j-- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei, kom igjen, da.. Teite bussen kjørte rett forbi meg. Som om jeg ikke har hatt nok fravær på jobb nå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 urk, sitter på skolen nå. Engelsk heildag om 16min, vil ikke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mornings. :3 Tro om de har fått redbull yet. :o Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da er jeg på skolen. Noe liv? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gooooooooooooooooooood morning Vietnam! For en "nydelig" dag dette er. Hadde ikke noe å drikke hjemme så måtte spise frokost på jobb, men fikk med litt sunniva juice så det går bra . I kveld skal jeg på Xmen origins og vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater å være her, jeg hater magen min, jeg hater livmora mi, jeg hater de nye horesetene til NSB, for det er jo umulig å sove i de. Og jeg hater avstand. Hvem stemmer for at jeg rømmer langt bort herifra? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater å være her, jeg hater magen min, jeg hater livmora mi, jeg hater de nye horesetene til NSB, for det er jo umulig å sove i de. Og jeg hater avstand. Hvem stemmer for at jeg rømmer langt bort herifra? Jeg . Vedder på at om jeg stemmer imot så ender jeg opp midt i skauen med ett juletre oppi ræva, med en lapp "Mvh Anfall, SUCKER!". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Red Bull'n som kommer til norge er ikke den samme som vi er så godt vant med heller.Jo, faktisk Burn oppskrifta vil endres til den alle andre land har også ? Hva er det som skurrer? Enig, Burn og Red Bull er veldig forskjellig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God morgen folk's Jeg må visst stikke på skolen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Pøhh, er den vel. Var vel noe mindre B.... Ett eller annet i den. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg . Vedder på at om jeg stemmer imot så ender jeg opp midt i skauen med ett juletre oppi ræva, med en lapp "Mvh Anfall, SUCKER!". 1 stemme for. Yay. Frister noe jævlig. Og ja du har rett, det er det som skjer om man ikke stemmer for. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater å være her, jeg hater magen min, jeg hater livmora mi, jeg hater de nye horesetene til NSB, for det er jo umulig å sove i de. Og jeg hater avstand. Hvem stemmer for at jeg rømmer langt bort herifra? Røm til Lars Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ikke røm enda, gjør ferdig skolen først. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 mm rømmegrøt hah er rart å ikke ha noe hår på hodet, men også digg hva skjer her i dag da? skal folket noe kult i løpet av dagen? sjøl om det faktisk er mandag. Har ikkeno annet enn kampsport i dag, så kan chillen til klokka 1 ca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater å være her, jeg hater magen min, jeg hater livmora mi, jeg hater de nye horesetene til NSB, for det er jo umulig å sove i de. Og jeg hater avstand. Hvem stemmer for at jeg rømmer langt bort herifra? Røm til Lars God ide. Men tror ikke det er særlig lurt da. Ikke røm enda, gjør ferdig skolen først. Er jævlig lite motivert til 1-2 mnd med disse jævlene. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kult og kult, det er en helvetes mandag, det skal sies! Heldagsprøve i Fransk 2..... Ser frem til fotballtrening i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Rømmegrøt er jo godt =D God morgen forresten folkens. Her sitter jeg hjemme og skal få fingern ut av ræva snart for å få søkt på jobb til høsten. Har 14 dagers ferie, men alikevel var jeg oppe allerede klokken 08.00 i morges. Skulle kjøre Cinque på skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 mm rømmegrøt hah er rart å ikke ha noe hår på hodet, men også digg Skinhead er winhead Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da er det 90% sikkert at jeg blir å høres på Radio Norge imorgen klokka kvart over sju om morgenen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da hører ikke jeg på for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg