Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Absolutt, jeg er ikke særlig fornøyd med hvordan DNFK har blitt. Nå i det siste har det gått fra å være et koselig sted, til et sted med bare krangler og intriger. Det får meg til å spørre meg selv og andre i DNFK dette: Klarer vi virkelig ikke bedre? Jeg trodde vi hadde sluttet i barnehagen alle sammen her? En kan selvfølgelig skylde på alle andre troll som kommer og lager kvalm (som feks. "beleiringen" av dnfk i går kveld) Men vi som henger her fast må også ta oss selv litt i nakken. Vi trenger ikke alltid å fôre trollene som kommer hit. Her skal jeg ikke nevne navn, for de fleste her inkludert meg selv er skyldig i dette. Jeg har likevel tro på at dette atter en gang kan bli et koselig sted på forumet, vi trenger bare å bestemme oss for det. Endret 4. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 DNFK= Trollercoaster Trollene kommer og går Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 DNFK= TrollercoasterTrollene kommer og går Da bør vi få et par troll-vakter på døra til "kafeen" vår.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 DNFK= TrollercoasterTrollene kommer og går Da bør vi få et par troll-vakter på døra til "kafeen" vår.. Du har ikke mulighet som admin og gi de som er mest priviligert her inne, samt er her ofte "mod" rights i denne tråden da, isåfall vil jeg foreslå Lars, samt at vi har b-real fra før av Skulle stillt opp selv, men er et halv år for ung Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 DNFK= TrollercoasterTrollene kommer og går Da bør vi få et par troll-vakter på døra til "kafeen" vår.. ikke dum ide det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare for å sveive helt av og gå OT. Jeg forbanner toll på klær. Nå har jeg ikke råd til å spise mat i dag >< Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er vel strengt talt ikke så mye annet vi kan gjøre enn å rapportere. Jeg vil ikke ha strengere regler eller stramme tøyler for hva vi kan prate om her inne. Jeg liker veldig godt denne tråden slik den er nå. Og så lenge vi rapporterer og får luket ut troll, som igjen får ban eller en kraftig advarsel, så vil det jo ikke være så veldig populært å trolle her. Det kommer jo alltids nye selvfølgelig, men det er ikke så mye å gjøre noe med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du har ikke mulighet som admin og gi de som er mest priviligert her inne, samt er her ofte "mod" rights i denne tråden da, isåfall vil jeg foreslå Lars, samt at vi har b-real fra før av Skulle stillt opp selv, men er et halv år for ung Tror ikke du vil gi meg modrettigheter. Jeg hadde stengt tråden i alt fra 5 min til en halvtime så fort det begynte å skli ut. Hadde nok vært "Nazimodden fra Helvete" for å kapre uttrykket til Heilage. Bare for å sveive helt av og gå OT.Jeg forbanner toll på klær. Nå har jeg ikke råd til å spise mat i dag >< Du skulle ikke tenkt på det når du bestillte dem da? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jammen søren heller da Datasmurf! Det er jo ikke kult å ikke ha råd til mat! Utnevne flere som moderatorer kan være en måte å hjelpe på med utlukingen. Men da må det være noen som klarer å holde en seriøs modding. Noe som kanskje ikke gjenspeiler folkene som henger her mest Endret 4. mai 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du har ikke mulighet som admin og gi de som er mest priviligert her inne, samt er her ofte "mod" rights i denne tråden da, isåfall vil jeg foreslå Lars, samt at vi har b-real fra før av Skulle stillt opp selv, men er et halv år for ung Tror ikke du vil gi meg modrettigheter. Jeg hadde stengt tråden i alt fra 5 min til en halvtime så fort det begynte å skli ut. Hadde nok vært "Nazimodden fra Helvete" for å kapre uttrykket til Heilage. Altså, bedre at du stenger tråden, enn at det sklir ut, aight? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjentar meg selv og foreslår at vi stenger tråden i et halvt års tid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjentar meg selv og foreslår at vi stenger tråden i et halvt års tid. Dårlig forslag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lars, jeg trodde ikke den kom på 2,5 dagers matbudsjett heller da : ( Eller at jeg skulle klare å drikke opp 2 ukers matbudsjett i løpet av 3 dager >< *rise seg selv* Så sånn går det når jeg er idiot. WK, det er det ikke, men jeg har klart meg før og det skal gå igjen. Bare passe på å drikke nok vann og i det minste få i meg kosttilskuddene mine. Det er ikke det beste alternativet, men det er bedre enn at jeg råtner foran skjermen de neste dagene uten å røre meg for noe som helst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjentar meg selv og foreslår at vi stenger tråden i et halvt års tid. Dårlig forslag Fordi? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare for å sveive helt av og gå OT.Jeg forbanner toll på klær. Nå har jeg ikke råd til å spise mat i dag >< Du har sannsynligvis nok klær. Jeg foreslår at du slutter med internett, blir billigere sånn. Altså, bedre at du stenger tråden, enn at det sklir ut, aight? Tja. Bedre at brukere bannes enn at det sklir ut. Trenger ikke straffe alle når ban og warn er fine verktøy som allerede er tilgjengelige. Jeg gjentar meg selv og foreslår at vi stenger tråden i et halvt års tid. Bare fordi du har andre ting å ta deg til betyr ikke det at resten her inne har et liv å gå til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du må sørtge for å ikke ha tilgang til pengebingen når du går på en tredager, smurf. Ta ut i kontanter det du har råd til å bruke og sørg for at noen andre sitter på resten. Helst noen som er skikkelig gniene og ikke gir seg bare fordi du er full og maser. På den måten unngår du slike flauser som å feste bort husleiepengene, matpengene e.l. (Been there, done that) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjentar meg selv og foreslår at vi stenger tråden i et halvt års tid. Dårlig forslag Fordi? Spørsmålet er vel heller hvorfor vi skal gjøre det? Det blir jo caramba når denne tråden stenges, og de som er her vil eventuelt dø ut eller spamme andre deler av forumet i savn av denne tråden... Jeg mener at vi bør holde denne åpen samtidig som vi skjerper oss, og vokter litt bedre på kafeen vår! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og mange sier det blir så mye bedre når du får deg fast jobb og skikkelig inntekt. Jeg har relativt sett ikke noe mer penger enn en student! Kjøper jo bare mer jo... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser ikke helt poenget med forslaget ditt, Programvare. Om du har et problem med at tråden eksisterer så foreslår jeg at du ber en moderator om å få en liten ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg