Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg får meg til å tro at de klarer å hjelpe meg så. Sist gang gjorde nissen ting verre. Mye verre.

Så jeg slutta.

Du betalte mer, for at det ble verre... jeg hadde saksøkt jævelen :devil:

Hadde sikkert vært riktig å gjøre, men jeg var ganske ødelagt på den tiden og nå er jeg i den delen hvor jeg bare gir faen og lar ting gå som det går.

Enten finner jeg ut av det og fikser meg selv, eller jeg gjør ikke.

Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg ser at du er her og loker Kristine, så når var det jeg skulle hente deg nå igjen? 13.40?

Lenke til kommentar
Jeg ser at du er her og loker Kristine, så når var det jeg skulle hente deg nå igjen? 13.40?

Stemmer det :p Men vi må hjemom til meg å plukke opp no zyrtec elns om ikke du har. Tror jeg dør snart. Klør i kjeften, tett i nesa og ondt i hodet...

Lenke til kommentar

Zyrtec ja, det er det lenge siden jeg har brukt.

Det var en slager opp gjennom hele barn- og ungdommen.

Så ble jeg presentert over en drøss med andre preparater.

Nå har jeg så mange forskjellige liggende at jeg aner ikke hva jeg går på lenger.

Tror en av dem er Citrizin eller noe.

Føler egentlig ikke at Citrizin har hjulpet meg noe særlig, så blir vel å bruke opp det jeg har og gå tilbake til Aerius eller Kestine eller hva det het :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Stemmer det :p Men vi må hjemom til meg å plukke opp no zyrtec elns om ikke du har. Tror jeg dør snart. Klør i kjeften, tett i nesa og ondt i hodet...

Mohahaha! Men da blir det hjemmom til deg først. Jeg har ikke noe slikt lengre. Har noe jerntabeletter. :fun:

Lenke til kommentar

Polaramin er det jeg bruker. Den er genial. Er rød trekant på den fordi enkelte reagerer med å bli sløve på den. Selv så merker jeg ikke noe til akkurat det. Bare er så glad i den fordi den er så hurtigvirkende. Tar alt på 1-2-3. Ulempen er at om jeg tar 2 om gangen (som jeg gjør om jeg er virkelig ille) så tørker man litt ut i øyne og slimhinner. Da er det greit med øyedråper utenom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Vi skal uansett nede i byen i løpet av dagen, så du kan jo kanskje stikke innom aboteket?

Fy faen som jeg fryser på tærne i dag forresten. Usja!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

En liten bump til ære for Jarmo:

Hello, mine venner :)

Bjøkerisen er lagt på hylla, for lenge siden.. "sukk" ;)

Verden er ikke større enn vi gjør den til selv. Denne tråden har fått en utvikling som TWFA og jeg setter lite pris på.

Da spørrer jeg en ting, vil dere gjøre meg og Geir en tjeneste? Vi vil gjerne ha svaret, innen 24 timer, om denne tråden er levelig for oss alle sammen?

Vennligst les TWFA`s første post en gang til og gi oss svaret. Sett dere inn i premisser og tenk dere om, en gang til.

I grunn ikke så store krav men er vi happy med dagens situasjon akkurat nå? Ønsker dere virkelig å ha denne tråden slik som den er nå? Har vi feilet eller kan dere gjøre noe med denne saken?

Vennligst gi tilbakemeldinger om saken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408

Mvh

Gamle gretne gubber.

ps. om mitt nick ser rødt ut nå for tiden så forandrer det ikke mine meninger og holdninger til dere.Vi vil nok finne løsninger som alle kan leve med.

Lenke til kommentar

Så, noen som kan drive ut bildene jeg har i huet ønskes.

Har prøvd å gå lange turer og selv-terapi, men det har hittil ikke fungert.

Ikke at det hjelper meg noe særlig å sitte her heller, men jeg kan bare ikke be om frivillig ban.

Da ender jeg opp på SA og blir sittende i Geeky Star Wars Questions Megathread og derifra kommer jeg meg aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...