Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tar en to-ukers ferie fra forumet. :D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 *oh noes, oppgaveinnlevering*B|real gir deg sikkert en frivillig ban om det skulle være nødvendig. Det har fungert strålende for meg tidligere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg fant nettopp ut en av grunnene til at jeg drikker.Jeg går ut på kjøkkenet for å fylle på mer vann i glasset mitt (selv om vannet gjør at jeg blir dårlig i magen er det bedre enn at jeg drikker 2 liter brus om dagen) og ser den ene naboen min gaffa fast til stolen sin mens tre av jentene jeg bor med drar ham bortover mot trappa. Den trappa to av jentene sendte den tredje ned, gaffa til en stol. Derfor drikker jeg, røyker litt hasj nå og da og sover med låst dør, kniv under puta og balltre like ved senga. Nei. Du drikker fordi du liker det. Så prøver du å rasjonalisere drikkingen ved å forklare den med omstendighetene.Forsåvidt ikke noe galt i det sånn sett. Det er helt vanlig. Jeg kan gi deg hundre grunner til at jeg tar meg en tår nå og da. Men sannheten er at jeg gjør det fordi jeg liker det. Jeg liker rusen. Jeg liker smaken. Jeg liker tilogmed den jeg er når jeg er full. Derfor drikker jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tar en to-ukers ferie fra forumet. :D Men.. du kom jo nettopp hjem fra ferie! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kan gi deg hundre grunner til at jeg tar meg en tår nå og da. Men sannheten er at jeg gjør det fordi jeg liker det. Jeg liker rusen. Jeg liker smaken. Jeg liker tilogmed den jeg er når jeg er full. Derfor drikker jeg.(...) "But even after admitting this, there is no catharsis. My punishment continues to elude me, and I gain no deeper knowledge of myself. This confession has meant nothing." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) "But even after admitting this, there is no catharsis. My punishment continues to elude me, and I gain no deeper knowledge of myself. This confession has meant nothing."Hvor er det sitatet fra? Det virker veldig kjent, men jeg klarer ikke plassere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil bli stuntman !! Hva trengs til det ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Huff da var det søndag kveld igjen, blir ekstra tungt å stå opp i morgen etter 3 dager med fri. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil bli stuntman !! Hva trengs til det ? Litt skrudd i hue, muskler, tåle en støyt vil jeg tro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ferdigheter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil bli stuntman !! Hva trengs til det ? Utdanning Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) "But even after admitting this, there is no catharsis. My punishment continues to elude me, and I gain no deeper knowledge of myself. This confession has meant nothing."Hvor er det sitatet fra? Det virker veldig kjent, men jeg klarer ikke plassere det. Det er fra American Psycho. Ikke helt spot on med andre ord. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Huff da var det søndag kveld igjen, blir ekstra tungt å stå opp i morgen etter 3 dager med fri. Du er nødt til å minne meg på det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil bli stuntman !! Hva trengs til det ? Baller. Samt god balanse, fysisk form, god psyke, selvinnsikt osv. Det er fra American Psycho. Ikke helt spot on med andre ord. Nei, her er det mer Norwegian Psycho. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil bli stuntman !! Hva trengs til det ? Nok kunnskaper til å google yrket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Natta'natrich Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ok, jeg går for frivillig ban i en uke. Snakkes! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var da fælt så mange som f.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg