Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant nettopp ut en av grunnene til at jeg drikker.

Jeg går ut på kjøkkenet for å fylle på mer vann i glasset mitt (selv om vannet gjør at jeg blir dårlig i magen er det bedre enn at jeg drikker 2 liter brus om dagen) og ser den ene naboen min gaffa fast til stolen sin mens tre av jentene jeg bor med drar ham bortover mot trappa.

Den trappa to av jentene sendte den tredje ned, gaffa til en stol.

Derfor drikker jeg, røyker litt hasj nå og da og sover med låst dør, kniv under puta og balltre like ved senga.

Nei. Du drikker fordi du liker det. Så prøver du å rasjonalisere drikkingen ved å forklare den med omstendighetene.

Forsåvidt ikke noe galt i det sånn sett. Det er helt vanlig.

Jeg kan gi deg hundre grunner til at jeg tar meg en tår nå og da. Men sannheten er at jeg gjør det fordi jeg liker det. Jeg liker rusen. Jeg liker smaken. Jeg liker tilogmed den jeg er når jeg er full. Derfor drikker jeg.

Lenke til kommentar
Jeg kan gi deg hundre grunner til at jeg tar meg en tår nå og da. Men sannheten er at jeg gjør det fordi jeg liker det. Jeg liker rusen. Jeg liker smaken. Jeg liker tilogmed den jeg er når jeg er full. Derfor drikker jeg.
(...) "But even after admitting this, there is no catharsis. My punishment continues to elude me, and I gain no deeper knowledge of myself. This confession has meant nothing."
Lenke til kommentar
(...) "But even after admitting this, there is no catharsis. My punishment continues to elude me, and I gain no deeper knowledge of myself. This confession has meant nothing."
Hvor er det sitatet fra? Det virker veldig kjent, men jeg klarer ikke plassere det.
Lenke til kommentar
Hvor er det sitatet fra? Det virker veldig kjent, men jeg klarer ikke plassere det.

Det er fra American Psycho. Ikke helt spot on med andre ord. :p
Lenke til kommentar
Jeg vil bli stuntman :D !!

Hva trengs til det :p ?

Baller.

Samt god balanse, fysisk form, god psyke, selvinnsikt osv.

Det er fra American Psycho. Ikke helt spot on med andre ord. :p
Nei, her er det mer Norwegian Psycho. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...