Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo avbestille klærne?

Tenker aldri over sånt. Det er visse ting jeg er avhengige av som jeg aldri klarer å slutte med.

Internett, t-skjorter, alkohol og brus er fire av de.

Bare for å sveive helt av og gå OT.

Jeg forbanner toll på klær. Nå har jeg ikke råd til å spise mat i dag ><

Du har sannsynligvis nok klær. Jeg foreslår at du slutter med internett, blir billigere sånn.

Det hadde vært herlig, men jeg er avhengig :(

Du må sørtge for å ikke ha tilgang til pengebingen når du går på en tredager, smurf. Ta ut i kontanter det du har råd til å bruke og sørg for at noen andre sitter på resten. Helst noen som er skikkelig gniene og ikke gir seg bare fordi du er full og maser.

På den måten unngår du slike flauser som å feste bort husleiepengene, matpengene e.l. (Been there, done that)

God idé, men jeg stoler ikke nok på noen til det.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nudler får jeg ikke i meg. Psykisk sperre :p

Men pante flaskene ja *titte rundt seg på alle posene med tomflasker som fyller gulvet på hybelen*

Det er jo litt sårt å pante flaskene også ...

Lettere å bare gå noen dager uten fôr.

Jeg har da vann med masse klor og kalk i som gjør meg dårlig i magen når jeg drikker mer enn 2 glass :p

Lenke til kommentar
Nudler får jeg ikke i meg. Psykisk sperre :p

Men pante flaskene ja *titte rundt seg på alle posene med tomflasker som fyller gulvet på hybelen*

Det er jo litt sårt å pante flaskene også ...

Lettere å bare gå noen dager uten fôr.

Jeg har da vann med masse klor og kalk i som gjør meg dårlig i magen når jeg drikker mer enn 2 glass :p

Jeg hadde pantet flaskene, og fått i meg mat ;)

Lenke til kommentar
Jeg skulle søke meg jobb nå, og dette står i beskrivelsen:

Søkere som ønsker å bli tatt i betraktning må svare på følgende spørsmål:

- Hva heter Europas Høyeste fjell, hvor høyt er dette fjellet og hva er kvadratroten av fjellets høyde

Spørsmål for å filtrere vekk bimboer? :p

Lenke til kommentar
Det var på Narvesen Oslo City. Jeg tenkte det var sikkert for å luke ut de værste slaskene, men morsomt var det jo. :wee:

Du kan jo prøve å "arrestere" dem på at svaret avhenger av hvor man definerer grensen mellom Europa og Asia (enten Mont Blanc i Frankrike eller Elbrus i Kaukasus). Da regner jeg med du får jobben, hvis ikke de blir altfor fornærmet da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...