Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, ærlig talt midnattsvandrer. Hvor skal alvene og treåndene holde bo når du hogger ned boplassene deres? : o For ikke å glemme dyra! Cinque, uff da.Uhm, lær å mestre deg selv elns og gjør som søss og vær edruss ^^ Se om det er like gøy elns. Madammen var edruruss i fjor. Skjønner ikke at det i det heletatt er et alternativ, jeg =P Du som meg. Virker like kjedelig som det å være hvitruss og prøve å holde seg ren (oi oi oi, med dobbelt-betydning) gjennom hele russetida Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå skal jeg strakt ut for å rydde bakken ned mot vannet for trær Hogge ned jævlene... "leke hysterisk naturverner"...Du er en slik person som kommer til og bidra til jordens undergang. Tregudene kommer til og torturere oss til døde med greinene sine. Ja jøss! :!: Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Blir nok ikke no edruruss her nei har sprukket allerede det Men det blir ikke no tømmerstokk heller for å si det sånn Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Cinque, uff da.Uhm, lær å mestre deg selv elns og gjør som søss og vær edruss ^^ Se om det er like gøy elns. Madammen var edruruss i fjor. Skjønner ikke at det i det heletatt er et alternativ, jeg =P Jeg var ikke russ pga, det kjære skråplanet, så jeg var konstant rusa. Og husker det var en russ som gikk med jakke med et stort bilde av Macgyver bakpå. Hver gang jeg så han så begynte jeg og løpe etter han for og ta han.......... :!: Fikk aldri tatt han, han var for rask eller så brukte han Gyver-metoder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Når en generelt sett føler at man har det like morsomt uten å drikke seg dritings, så ser jeg ikke poenget med å faktisk drikke seg sanseløs. Selv har jeg litt problemer med å stoppe opp når jeg er på fylla, men jeg skjønner godt de som har et vesentlig lavere alkoholinntak ved slike sosiale samlinger, dersom de har det like morsomt. Det som er trist er at avholdenhet er nærmest et tabu i det norske samfunnet og i sosiale sammenhenger hvor majoriteten er ungdommer. Opplever ofte at jeg nærmest må finne på unnskyldninger for å ikke drikke dersom jeg ikke føler for det. Gruppepresset er ikke alltid direkte, men snarere indirekte som at man føler seg utilpass ved å ikke drikke. Noe som egentlig er rart ettersom samfunnet egentlig blir mer og mer tollerante med tanke på avholdenhet til diverse svakere rusmidler. Og dersom det blir nevnt at man har drukket på slike forum som det her, så skal man alltid få det til å høres ut som om man har faktisk drukket mer enn det man har gjort. Om en person egentlig bare var sånn passe full, så oppsummeres det her som om man var helt wicked eller dritings for å ikke virke teit som har drukket seg godfull. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men enkelte. Selv har jeg tatt meg selv i å skrive på et slikt vis at jeg har vært fullere enn jeg egentlig har vært. Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Finnes masse som er naturlig og fint, hva søren trenger man alkohol til...for og finne missing link? Norge er et alkohol-land deluxe, vi blir sett på samme måte når det gjelder alkohol som de sherpaene som går på Mount Everest. Altså vi kan drikke betydlige mengder alkohol, godt forbi det som er "vanlig". OG fremdeles klare og gå Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hoppet ganske elegant over russetiden jeg. Ingen reagerte, folk vet at jeg er sær Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg valgte også å hoppe over russetia, men av det grunnlaget at jeg ikke hadde økonomi til å delta i alt som ble forventet av meg dersom jeg hadde vært russ. Når det gjelder alkoholkonsumering, så er det rart det der at folk skal absolutt "konkurrere" om hvem som tåler mest, samtidig som at det er viktig å være fullest mulig. Vil det si at det er flaut å bli dritings etter 20 pils, men også flaut å ikke bli dritings etter angitt mengde alkohol? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Drittklasse. Vi har x antall tusen, og ingen klarer å komme opp med noe seriøst utenom "JAAAA DRIKKE ØØØØL!" osv. Prøvde å forslå at vi kunne få en ordning så alle får hvert sitt gavekort med penger på så det blir delt riktig, men "neei, det blir for kjedelig!" Horer hele gjengen. Gavekort?! Jeg synes du bør få igjennom hyttetur, båttur eller lignende. Gjøre noe sosialt med klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Hyttetur med klassen sin er jo bare kos!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg valgte også å hoppe over russetia, men av det grunnlaget at jeg ikke hadde økonomi til å delta i alt som ble forventet av meg dersom jeg hadde vært russ. Når det gjelder alkoholkonsumering, så er det rart det der at folk skal absolutt "konkurrere" om hvem som tåler mest, samtidig som at det er viktig å være fullest mulig. Vil det si at det er flaut å bli dritings etter 20 pils, men også flaut å ikke bli dritings etter angitt mengde alkohol? I visse miljøer så er det den som får i seg mest mulig som er "kulest" og du har grupper der det er omtrent motsatt. Jeg liker ingen av delene så jeg syns ikke man skal få status pga. alkohol, eller hvor sprø man blir på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kommer vel kanskje an på hvilken klasse man går i, men det er jo så absolutt med på å skape samhold og å lære hverandre å kjenne bedre. Så jeg stemmer også for hyttetur. edit: Status på grunnlag av alkoholkonsum synes jeg tyder på feil holdninger blant de nevnte gruppene, så enig med du Fluesopp. Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Hyttetur med klassen sin er jo bare kos!! Syns det blir helt feil og presse noen på tur hvis de ikke vil, foreks. jeg hadde aldri dratt da siden jeg var det man kall er så fint "mobbeoffer". Så for min sin del på den tiden så hadde jeg sett på det som "punching-bag"-tur. Så når det gjelder at en klasse får\vinner penger del de og så kan de som vil dra på tur og de som ikke vil gjøre nooe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Hyttetur med klassen sin er jo bare kos!! Ja! Enten man er edru, eller noen finner frem HBen. Eller du har idioter som ser ut som om de er 32 selv om de bare er 15 og som lager kruttsterk kaffe og blander i frostvæske eller hva faen. Jeg styrte en lang vei utenom han og kaffen hans :| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Hyttetur med klassen sin er jo bare kos!! Syns det blir helt feil og presse noen på tur hvis de ikke vil, foreks. jeg hadde aldri dratt da siden jeg var det man kall er så fint "mobbeoffer". Så for min sin del på den tiden så hadde jeg sett på det som "punching-bag"-tur. Så når det gjelder at en klasse får\vinner penger del de og så kan de som vil dra på tur og de som ikke vil gjøre nooe annet. Jeg var også et mobbeoffer, men koste meg alltid på tur, fordi da gadd ingen bry seg med det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kommer vel kanskje an på hvilken klasse man går i, men det er jo så absolutt med på å skape samhold og å lære hverandre å kjenne bedre. Så jeg stemmer også for hyttetur. edit: Status på grunnlag av alkoholkonsum synes jeg tyder på feil holdninger blant de nevnte gruppene, så enig med du Fluesopp. Jeg er over 20 nå og fremdeles må jeg forsvare hvor jeg jeg IKKE drikker. Dette kommer til og høres sykt ut, jeg er faktisk glad for at jeg har en sykdom som gjør at hadde jeg festet hver helg så hadde jeg mister 10-15år av livet mitt. Så bra innlegg du skrev ja Enkelte skoleklasser vil heller arrangere sosiale treff på Facebook, hvor alle er pålogga og snakker med hverandre, framfor en RL tur i flott vær på ei koselig hytte. Uforstålig logikk, men ut ifra visse intervjuer av ungdom om internett og facebook, så virker det slik. Hyttetur med klassen sin er jo bare kos!! Syns det blir helt feil og presse noen på tur hvis de ikke vil, foreks. jeg hadde aldri dratt da siden jeg var det man kall er så fint "mobbeoffer". Så for min sin del på den tiden så hadde jeg sett på det som "punching-bag"-tur. Så når det gjelder at en klasse får\vinner penger del de og så kan de som vil dra på tur og de som ikke vil gjøre nooe annet. Jeg var også et mobbeoffer, men koste meg alltid på tur, fordi da gadd ingen bry seg med det Var med på alle turene jeg, så ikke ut når jeg kom hjem. Men kanskje mitt tilfelle var ekstremt, jeg vet ikke. Jeg ble banket opp til jeg besvimte osv. Dette pågikk fra 1 til 7, og så begynte jeg og vokse. Så fra slutten av 7 så var jeg the biggest guy:P Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Og der glemte jeg å logge av PCen ja.. Endret 4. mai 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var med på alle turene jeg, så ikke ut når jeg kom hjem.Men kanskje mitt tilfelle var ekstremt, jeg vet ikke. Jeg ble banket opp til jeg besvimte osv. Da har dine tidligere klasse "kamerater" isues... Banker opp folk, makan til tull! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da sier jeg grattis=) Syns det er trist at folk må gå rundt og skjule sånt for andre:( Var med på alle turene jeg, så ikke ut når jeg kom hjem.Men kanskje mitt tilfelle var ekstremt, jeg vet ikke. Jeg ble banket opp til jeg besvimte osv. Da har dine tidligere klasse "kamerater" isues... Banker opp folk, makan til tull! Var ganske ekstremt ja, vil du vite hva grunnen var? Min dialekt O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg