j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 @Fluesopp: Man blir sliten av det i lengden, ihvertfall! @midnight_walker: Søs og ei venninne kommer til meg etter jobb og vi skal lage pizza! Og senere på kvelden blir det en liten bursdagsfeiring med en kamerat av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Få sendt ut minst to søknader til, bli kvitt hodepinen og halsbrannen, samt gå en tur i skog og mark (ikke røker, drikker et glass rødvin i ny og ne). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hat over pollenallergi, insekter og at jeg må skrive en innleveringsoppgave på 8 sider på 13 timer og har null peil. Jeg har en halv side med hva som først dukka opp i huet mitt og det må uansett renskrives, så må jeg ta med ting fra ei bok jeg har lest 4 ganger uten å få noe som helst ut av (omtrent som algebra- og sannsynlighetsdelene av mattebøkene). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det som irriterer meg sanseløs med spotify er at den satans reklamen overlapper om den popper opp når du skriver ELLER skal velge sang med piltaster også må du rote som faen med musa for å komme deg dit du skulle . Forbanna irriterende om du bruekr f.eks touchpad Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå skal jeg strakt ut for å rydde bakken ned mot vannet for trær Hogge ned jævlene... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det som irriterer meg sanseløs med spotify er at den satans reklamen overlapper om den popper opp når du skriver ELLER skal velge sang med piltaster også må du rote som faen med musa for å komme deg dit du skulle . Forbanna irriterende om du bruekr f.eks touchpad EG BLER SÅ SINTE. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er tørst. Jeg får ikke lov å kjøpe meg noe å drikke fordi mongoene vasker i kantina. Jeg er sur. Mongoene som vasker i kantina de er vel tilfeldigvis de samme som sørger for et rent og ryddig miljø på skolen som dere drittunger ikke gidder å rydde etter dere. Ved siden av søppelbøttene ligger det dritt strødd, fordi det har blitt en kulhetsfaktor på skoler å rote etter seg. Se for deg hvordan det hadde vært uten disse "mongoene", ikke kun på skoler, men overalt hvor rengjøring trengs. Det er faktisk et yrke de har og en viss yrkesstoltet medfølger. Selv om det ikke er en toppjobb som f.eks å være statsminister eller noe annet fancy, så er de en liten del i urverket som får samfunnet til å gå rundt. Rengjøringskonsulenter er vel det korrekte navnet på det. Vet at du ikke mente det fullverdig ut at de er "mongoer", men jeg blir generelt sett provosert over mennesker som skal rakke ned på det de anser som mindreverdige yrkesgrupper. Vi gjør denne kroppen til president ved neste valg... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God dag alle sammen Noen som har en bra kur mot kink i nakken og gnagsår på knærne? Er vondt å sitte under en pult en hel skoletime, og å krabbe fra en ende av skolen til den andre... Er hardt å være russ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God dag alle sammen Noen som har en bra kur mot kink i nakken og gnagsår på knærne? Er vondt å sitte under en pult en hel skoletime, og å krabbe fra en ende av skolen til den andre... Er hardt å være russ Du ba om det selv så da får du vel bare leve med det Er jo kun snakk om 16 dager her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Cinque, drekka mer. Det var sånn jeg holdt ut Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) God dag alle sammen Noen som har en bra kur mot kink i nakken og gnagsår på knærne? Er vondt å sitte under en pult en hel skoletime, og å krabbe fra en ende av skolen til den andre... Er hardt å være russ Du ba om det selv så da får du vel bare leve med det Er jo kun snakk om 16 dager her. Jepp da Er da morsomt og Jeg er tørst. Jeg får ikke lov å kjøpe meg noe å drikke fordi mongoene vasker i kantina. Jeg er sur. *snip* Vi gjør denne kroppen til president ved neste valg... oOo... Blir presidentfrue jeg da @Smurfen: Tror nok det bare gjør det verre for min del har et generelt lavt alkoholinntak i forhold til andre på min alder, så det tror jeg ikke hadde gått så bra. Drakk to kvelder på rad for første gang natt til 1. mai, og 1. mai Endret 4. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) God dag alle sammen Noen som har en bra kur mot kink i nakken og gnagsår på knærne? Er vondt å sitte under en pult en hel skoletime, og å krabbe fra en ende av skolen til den andre... Er hardt å være russ Er faen ikke syndt i deg kjerring! Du skal være med å gå tur i dag uansett edit: Takker for tilliten Jarmo. Lover å gjøre en god jobb (i likhet med alle makthavende personligheter) =) Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Bruk Pidgin www.pidgin.im Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bruk Pidgin www.pidgin.im Funker ikke på skolen av en eller annen grunn. Har installert det, men får ikke logga meg på. Kom meg på ebuddy nå da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Cinque, uff da. Uhm, lær å mestre deg selv elns og gjør som søss og vær edruss ^^ Se om det er like gøy elns. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God morgen .. toth .. <3 Det har du rett i! Faktisk en betraktelig bedre morgen enn gårsdagens, da jeg våknet iført noe dressliknende, på en sofa på en veranda. Gøy å miste husnøkla på byen gitt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå skal jeg strakt ut for å rydde bakken ned mot vannet for trær Hogge ned jævlene... "leke hysterisk naturverner"...Du er en slik person som kommer til og bidra til jordens undergang. Tregudene kommer til og torturere oss til døde med greinene sine. God morgen .. toth .. <3 Det har du rett i! Faktisk en betraktelig bedre morgen enn gårsdagens, da jeg våknet iført noe dressliknende, på en sofa på en veranda. Gøy å miste husnøkla på byen gitt lol, formen var vel også på topp da:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Cinque, uff da.Uhm, lær å mestre deg selv elns og gjør som søss og vær edruss ^^ Se om det er like gøy elns. Madammen var edruruss i fjor. Skjønner ikke at det i det heletatt er et alternativ, jeg =P Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) God dag alle sammen Noen som har en bra kur mot kink i nakken og gnagsår på knærne? pult en hel skoletime, er hardt å være russ lol, formen var vel også på topp da:P Jess, faktisk.. Jeg er immun mot bakrus! Fantastisk egenskap å besitte, jeg føler meg forpliktet til å utnytte den til fulle! Endret 4. mai 2009 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg