Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere innvandrere der ute:

LÆR DERE Å FUCKINGS VASK!

Bor rett vedsiden av ett par folk ifra latvia, de siver inn en stank av mugg og råtten mat her. Hele forbanna leiligheten lukter oppkast og det ligger en ekkel løk-eim i lufta :realmad: Har vaska ned hele kåken 2 ganger og aldri lukka vinduet på 2 uker uten progresjon.

Lenke til kommentar
Houston houston! We got a rasist!

Fleksnes episoder i svart hvitt er fortsatt hysterisk morsomt. Nå som for 5 år siden :)

Er det rart man blir rasistisk når det lukter så inn i effen kvalmt av de? Jeg er sikker på at om du hadde vært her så hadde du garantert snudd i døra og gått. Faen, jeg håper den annonsen jeg satte inn om nytt husrom gir utfall.

Lenke til kommentar
Ring til politiet og si det lukter som om det ligger et lik og råtner i naboleiliheten, og be de sjekke det ut :)

Pff trengs ikke. De er her å leter etter en som ikke svarer på posten sin el... Venta! Sikkert han som ligger å råtner der!

Houston houston! We got a rasist!

Det er rasistisk å si "alle utlendinger, LÆR OG VASK!", men å klage på at hans latviske naboer stinker er ikke rasistisk. Så jeg håper det er den første delen du mener.

Kanskje derfor jeg satte inn spoilertag?

Lenke til kommentar
JEg fant til slutt en lighter som funker. Så vidt. :p

Jeg er så utrolig flink til å rote bort lightere. Det skulle vært en olympisk gren. Jeg hadde gjort rent bord.

Kjøp en zippo, kast alle andre lighterene, problemet løst.

Lenke til kommentar
Kjøp en zippo, kast alle andre lighterene, problemet løst.
Jeg hadde en zippo en gang. Jeg rotet den bort.

edit:

Now playing: History.Channel.Shootout.Se1.1of10.Fallujah.DivX.MP3.avi

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...