fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) men ikke i meg selv...Hvorfor er du ikke glad i deg selv? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Oh noes, for en kjip måte å sløse bort en søndag på. Ingen var hjemme, så jeg fuckigns sov til klokka halv ni EDIT: Halv ni på kvelden, ja. Whaaaaat? waste of time. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) men ikke i meg selv...Hvorfor er du ikke glad i deg selv? Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er glad i deg, men ikke i meg selv...Glad i deg også Oh noes, for en kjip måte å sløse bort en søndag på. Ingen var hjemme, så jeg fuckigns sov til klokka halv ni EDIT: Halv ni på kvelden, ja. 20:30? Wut! Så edit'en din nå, når la du deg syke mann? Halv seks i natt, but still Det er ingen leger eller spesialister som kan forklare hvordan mitt system for å være våken / trøtt fungerer. Jeg kan være våken over 60 timer i strekk, og fortsatt være våken. Grunnen til at jeg sover er konsentrasjonsvansker, ikke det at jeg er trøtt. Kan også sove 60 timer i strekk uten problemer. Jeg blir aldri trøtt, de gangene jeg legger meg er grunnet konsentrasjonsvansker og generell latskap - føler visst ikke "trøtte" som vanlige personer. Tuklete forklart, but you get the point. Whaaaaat? waste of time. Dont remind me. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 "I feel pleasantly surprised that I am going to bed at eleven for a change," burde være sitatet av en eller annen party-gud du følger i dag, WheelMan. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) men ikke i meg selv...Hvorfor er du ikke glad i deg selv? Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Du fant veien til forumet, i hvert fall. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Whaaaaat? waste of time. Dont remind me. http://open.spotify.com/track/0X9HSPyFMuEuAIH6VwWG83 Ser du på det som en fordel eller ulempe? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) men ikke i meg selv...Hvorfor er du ikke glad i deg selv? Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Men er da det grunn god nok til å ikke like deg selv? Du er den viktigste personen i ditt liv, og uavhengig av hva du har rundt deg, hvor du er hen og hva du har tatt deg til er du fortsatt like verdifull. Elsk deg selv først som sist, du skal tross alt gå rundt med deg selv resten av livet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er en fordel, men jeg klarer å snu det til en ulempe. Klarer aldri å stå opp til tiden, for jeg vet jeg klarer å sove ti minutter til. Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Kan jeg da spørre hvilken utdanning du har valgt? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Kan jeg da spørre hvilken utdanning du har valgt? STJERNER! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Jeg misunner deg. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (...) men ikke i meg selv...Hvorfor er du ikke glad i deg selv? Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Men er da det grunn god nok til å ikke like deg selv? Du er den viktigste personen i ditt liv, og uavhengig av hva du har rundt deg, hvor du er hen og hva du har tatt deg til er du fortsatt like verdifull. Elsk deg selv først som sist, du skal tross alt gå rundt med deg selv resten av livet. Er du poet av noen type? Jeg er nesten overbevist etter det innlegget der... Oo Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Prøv å ikke sovne foran rattet da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Den evnen misunner jeg deg virkelig. Få ting er så irriterende som å ligge i timesvis og ikke få sove. Hjelper noen ganger å stå opp litt og legge seg litt senere, men ikke bestandig. Så ligger man der og hører at nå kommer avisbudet og man skulle sovet for mange timer siden. Endret 3. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg liker ikke hva jeg har gjort med livet mitt, helt enkelt Liker utdanningen jeg har valgt, men ikke så mange andre veier jeg har tatt. Kan jeg da spørre hvilken utdanning du har valgt? Vitenskap og Astronomi. Åpenbart som det er, skal jeg bli astronom og forske på planete i solsystemet vårt for å få nærmere sagt om det er umulig for alt og bo på den og den planeten. Endret 3. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vitenskap og Astronomi.Åpenbart som det er, skal jeg bli astronom og forske på planete i solsystemet vårt for å få nærmere sagt om det er umulig for alt og bo på den og den planeten. wow. det er jo awzm! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan forøvrig også sovne når som helst hvor som helst, så og si Jeg kan også sove hvor jeg vil, men det å sove når jeg vil misunner jeg... Natta, folkz ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Natta MOC. Prøver selv å finne ut om jeg skal legge meg eller se på serier. Kan jo kombienere det, dog! *hente dyna ut på sofaen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg