Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du må se det positive! Tenk så mye søppel du får kastet om du tar deg litt tid med ryddinga. Jo det er sant, er jo arv etter fattern og farfar som jeg må gå gjennom. I tillegg så har jeg Skittles. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Plutselig begynte jeg å reagere på pollen i fjorsommer. Virker som om det blir verre og verre :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God morgen Egilanso, DemonFudge, Kexxy er Sexxy!, toth, Zlatzman, WheelMan, Cyph, Smurfen, Ballus, Fargoth, Lars, Anfall, Aidskake, Eplefe, TøseGuri Beklager hvis jeg har glemt noen:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God morgen Egilanso, DemonFudge, Kexxy er Sexxy!, toth, Zlatzman, WheelMan, Cyph, Smurfen, Ballus, Fargoth, Lars, Anfall, Aidskake, Eplefe, TøseGuri Beklager hvis jeg har glemt noen:) Du glemte meg, og tok med Eplefe som har ban oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Plutselig begynte jeg å reagere på pollen i fjorsommer. Virker som om det blir verre og verre :/ Dama også fikk plutselig pollenallergi i fjor. Hadde aldri hatt det før, men får satse på at hu ikke har fått alle allergiene mine da God morgen ja Fluesopp... og alle andre som jeg ikke har sagt god morgen til enda Hehe.. Great. Hu har vært banna i flere måneder nå (siden desember?) og blir fremdeles ønsket god morgen. Har gitt inntrykk på folk tydeligvis. Endret 4. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hullo thar Fluesopp! Noen flere som opplever at forumet er treigt for tiden? Bruker fort 10 sek bare for å komme meg inn på en side her. Endret 4. mai 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ikke spesielt tregt for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hullo thar Fluesopp! Noen flere som opplever at forumet er treigt for tiden? Bruker fort 10 sek bare for å komme meg inn på en side her. Ikke her.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) God morgen Egilanso, DemonFudge, Kexxy er Sexxy!, toth, Zlatzman, WheelMan, Cyph, Smurfen, Ballus, Fargoth, Lars, Anfall, Aidskake, Eplefe, TøseGuri, Sameboe Beklager hvis jeg har glemt noen:) Du glemte meg, og tok med Eplefe som har ban oO Eplefe er en privat venn av meg;) og som de fleste som er venner av meg så har hun såklart gjort inntrykk på meg:P Uansett så beklager jeg sterkt Sameboe, jeg prøvde så godt jeg kunne og huske:( Men GOD MORGEN ogaå til Programvare,Kanin33, Hylo Nå står du forresten på første lista også Faen så mange man må huske da:P Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Drittklasse. Vi har x antall tusen, og ingen klarer å komme opp med noe seriøst utenom "JAAAA DRIKKE ØØØØL!" osv. Prøvde å forslå at vi kunne få en ordning så alle får hvert sitt gavekort med penger på så det blir delt riktig, men "neei, det blir for kjedelig!" Horer hele gjengen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Også god morgen til clvn og Mr.Bjoern=) Anfall: bare ta alt og stikk:) Plutselig begynte jeg å reagere på folk fra polen i fjorsommer. Virker som om det blir verre og verre :/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk Fluesopp Har dog vært våken de siste fire timene og førti minuttene. Sett American Dad!, Family Guy, The Unit (aw lawd, elsker serien) og Ugly Betty =P Så, hva er opp, folkens? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo, ganske bra utenom at jeg sover bare 4-5 timer om natten:P Men ikke at det skjer så mye:P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Rømme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Overleve hodepina, jobbe, stikke på trening, eta middag og se X-men Origins... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk Fluesopp Har dog vært våken de siste fire timene og førti minuttene. Sett American Dad!, Family Guy, The Unit (aw lawd, elsker serien) og Ugly Betty =P Så, hva er opp, folkens? Den evige skuffelsen av at vi kun har foto en gang til dette skoleåret =/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Halla folkens! Hva er planen for folk i dag? Ligge her i senga en stund til. Lage frokost. Gjøre matte. Legge meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://open.spotify.com/album/4bFqAbvZp4Eo11iqAmTK4s De har virkelig alt mulig på Spotify! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg