Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Velkommen ut og gratulerer så meget. Nå skal jeg vel ærlig innrømme at jeg er "ufrivillig" homofob, men helst i tilfeller hvor de er alt for feminine og mener at alle andre mannfolk (hetro) også skal komme ut av skapet og ikle seg lakktruser. Så ellers er det samme for meg og folk må få lov til å være den de er. =) Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Gratulerer Det var søtt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var ganske ekstremt ja, vil du vite hva grunnen var?Min dialekt O.o Samme var det med meg Men fikk aldri juling, ble bare ertet, og hatet av alle i den bygda... Takket være to lærere som virkelig stilte opp den perioden at jeg trivdes delvis i den klassen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Storefri, ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Min dialekt O.o Dialekten din er råtøff Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. mulig vi kline vilt? hvem vet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Storefri, ja? Du ødelegger mye her nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Que? Er det en spøk eller er jeg litt for treig her nå? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Så bra. Gratulerer. Er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg helte mer mot bi enn hetero selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Min dialekt O.o Dialekten din er råtøff Tøsa mi Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Min dialekt O.o Dialekten din er råtøff Tøsa mi Det brukte du lang tid å skrive x) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Så bra. Gratulerer. Er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg helte mer mot bi enn hetero selv. Biseksuell eller Bifil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Gratulerer! Ang. mobbing og juling. Been there, experienced that. Hvorfor? Skarre-r, fregner, naivitet og det at jeg elsker å lese, løse kryssord og slikt og foretrekker det fremfor å spille fotball og erte jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det med dialekter synes jeg er viktig å holde på uansett. Det er 6 år siden jeg bodde på hjemstedet mitt og jeg har fremdeles tviholdt på dialekten min selv om noen uttaler tuller seg til av og til. I Ålesund var det vel de klagde mest på dialekten min, men jeg la på litt ekstra lokale ord på pur faen. Dialekter gir folk en slags identitet synes jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I'm gay. Ja... Fact. Velger å kome ut av skapet. Så bra. Gratulerer. Er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg helte mer mot bi enn hetero selv. Biseksuell eller Bifil? Bifil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Finne ut hvem av dere har tatt et bilde av meg, var ute i helg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Min dialekt O.o Dialekten din er råtøff Tøsa mi Det brukte du lang tid å skrive x) haha, viste noen kom til og si noe:P Jeg slettet mye, forumet her blir av og til den plassen jeg deler mest. Har bestemt meg for og bli mer innesluttet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skarre-r Det er jo den verste formen for språklig forsøpling i dag! Skarre-r bør utryddes så fort som mulig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 *snip* Finne ut hvem av dere har tatt et bilde av meg, var ute i helg... HERB, står det nederst i høyre hjørne. We has an clue! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Finne ut hvem av dere har tatt et bilde av meg, var ute i helg... Det står jo nede i hjørnet, det er "Herb" Hvem det er, får du nesten finne ut selv ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg