Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 driver søta med i dag da?Fortsatt syk, sitter og ser ut som et narkovrak. Skal ut med hunden snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 PepsiCo, hadde det ikke vært for nicket ditt og det at jeg går ut fra at du liker Pepsi bedre enn Coca-Cola så Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal ut med hunden snart. må hilse bisken fra meg da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 PepsiCo, hadde det ikke vært for nicket ditt og det at jeg går ut fra at du liker Pepsi bedre enn Coca-Cola så Nah, likte pepsi en gang i tida. Nå er det ett fett^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Will do, Espen. Skal bare få i meg noe sukker og sånn. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Will do, Espen. Skal bare få i meg noe sukker og sånn. det er bra skal snart ha Frokost/lunch jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 forumkafè ? hvorfor ikke karsk? ja, enig med kjøttkaka her, forumkarsk høres bra ut! noen grunn til at du sa deg enig med deg selv i samme innlegg? og det er personer under 18 her, og siden dette er ett "offentlig sted" så kan det ikke serveres alkohol... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) og det er personer under 18 her, og siden dette er ett "offentlig sted" så kan det ikke serveres alkohol... Hvis vi får skjenkebevilgning og oppretter et lukket område for de over 18 skal det gå bra, det. Men om vi skal servere karsk, som jeg antar inneholder alkohol over 22%, så må vi ha en aldersgrense på minst 21 år, hvis jeg ikke husker feil. Endret 24. januar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så har vi oss som ser ut som om vi er 25, og etter norsk lov kan ikke bedriften lastes om det virker sannsynlig at den mindreårige er over den gitte aldersgrense. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "Få se legg! Åja, bare 17 år.. Da kommer du ikke inn" Æsj, jeg irriterer meg over at jeg spiste opp matpakka med en gang jeg kom på jobb. Nå sitter jeg her og sulter Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eventuelt kan vi få ambulerende skjenkebevilling hver gang en mindreårig skal lese/poste, jf alkoholloven § 4-5. Kjekt å få om alkoholloven på forvaltningsrett-eksamen Bah, jeg er trøtt allerede, hvorfor sov jeg ikke i natt? Me != smart. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men om vi skal servere karsk, som jeg antar inneholder alkohol over 22%, så må vi ha en aldersgrense på minst 21 år, hvis jeg ikke husker feil.20 faktisk jeg er 1337 og blir aldri banna, bare forbanna Huff, så du er en av disse nerdetaperne asså Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Så har vi oss som ser ut som om vi er 25, og etter norsk lov kan ikke bedriften lastes om det virker sannsynlig at den mindreårige er over den gitte aldersgrense. Hva? Bedriften kan såvisst lastes. Hvis vi fortsatt snakker om alkoholservering er bedriften, altså serveringsstedet, pålagt å sjekke legitimasjon i tilfeller der det er tvil om personens alder. Bortvisning skal skje om personen ikke oppfyller alderskravet. 20 faktisk Det har du helt rett i. Jeg som surrer. Endret 24. januar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva? Bedriften kan såvisst lastes. Hvis vi fortsatt snakker om alkoholservering er bedriften, altså serveringsstedet, pålagt å sjekke legitimasjon i tilfeller der det er tvil om personens alder. Bortvisning skal skje om personen ikke oppfyller alderskravet. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja. Det du sa var at bedriften ikke kunne lastes. Det skal jeg love deg de kan! Om et skjenkested serverer mindreårige og skjenkekontrollen finner det ut, og det kan bevises, så vil det bli kroken på døra en stund for serveringa. Eller permanent stenging hvis det er noe som gjentar seg. Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 god morning, er det noen i oslo området som har lyst til å lage mat til meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hadde jeg bodd i osloområdet og ikke hatt feber, så.. ja. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 det er du som er nerd her, jeg er bilmekaniker. din tater. PUL MOR DI Damn, du er kul. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 god morning, er det noen i oslo området som har lyst til å lage mat til meg? Hvorfor har du stjelt avataren til PUA? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg bor litt utonfor Oslo lager du mat til meg xD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg