Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen Egilanso, DemonFudge, Kexxy er Sexxy!, toth, Zlatzman, WheelMan, Cyph, Smurfen, Ballus, Fargoth, Lars, Anfall, Aidskake, Eplefe, TøseGuri :love:

Beklager hvis jeg har glemt noen:)

Du glemte meg, og tok med Eplefe som har ban oO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Plutselig begynte jeg å reagere på pollen i fjorsommer. Virker som om det blir verre og verre :/

Dama også fikk plutselig pollenallergi i fjor. Hadde aldri hatt det før, men får satse på at hu ikke har fått alle allergiene mine da :p

God morgen ja Fluesopp... og alle andre som jeg ikke har sagt god morgen til enda :)

Hehe.. Great. Hu har vært banna i flere måneder nå (siden desember?) og blir fremdeles ønsket god morgen. Har gitt inntrykk på folk tydeligvis.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
God morgen Egilanso, DemonFudge, Kexxy er Sexxy!, toth, Zlatzman, WheelMan, Cyph, Smurfen, Ballus, Fargoth, Lars, Anfall, Aidskake, Eplefe, TøseGuri, Sameboe :love:

Beklager hvis jeg har glemt noen:)

Du glemte meg, og tok med Eplefe som har ban oO

Eplefe er en privat venn av meg;) og som de fleste som er venner av meg så har hun såklart gjort inntrykk på meg:P

Uansett så beklager jeg sterkt Sameboe, jeg prøvde så godt jeg kunne og huske:(

Men GOD MORGEN ogaå til Programvare,Kanin33, Hylo :love:

Nå står du forresten på første lista også:p

Faen så mange man må huske da:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Drittklasse. Vi har x antall tusen, og ingen klarer å komme opp med noe seriøst utenom "JAAAA DRIKKE ØØØØL!" osv. Prøvde å forslå at vi kunne få en ordning så alle får hvert sitt gavekort med penger på så det blir delt riktig, men "neei, det blir for kjedelig!" Horer hele gjengen.

Lenke til kommentar
Takk Fluesopp :love: Har dog vært våken de siste fire timene og førti minuttene. Sett American Dad!, Family Guy, The Unit (aw lawd, elsker serien) og Ugly Betty =P

Så, hva er opp, folkens?

Den evige skuffelsen av at vi kun har foto en gang til dette skoleåret =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...