L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dumt spørsmål, men jeg har sånn tippekort. Og så finner jeg ikke cden som fulgte med kortleseren. Noen som vet hvor jeg kan laste ned det som var på den? Tror jeg må ha det som er på den for å bruke den og finner ikke noen link på norsktipping.no Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Jeg kan også sove hvor jeg vil, men det å sove når jeg vil misunner jeg... Natta, folkz ^^, Natta! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å se på Forumkaféen (utenom når det gjelder mod-er)?Det er mange der nede som sitter og leser hva vi har skrevet, men som ikke skriver noe. Jeg undres om det er interessant og lese på innleggene våre? Tja, jeg leste leeenge før jeg begynte å skrive selv. Syns det var veldig greit, for da kjente jeg på en måte "de faste" før jeg begynte å delta. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dumt spørsmål, men jeg har sånn tippekort. Og så finner jeg ikke cden som fulgte med kortleseren. Noen som vet hvor jeg kan laste ned det som var på den? Tror jeg må ha det som er på den for å bruke den og finner ikke noen link på norsktipping.no http://www.buypass.no/Privat/Kundeservice/Nedlasting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 http://www.buypass.no/Privat/Kundeservice/Nedlasting Hjertelig takk. Tenkte ikke på å se på buypass sine sider i det hele tatt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Prøv å ikke sovne foran rattet da Det å kjøre bil kan bli et problem. Jeg har laget meg en uvane som innebærer at jeg sovner når jeg har lite å gjøre. F.eks når jeg sitter på med noen som kjører, sovner jeg. Er noe hjernen min har satt inn i seg, håper ikke det blir et for stort problem å få det vekk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Få ting er så irriterende som å ligge i timesvis og ikke få sove. Hjelper noen ganger å stå opp litt og legge seg litt senere, men ikke bestandig. Så ligger man der og hører at nå kommer avisbudet og man skulle sovet for mange timer siden. Kjenner meg godt igjen her! Men, helt om natta, helt om dagen. (Jeg hater å ikke få sove) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vet alle gleder seg til sommer og sånn, og at de fleste misliker vinter as we speak, men jeg fant et virkelig flott vinterbilde. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det er ihvertfall realiserbart via RFID-teknologi. Morsom tanke på et teoretisk stadie, men relativt ubrukelig i praksis, vil jeg si. Hvorfor er det ubrukelig? Man betaler da for akkurat det man bruker, og akkurat de tjenestene man benytter. Dermed er prissettingen helt rettferdig. redigert: Bildet er greit nok, men himmelen er ganske kjedelig. Burde kanskje vært photoshoppa litt. Endret 3. mai 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det å kjøre bil kan bli et problem. Jeg har laget meg en uvane som innebærer at jeg sovner når jeg har lite å gjøre. F.eks når jeg sitter på med noen som kjører, sovner jeg. Er noe hjernen min har satt inn i seg, håper ikke det blir et for stort problem å få det vekk Er heldigvis litt mer å konsentrere seg om når du kjører. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har link til tollvesenets kurser? Skal bestille noe greier fra england, men vet ikke hva kursen de går etter er på nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det å kjøre bil kan bli et problem. Jeg har laget meg en uvane som innebærer at jeg sovner når jeg har lite å gjøre. F.eks når jeg sitter på med noen som kjører, sovner jeg. Er noe hjernen min har satt inn i seg, håper ikke det blir et for stort problem å få det vekk Er heldigvis litt mer å konsentrere seg om når du kjører. Joda, men når man da i tilleg lider av store konsentrasjonsvansker så.. ja Skal forøvrig testes før sommeren, om jeg kan ta lappen for bil. Gleder meg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har link til tollvesenets kurser? Skal bestille noe greier fra england, men vet ikke hva kursen de går etter er på nå. Har du prøvd toll.no? På forsiden linkes det til Omregningskurser Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har link til tollvesenets kurser? Skal bestille noe greier fra england, men vet ikke hva kursen de går etter er på nå. Googlet Toll, og kom hit: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...uage=NO#kostnad Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøvde tollvesenet.no (trodde siden dems var det), men domenet var parkert Takk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Daaamn, nice bilde CypheroN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg