sove. Det er da du skal legge deg inntil henne i stedet for å la deg jage. Få ting er så godt som å ligge og sove eller bare sløve inntil en søt jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Sofaen er desverre for liten. Hadde det vært en breiere sofa, så hadde jeg ikke latt meg jage nei. Men du har rett i at det er få ting som slår det ja Måtte desverre reise meg av sofaen for å hente PS3 kontrolleren som lada, slik at jeg fikk slått av filmen... Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Huff. Dette forumet var komplisert.. Med alle de sidene som Akam, Amobil og sånt. Menmen, blir sikker vant til det etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er et genialt forum BenBjell og velkommen til det =) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kan vi ikke bare snakke vanlig og oppføre oss som om vi hadde sittet sammen og pratet? Siden de må rydde hele tiden så må vi her inne skjerpe oss. Og de er ikke tålmodige for alltid, det er ingen. Og bare for og ha sagt det, jeg inkluderer meg selv i det jeg sa=) Noe jeg bestemte meg for etter lørdags-natten. Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kongefilm!! Nja.. Selv ble jeg veldig skuffet (Så Disney versjonen fra -85, vet ikke om det finnes flere versjoner heller). Hadde liksom forventet mer, men en ok film. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er et genialt forum BenBjell og velkommen til det =) Jo, takk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) De SO1 folka ble her ikke lenge gitt Endret 4. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg