CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kanskje derfor jeg satte inn spoilertag? Kanskje det du. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skulle egentlig ha jobbet med plattingen utenfor men orker ikke mer i dag. IR LAT. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kanskje derfor jeg satte inn spoilertag? Kanskje det du. Jeg kan virke utagenrende etter pillecocktailen jeg tok mot migrena da ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Egentlig så syns jeg det er litt oppskrytt. Mangler masse masse musikk før at det skal bli aktuelt å benytte det for min del Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skulle egentlig ha jobbet med plattingen utenfor men orker ikke mer i dag. IR LAT. Skulle egentlig ha rydda men endte opp foran pcen med SWG, cider og et par røyk. *sigh* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify Instant win! QFT. Reklamene og maset er litt kjedelig, men vi får det gratis, så klaging blir litt teit. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify Instant win! QFT. Reklamene og maset er litt kjedelig, men vi får det gratis, så klaging blir litt teit. Joda, men når 4 svensker kommer på rad og klager om at beatles ikke er der og at alle "skivorna" til Lordi er der ser jeg rødt ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify Instant win! For lite Zappa og Øystein Sevåg. Samt alt for lite The Avalanches : ( Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify Instant win! QFT. Reklamene og maset er litt kjedelig, men vi får det gratis, så klaging blir litt teit. Joda, men når 4 svensker kommer på rad og klager om at beatles ikke er der og at alle "skivorna" til Lordi er der ser jeg rødt ... Hahaha, så det er Lordi.. Hører aldri hva ho sier. Hvorfor er det de samme folka hele tia btw? Teite saker. Jeg ser rødt hele tia, jeg. ^^ ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Joda, men når 4 svensker kommer på rad og klager om at beatles ikke er der og at alle "skivorna" til Lordi er der ser jeg rødt ... Tja. Det er ikke mer enn 99,- i måneden for å slippe det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify Instant win! QFT. Reklamene og maset er litt kjedelig, men vi får det gratis, så klaging blir litt teit. Joda, men når 4 svensker kommer på rad og klager om at beatles ikke er der og at alle "skivorna" til Lordi er der ser jeg rødt ... Han med Lordi skivene har stygg dialekt "Heij, jag hetar Arvid, och jag gillar spotify pågrunn av at de har...alle Lordis skivor" xD Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, jeg ble veldig overraska over at de ikke hadde X Japan - Art Of Life. Det er jo et mesterverk uten like... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gah, Dr. Richard Florida kan gå og brenne :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Florida Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg la merke til nå at Lillium er tatt igjen på posts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg