Jarmo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg nekter å tro at kampen er tapt. "Kampen" har nettopp startet så ingen har(foreløpig)tapt noe som helst. Vi går for løsninger og gir F for problemer.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det frister å ta fiskestanga å sette seg ned ved vannet og bare slappe av... Har du gode fiskeplasser så vil jeg gjerne være med om jeg får lov til det.. Hehe... Pleier å bare sitte å fiske ved vannet (saltvann). Har egen liten strand 50 m. fra huset. Ganske digg om sommeren! Endret 3. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) redigert: feil tråd Du lurte meg Lars! Endret 3. mai 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hello, mine venner Bjøkerisen er lagt på hylla for lengst, "sukk" Verden er ikke større enn vi gjør den til selv. Denne tråden har fått en utvikling som TWFA og jeg setter lite pris på. Da spørrer jeg en ting, vil dere gjøre meg og Geir en tjeneste? Vi vil gjerne ha svaret, innen 24 timer, om denne tråden er levelig for oss alle sammen? Vennligst les TWFA`s første post en gang til og gi oss svaret. Sett dere inn i premisser og tenk dere om, en gang til. I grunn ikke så store krav men er vi happy med dagens situasjon akkurat nå? Ønsker dere virkelig å ha denne tråden slik som den er nå? Har vi feilet eller kan dere gjøre noe med denne saken? Vennligst gi tilbakemeldinger om saken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Mvh Gamle gretne gubber. ps. om mitt nick ser rødt ut nå for tiden så forandrer det ikke mine meninger og holdninger til dere.Vi vil nok finne løsninger som alle kan leve med. Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning! Det i seg selv kunne ingen her inne vite på forhånd, og jeg har rapportert meg til gale igår natt, og det tok sin tid før nevnte bruker ble fjernet... Jeg tror at tråden kan ta seg opp, men som vi alle vet er ikke alle modne her i verden og greier å holde seg saklig.. Jeg håper denne tråden overlever! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Neimen i svarteste...ser ut til at jeg har gått glipp av noe. Jaja, sparte det popcornet ihvertfall Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hello, mine venner Bjøkerisen er lagt på hylla for lengst, "sukk" Verden er ikke større enn vi gjør den til selv. Denne tråden har fått en utvikling som TWFA og jeg setter lite pris på. Da spørrer jeg en ting, vil dere gjøre meg og Geir en tjeneste? Vi vil gjerne ha svaret, innen 24 timer, om denne tråden er levelig for oss alle sammen? Vennligst les TWFA`s første post en gang til og gi oss svaret. Sett dere inn i premisser og tenk dere om, en gang til. I grunn ikke så store krav men er vi happy med dagens situasjon akkurat nå? Ønsker dere virkelig å ha denne tråden slik som den er nå? Har vi feilet eller kan dere gjøre noe med denne saken? Vennligst gi tilbakemeldinger om saken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Mvh Gamle gretne gubber. ps. om mitt nick ser rødt ut nå for tiden så forandrer det ikke mine meninger og holdninger til dere.Vi vil nok finne løsninger som alle kan leve med. Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning! Det i seg selv kunne ingen her inne vite på forhånd, og jeg har rapportert meg til gale igår natt, og det tok sin tid før nevnte bruker ble fjernet... Jeg tror at tråden kan ta seg opp, men som vi alle vet er ikke alle modne her i verden og greier å holde seg saklig.. Jeg håper denne tråden overlever! Hvis dere ønsker å diskutere om denne saken her så får dere min tillatelse til det, unntaksvis. Selvjustiss kan forsvares opp til visse grenser. Men, dere må samtidig akseptere at jeg og Geir kan gripe inn og stoppe disse diskusjoner om nødvendig. Bli enige mellom dere og gi oss tilbakemeldinger i den rette tråden. Husk også at denne tråden er ikke vårt oppholdsted men deres.. Mvh Gamle gretne gubber. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 redigert: feil tråd Du lurte meg Lars! Til mitt forsvar så var det Jarmo som lurte meg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning. Vi har kjøpt inn flere og større bur for troll. Så, don`t worry, be happy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning. Vi har kjøpt inn flere og større bur for troll. Så, don`t worry, be happy Good ;D men legger meg nå ;D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vi har kjøpt inn flere og større bur for troll. Så, don`t worry, be happy Haha! Hvor Epic hadde det ikke vært om hvis man ble straffet flere ganger for den typen forseelser så hadde man blitt satt i en brukergruppe som het "Bekreftet troll" i stedet for "Medlem". Mulig det er bare jeg som er trøtt, men ser for meg det hadde blitt hysterisk morsomt. Kanskje de hadde tenkt seg om neste gang de postet da. Når jeg tenker over det så hadde det åpnet flere muligheter også. Man kunne gått inn på kontrollpanel og krysset av at man ikke ønsket å se innlegg fra slike brukere for eksempel. God natt sameboe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg vet bare at jeg skal overse troll fra i går av, eneste måten jeg kan unngå og havne på kroken:P Vi er jo en fast gruppe her inne og hvis vi hadde "holdt sammen" så tror jeg det hadde gått bedre over lengre tid. Foreks. hvis det kommer en sodd og bare lager troll så går jo ørten stykker på kroken ink. meg så det holder. Kanskje bare si ifra til en modd. med en gang. Kanskje det er flisespikkeri, men det har bare blitt mer og mer av. Ikke den beste ideen, men det er jo en;) God natt Sameboe:) Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning! Så er spørsmålet hva du klassifiserer som et troll. Jeg har nemlig inntrykk av at mange har en tendens til å kalle alle som fremstiller noe provoserende synspunkter for "troll". Det er en grunn til at DNFK er forumets mest homogene gruppe. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da stikker jeg å legger meg. God natt folkens! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ikke den beste ideen, men det er jo en;) Alle forslag vil bli behandlet fortrolig og publisert i VG, samme dag. Men seriøst, vi vil ta vare på deres interesser som på lang sikt vil bli alles goder, forhåpentligvis.. Natta nå, Jarmo trenger sin skjønnhetssøvn.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Skjønner at dere er frustrerte, men de siste gangene det har blitt sperret her så er det nye troll som har kommet inn og laget kvalm og dårlig stemning! Så er spørsmålet hva du klassifiserer som et troll. Jeg har nemlig inntrykk av at mange har en tendens til å kalle alle som fremstiller noe provoserende synspunkter for "troll". Det er en grunn til at DNFK er forumets mest homogene gruppe. For min sin del så er et troll en som går inn for og slenge dritt om\til deg og gjør det bare for og lage kvalme. Endret 3. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Uæææææ. Da vet man at det er på tide å legge seg. Jeg får grøsninger av Ghost Whisperer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gah. Jeg hater å ha sorte hull i hukommelsen. Jeg får så noia av hva jeg har og ikke har gjort. Jeg klarer ikke sove, hver gang jeg lukker øya og prøver å slappe av, får jeg mentale bilder av en drøss med folk jeg har drept og voldtatt og ordet "Hvorfor?" i Times New Roman slengt overalt i flashende hvit og sort og rød skrift :| Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tell antallet folk du har drept/voldtatt og ta en shot for hver person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg