Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt spørsmål, men jeg har sånn tippekort. Og så finner jeg ikke cden som fulgte med kortleseren. Noen som vet hvor jeg kan laste ned det som var på den? Tror jeg må ha det som er på den for å bruke den og finner ikke noen link på norsktipping.no

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å se på Forumkaféen (utenom når det gjelder mod-er)?

Det er mange der nede som sitter og leser hva vi har skrevet, men som ikke skriver noe. Jeg undres om det er interessant og lese på innleggene våre?

Tja, jeg leste leeenge før jeg begynte å skrive selv. Syns det var veldig greit, for da kjente jeg på en måte "de faste" før jeg begynte å delta.

Lenke til kommentar
Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si :p

Prøv å ikke sovne foran rattet da ;)

Det å kjøre bil kan bli et problem. Jeg har laget meg en uvane som innebærer at jeg sovner når jeg har lite å gjøre. F.eks når jeg sitter på med noen som kjører, sovner jeg. Er noe hjernen min har satt inn i seg, håper ikke det blir et for stort problem å få det vekk :p

Lenke til kommentar
Få ting er så irriterende som å ligge i timesvis og ikke få sove. Hjelper noen ganger å stå opp litt og legge seg litt senere, men ikke bestandig.

Så ligger man der og hører at nå kommer avisbudet og man skulle sovet for mange timer siden.

Kjenner meg godt igjen her!

Men, helt om natta, helt om dagen. :)

(Jeg hater å ikke få sove)

Lenke til kommentar
Det er ihvertfall realiserbart via RFID-teknologi. Morsom tanke på et teoretisk stadie, men relativt ubrukelig i praksis, vil jeg si.

Hvorfor er det ubrukelig?

Man betaler da for akkurat det man bruker, og akkurat de tjenestene man benytter. Dermed er prissettingen helt rettferdig.

redigert:

Bildet er greit nok, men himmelen er ganske kjedelig. Burde kanskje vært photoshoppa litt.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Det å kjøre bil kan bli et problem. Jeg har laget meg en uvane som innebærer at jeg sovner når jeg har lite å gjøre. F.eks når jeg sitter på med noen som kjører, sovner jeg. Er noe hjernen min har satt inn i seg, håper ikke det blir et for stort problem å få det vekk :p

Er heldigvis litt mer å konsentrere seg om når du kjører.

Lenke til kommentar
Er heldigvis litt mer å konsentrere seg om når du kjører.

Joda, men når man da i tilleg lider av store konsentrasjonsvansker så.. ja :p

Skal forøvrig testes før sommeren, om jeg kan ta lappen for bil. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...