Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Kvart over 7? Neh.. Sorry Steffen, men da håper jeg de legger ut sendinga som podcast heller. Da skal jeg høre på :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi, flere våkne nå :p Red Bull skal komme, men ser ikke hvor hysteriet kommer fra, vi har da både Battery, Cola og Burn for oss som jobber på natten...

Jeg ser ikke hva vi skal med noen av de, ingen av de holder meg våkne :p

Urge derimot, Urge holder meg våken -_-

Var det ikke så at det var blitt lovlig i Norge, ikke at det nødvendigvis skulle komme?

Tror nok det vil ta sin tid før vi evt. ser Red Bull i butikkhyllene.

edit: I Norge that is.

Hørt om butikker som har det på lager, men ikke har satt det i butikken enda ;)

Okay, jeg suger i å være besserwizzer.

Men det er noe evig skvip uansett. :p

Lenke til kommentar
Var det ikke så at det var blitt lovlig i Norge, ikke at det nødvendigvis skulle komme?

Du må tro igjen.. Norge er et utsultet, overmodent marked på RedBull, klart de pøser det snarest ut i butikker, barer, kafeer og overalt nå som de endelig får tilgang.

Lenke til kommentar

Du må tro igjen.. Norge er et utsultet, overmodent marked på RedBull, klart de pøser det snarest ut i butikker, barer, kafeer og overalt nå som de endelig får tilgang.

Typisk, hadde det da bare vært Jolt Cola eller sjokolade med koffein, som sjokolade-ideen jeg vant månedens idé med i markedsføringsklassen på påbygg, snickers-aktig med nok koffein i til at du kunne si fuck off til ørten kopper kaffe :p

Lenke til kommentar
*hoppe frem helt naken og med en liten rosebukett oppi rompa*

Hiiiyyyyyyyi! Idag skal jeg begynne med flyttinga og det skal bli så utroooolig gøy! :fun: La oss begynne med litt rydding, da det er min favoritt.

*sigh*

Du må se det positive! Tenk så mye søppel du får kastet om du tar deg litt tid med ryddinga.

Lenke til kommentar

Jeg skulle bare ønske RedBull var lovlig å omsette i Norge når de bare var en energidrikk.

..altså den gangen vårt firma hadde tilbud om agenturet for Norge. Vi kunne ansatt noen redbullpiker til å gjøre jobben, lent oss tilbake på hver vår yacht og sett på at penga rullet inn.

:cry:

Lenke til kommentar
Red Bull'n som kommer til norge er ikke den samme som vi er så godt vant med heller.
Jo, faktisk :) Burn oppskrifta vil endres til den alle andre land har også ;)

:ermm:?

Hva er det som skurrer?

Enig, Burn og Red Bull er veldig forskjellig ;)

Ah, jeg leste Red Bull i innlegget ditt først - beklager :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg er tørst. Jeg får ikke lov å kjøpe meg noe å drikke fordi mongoene vasker i kantina. Jeg er sur.

Mongoene som vasker i kantina de er vel tilfeldigvis de samme som sørger for et rent og ryddig miljø på skolen som dere drittunger ikke gidder å rydde etter dere. Ved siden av søppelbøttene ligger det dritt strødd, fordi det har blitt en kulhetsfaktor på skoler å rote etter seg. Se for deg hvordan det hadde vært uten disse "mongoene", ikke kun på skoler, men overalt hvor rengjøring trengs. Det er faktisk et yrke de har og en viss yrkesstoltet medfølger. Selv om det ikke er en toppjobb som f.eks å være statsminister eller noe annet fancy, så er de en liten del i urverket som får samfunnet til å gå rundt. Rengjøringskonsulenter er vel det korrekte navnet på det.

Vet at du ikke mente det fullverdig ut at de er "mongoer", men jeg blir generelt sett provosert over mennesker som skal rakke ned på det de anser som mindreverdige yrkesgrupper.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg er tørst. Jeg får ikke lov å kjøpe meg noe å drikke fordi mongoene vasker i kantina. Jeg er sur.

Mongoene som vasker i kantina de er vel tilfeldigvis de samme som sørger for et rent og ryddig miljø på skolen som dere drittunger ikke gidder å rydde etter dere. Ved siden av søppelbøttene ligger det dritt strødd, fordi det har blitt en kulhetsfaktor på skoler å rote etter seg. Se for deg hvordan det hadde vært uten disse "mongoene", ikke kun på skoler, men overalt hvor rengjøring trengs. Det er faktisk et yrke de har og en viss yrkesstoltet medfølger. Selv om det ikke er en toppjobb som f.eks å være statsminister eller noe annet fancy, så er de en liten del i urverket som får samfunnet til å gå rundt. Rengjøringskonsulenter er vel det korrekte navnet på det.

Vet at du ikke mente det fullverdig ut at de er "mongoer", men jeg blir generelt sett provosert over mennesker som skal rakke ned på det de anser som mindreverdige yrkesgrupper.

Go Egil! Helt enig med det at de fleste mener det er kult å rote etter seg. Har en bror som er tøffere enn toget og mener han er bedre enn alle, men fy faen så digg det er å se han drite seg ut når han er ute blant resten av samfunnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg hadde noe jævlig til pollenallergi før, men ikke nå lengre. :w00t: Håper bare at dyreallergien også har tatt seg en bolle, så får jeg håpe jeg får meg leilighet hvor jeg kan ha andre dyr enn akvariet mitt ^^, L

Lyst på en kattepus, mens dama har lyst på bikkje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...